دوشنبه 29 آذر 1395 - 17:50:48

بهترین مرکز ماساژ شرق تهران

بهترین مرکز ماساژ 

 

خیلی وقتها بعد از یک روز پر کار احساس می کنیم بدنمان خیلی خسته است یا بعضی روزها که فعالیت بدنی سنگینی داریم احساس می کنیم تمام عضلات بدنمان گرفته، درست همین موقع است که حتی فکر ماساژ هم حال آدم را خوب می کند چه برسد به اینکه واقعا همت کنیم و ساعاتی را به آرامش روح و بدن خود اختصاص بدهیم و بهترین مرکز ماساژ منطقه خود را پیدا کنیم.
 

مراکز خدمات ماساژ کجاست؟

با وجود اینکه از زمان های خیلی قدیم در ایران ماساژ انجام می شده اما تاسیس و به وجود آمدن مراکز تخصصی ماساژ به سال های خیلی دور بر نمی گردد. انگار در یک دوره زمانی اهمیت ماساژ در فرهنگ ما نادیده گرفته شده بود. امروزه انواع ماساژ را در لیست خدمات ورزشگاه ها ،سالن های زیبایی و هتل ها و... می توان دید. و البته وجود مراکز تخصصی ماسااژ در سطح تهران خود نشان دهنده نیاز زندگی شهرنشینی به فواید ماساژ است.

بهترین مرکز ماساژ

تا به حال فکر کرده اید یک مرکز ماساژ خوب چه ویژگی هایی دارد؟


ماساژور اولین فاکتور مهم در انتخاب یک مرکز ماساژ خوب است. ماساژور حرفه ای و دوره دیده قطعا به خوبی می تواند طعم خوب فواید ماساژ را به شما بچشاند. ماساژور خوب باید اطلاعات کاملی از آناتومی بدن، اطلاعات فیزیولوژی، اطلاعات بیماری ها، رایحه درمانی، انرژی درمانی و...داشته باشد.

محیط ماساژ

محیط ماساژ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تا ماساژور بتواند به خوبی کار خود را انجام دهد.وجود تخت مخصوص ماساژ  و فضای آرام و دلنشین وانرژی محیط در راضیت فرد ماساژ گیرنده بسیار اهمیت دارد.

 

انواع ماساژ

ماساز انواع مختلفی دارد که هر کدام فواید و کاربردهای خاص خود را دارد. ماساز ریلکسی، ماساؤ لاغری، ماساژ کره ای، ماساژ تایلندی، ماساژ سوئدی، ماساژ کالیفرنیایی و...

در ماساژ از مواد و روغن های مختلفی استفاده می شود. مثلا ماساژ با شیر و عسل، ماساژ با شکلات، ماساژ با سنگ داغ و ... که ماساژور با توجه به نوع پوست و سبک ماساژ از یک یا چند مواد همزمان استفاده می کند. در ماساژهای درمانی ماساژور با توجه به نیاز مشتری از فواید روغن های مختلف بهره می گیرد. 

 

معرفی بهترین مرکز ماساژ شرق تهران

 

مجموعه زیبایی ویونا در 4 طبقه مجزا در منطقه شرق تهران در محله پیروزی واقع شده است. یک طبقه از این مجموعه مخصوص مرکز ماساژ ویونا می باشد. که در فضایی بسیار دلنشین همراه با تیم ماساژ حرفه ای که همگی دارای مدرک معتبر ماساژ و کارت بهداشت می باشند آماده ارائه خدمات به بانوان عزیزهستند.
 

سرپرست این تیم خانم سحر اکبری هستند که خود به تدریس رشته ماساژ در دانشگاه علمی کاربردی می پردازند. حضور ماساژورهای حرفه ای و دوره دیده، فضای زیبا و دلنشین و استفاده از بهترین محصولات و روغن ها مرکز ماساژ ویونا را در شرق تهران متمایز کرده است.

آموزش ماساژ

یک طبقه از مجموعه زیبایی ویونا مختص به آموزشگاه مراقبت و زیبایی است که در آن مدرسین حرفه ای به آموزش ماساژ و رشته مراقبت های پوستی می پردازند و در انتهای دوره پس از سپری کردن آزمون به هنرجویان مدرک ماساژ از سازمان فنی حرفه ای ارائه می شود.

 

فیلم آموزش ماساژ

بهترین مرکز ماساژ شرق تهران

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

چهارشنبه 01 دی 1395 - 15:20:32
very good
دوشنبه 29 آذر 1395 - 22:26:09
بسیار عالی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: