جمعه 01 بهمن 1395 - 17:24:42

فضای داخلی سالن زیبایی

دکوراسیون سالن زیبایی
طراحی دکوراسیون آرایشگاه
 

طراحی دکوراسیون آرایشگاهی

با توجه به درخواست شما عزیزان و جهت بهبود فضای داخلی سالن زیبایی شما مطالبی در زمینه دکوراسیون استاندارد آرایشگاهی در اختیار شما قرار میدهیم.
شرکت لاون با بیش از 10 سال تجربه در زمینه دکوراسیون آرایشگاهی و ابداع کننده دکوراسیون تخصصی 
فضای داخلی سالن زیبایی با بهره گیری از تجربه خود و جدیدترین فنون معماری در امر زیباسازی و استاندارد سازی آرایشگاه چکیده ای از این فنون رو در اختیار شما گذاشته است.


استانداردها در فضای داخلی سالن زیبایی

طراحی و فضای داخلی سالن زیبایی بانوان در برندینگ و جذب شدن مشتریان بسیار اهمیت دارد و سبب شهرت آرایشگاه و سالن آرایش شما می گردد. به همین جهت هست که بسیاری از آرایشگران خانم اجازه عکس برداری و لو رفتن دیزاین فضای داخلی سالن زیبایی خود را نمی دهند و سعی در محافظت ایده ها و طرح های آرایشگاه خود دارند. زیبایی و استفاده از رنگهای مناسب در فضای داخلی سالن زیبایی زنانه بسیار اهمیت دارد. استفاده بهینه از فضا می تواند در دیزاین و فضای داخلی سالن زیبایی زنانه یک آیتم بسیار مهم و تاثیر گذار هم در سرویس دهی بهتر به مشتریان و هم در به ذهن ماندن و آرامش هنگام کار گردد. نکته کلیدی دیگر در طراحی و اجرای دکوراسیون فضای داخلی سالن زیبایی بانوان انتخاب تم وسبک است، قبل از هر اقدامی شما باید تم و سبک جذابی را انتخاب نمائید که بیانگر خدماتی باشد که ارائه می نمائید.  در حقیقت خدمات شما را متمایز نماید. انتخاب میز کار مناسب از دیگر نکات در طراحی و اجرای دکوراسیون فضای داخلی سالن زیبایی بانوان است. در تهیه میز کار وویترین ضمن در نظر گرفتن اصول فنی وکاربردی زیبائی و کارائی آن را مد نظر قرار دهید از این رو به نکات زیر توجه نمادید:

ارتفاع میز کار باید به نحوی باشد که آرایشگر نسبت به میز کار تسلط داشته باشد.(80الی85 سانت)
پهنا میز کار باید در ابعاد استاندارد باشد (40الی45سانت) به طوری که ابزار ووسایل کار براحتی بر سطع آن جابجا گردد.
در تهیه وساخت ویترین باید اصول فنی آن رعایت شود.به طوری که دسترسی به وسایل در ویترین به سهولت انجام پذیرد. همینطور به ظرافت وشیک بودن توجه شود.
در طراحی ویترین، میز کار و دکور حد امکان سعی شود از خطوط منحنی استفاده گردد.(خطوط منحنی از نظر روانی آرام بخش هستند)

گروه تخصصی دکوراسیون آرایشگاهی لاون
با مدیریت برادران مهرجو
 09124395339
         09122849055
        02188583964
 telegram.me/lovengroupmb


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: