چهارشنبه 08 آذر 1396 - 10:48:20

عکس میکروپیگمنتیشن لب

انواع هاشور لب
مدل هاشورلب

میکروپیگمنتیشن لب

میکروپیگمنتیشن لب یا هاشور لب با هدف قرینه سازی لب یا حجیم سازی لب استفاده می شود. یکی دیگر از اهداف  میکروپیگمنتیشن لب از بین بردن سفیدی بیش از حد لب ها است.  میکروپیگمنتیشن لب بیشتر برای کسانی استفاده می شود که خطوط لب و همچنین رنگ لب آنها کمرنگ و روشن می باشد. 

با کمک میکروپیگمنتیشن لب شما نیازی به ارایش روزانه لب ندارید و لب هایتان دایم رنگی است. میکروپیگمنتیشن لب هر 6 الی 8 ماه یک بار نیاز به ترمیم دارد و اگر این کار را نکنید مدام کمرنگ تر میشود. 

البته میکروپیگمنتیشن لب ها به این معنی نیست که دیگر اجازه ندارید از رژ لب و .. استفاده کنید . بلکه با میکروپیگمنتیشن لب ته رنگی به لب شما است که باعث می‌شود در تمام اوقات بدون استفاده از لوازم آرایش هم ظاهری آراسته داشته باشید.

هدف میکروپیگمنتیشن لب  عبارتند از : ساخت مجدد حالت لب ، تقویت رنگ خود لب به‌ صورت کامل یا جزیی، اصلاح تقارن در مواردی که به علت تصادفات رانندگی یا سایر موارد مثل جای جراحی، لب شکری که یک نقص مادرزادی است پس از اتمام مراحل جراحی، اصلاح چروک‌های بالای لب با تکنیک‌های پیشرفته، افزایش حجم لب به کمک تکنیک‌های سایه روشن (در مورد مردان به‌ صورت نامحسوس)  و …

در زیر می توانید عکس میکروپیگمنتیشن لب در مدل های مختلف که در مرکز میکروپیگمنتیشن جعفری برای شما گردآوری شده است را مشاهده نمایید.

 

هاله افکنی لب

 

حجیم سازی لب

عکس خط لب دائم

تاتو لب شهرک غرب

تاتوکار خوب غرب تهران

میکروپیگمنتیشن لب

هاشور لب سعادت آباد

 

مدل هاشور لب

 

 

آموزش کلیه  موارد میکروپیگمنتیشن با مدرک رسمی فنی حرفه ای ارائه می گردد.


تلفن مرکز میکروپیگمنتیشن حرفه ای جعفری


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: