سه شنبه 20 بهمن 1394 - 23:36:14

نکات آرایش عروس

گریم و آرایش عروس

نکات آرایشی مهم برای عروس های زمستانی

میکاپ عروس از خانم بحری

 


اگر قرار است در فصل زمستان مراسم ازدواج خود را برگزار کنید، باید سرمای هوا را در نظر گرفته و با توجه به تاثیر هوای سرد روی پوست خود آرایش تان را انتخاب کنید. چرا که همان طور که می دانید فصل زمستان باعث خشکی پوست شده و درخشش و طراوت آن را از بین می برد. با توجه به این عوامل باید مراقب آرایش خود باشید. این کار سخت نبوده و لزومی به نگرانی ندارد. کافی است از نکات آرایش عروس زیر پیروی کرده و با رعایت این نکات به زیبایی پوست و آرایش خود کمک کنید.

نکات آرایشی عروس مخصوص عروس های زمستانی

اگرچه یک آرایش عروس زیبا باعث زیبایی شما در مهم ترین روز زندگی تان می شود ولی توجه به پوست و مراقبت از قبل از آرایش از هر چیز دیگری اهمیت بیشتری دارد. به همین دلیل از چند روز قبل از عروسی از پوست لب ها، دست ها و پوست لطیف دور چشم خود نگه داری بیشتری انجام داده ورطوبت کافی به آن ها برسانید. برای این کار می توانید از روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن آووکادو و بسیاری از روغن های مرطوب کننده قوی دیگر استفاده کنید تا پوست تان رطوبت و درخشش کافی را به دست آورد. فراموش نکنید که همراه با روغن هاپوست خود را ماساژ دهید. این کار باعث می شود که در روز عروسی پوست زیبا و درخشانی داشته و تنها نگران زیرسازی صورت خود باشید.

زیرسازی مناسب

در فصل زمستان پوست خشک و کدر شده و درخشش و زیبایی خود را از بین می برد. برای از بین بردن تمام این تاثیرات بد باید قبل از هرچیز زیرسازی مناسبی انتخاب کنید که علاوه بر بی نقص کردن توناژ پوست، به نرمی پوست هم کمک کند. روی زیرسازی هم از پنکک یا پودر مناسب استفاده کنید. فراموش نکنید که قبل از زیرسازی با استفاده از مرطوب کننده مناسب پوست خود را نرم کنید.

پرایمر آب رسان

پرایمری که استفاده می کنید باید آبرسان بوده و رطوبت کافی را به پوست برساند. این نوع پرایمر باعث می شود که در طول مراسم پوست درخشش و نرمی خود را حفظ کرده و تحت تاثیر سردی هوا زیبایی خود را از دست ندهد.

 

آرایش عروس از خانم عسل خباز


رژگونه مناسب

در فصل زمستان توصیه می شود که از رژگونه های به رنگ قرمز یا صورتی دوری کرده و به جای آن می توانید از رنگ های رزی استفاده کنید تا بی حالت بودن پوست گرفته شود.

آرایش چشم

پوست اطراف چشم بسیار ظریف بوده و با اندک تغییری خشک شده زیبایی خود را از دست می دهد. در فصل زمستان نیز باید قبل از آرایش و زیرسازی صورت از کرم زیرسازی مناسبی استفاده کرده و بالا و پایین چشم را مرطوب کنید. پس از زیرسازی نیز از کانسیلر کمک بگیرید. در این فصل بهتر است خط چشم مایع استفاده کرده و فراموش نکنید که از خط چشمی استفاده کنید که ضد آب باشد تا هنگام اشک ریختن پاک نشود. برای چشم ها هم می توانید از مژه مصنوعی استفاده کرده و با فرمژه آن ها را خوب فر کنید تا طبیعی به نظر برسند.
• در هنگام استفاده از سایه چشم بهتر است از رنگ های روشن تر مانند هلویی و یا صورتی کمرنگ استفاده کنید.

آرایش لب ها

در فصل زمستان لب ها باید نرم لطیف باشند. این یعنی خشکی لب ها و ترک آن ها که در اثر سرما به وجود می آید کاملا برطرف شود. برای این که لب ها خشک نشوند بهتر است از رژ لبی استفاده کنید که برپایه وازلین بوده و رطوبت لب ها را در طول مراسم حفظ کند. همچنین می توانید قبل از زدن رژ لب از بالم لبی با کیفیت مناسب استفاده کرده و سپس روی آن رژ لب بزنید.

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش آرایش عروس اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

چهارشنبه 29 دی 1395 - 11:10:52
از سایه و ریمل ابرو
سه شنبه 28 دی 1395 - 16:52:23
سلام,چرا ابرو ی عروس ها خوشرنگ و روشن میشه از چه چیزی استفاده میکنند که اون همه جذابه
چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 22:33:09
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: