سه شنبه 17 آذر 1394 - 01:22:46

رنگ موی قرمز قهوه ای

انتخاب رنگ موی قرمز قهوه ای

رنگ مو تیره



به طور طبیعی موهای قرمز قهوه ای از آن دسته موهایی است که کمتر خانمی از آن بهره مند است. اما هنگامی که صحبت از رنگ مو می شود، به دست آوردن هر رنگی ممکن می شود. به خصوص خانم هایی که موهای تیره و مخصوصا قهوه ای دارند بهتر می توانند از این رنگ مو استفاده کنند. زیرا تنها کافیست با چند هایلایت قرمز موهای خود را تغییر دهند. البته همه خانم ها باید در انتخاب رنگ مو و هایلایتی که انتخاب می کنند دقت کافی داشته باشند تا هایلایت آن ها به گونه ای باشد که برای رنگ مو و چهره آن ها مناسب باشد. به طور مثال اگر موها قهوه ای روشن باشند، استفاده بی رویه از هایلایت قرمز منجر به یک تغییر رنگ اساسی در موها می شود، به طور مثال مو ها به رنگ مسی و یا مایل به قرمز دیده می شوند. استفاده از رنگ قرمز نامناسب روی موهای قهوه ای تیره ممکن است این موها به رنگ کبود در بیایند، بنابراین آرایشگران می بایست قبل از استفاده از هایلایت قرمز رنگ موها را قهوه ای روشن تری کنند.

تمام این نکات باید روی موهای قهوه ای که ساده ترین رنگ موی پایه برای استفاده از هایلایت قهوه ای است، باید رعایت شود، حال فرض کنید که برای هایلایت کردن موهای مشکی و یا بلوند چه باید کرد. تغییر رنگ موها معمولا پروسه پیچیده ای دارد و به طور مثال اگر خانم هایی که موهای تیره و  یا مشکی دارند و می خواهند موهای خود را به رنگ قهوه ای با هایلایت قرمز درآورند، بهتر است به یک متخصص آرایشی مراجعه کنند.  زیرا اشتباهاتی که به دلیل رنگ مو روی سر به وجود می آید قابل جبران است اما اگر اشتباهات جبران ناپذیری توسط خود فرد انجام شود، گاهی اوقات تنها چاره ای که باقی می ماند، کوتاه کردن مو ها و صبر برای رشد دوباره آن هاست. البته مراقبت و درمان های مو نیز هستند که نباید از آن ها نیز به طور بی رویه استفاده شود. با این وجود اگر موهای خیلی تیره و یا خیلی روشنی دارید و می خواهید آن ها را به رنگ قهوه ای با هایلایت قرمز درآورید بهتر است ابتدا با یک متخصص مشورت کنید.

 



توناژ پوستی فاکتور مهم دیگری در انتخاب صحیح رنگ موست، به خصوص این که موهای قرمز رنگ موی خاصی بوده و هر رنگ آن مناسب هر پوستی به خصوص پوست های تیره نیست. اگرچه موهای قرمز قهوه ای ممانند رنگ قرمز به تنهایی نیست ولی باز هم در انتخاب نوع رنگ قهوه ای و قرمز روی هر پوست باید توجه کافی به عمل آید. به خصوص این که رنگ موی قرمز روی موهای خانم هایی که پوست تیره تری دارند، منظره زیبایی به وجود نخواهد آورد. پس بهتر است قبل از هر کاری رنگ قهوه ای و قرمز مناسبی که به پوست شما هم بیاید را پیدا کرده و سپس برای انجام هر تصمیم و هر تغییری اقدام کنید. به طور کلی این رنگ مو برای خانم هایی با پوست روشن بسیار مناسب است و چهره آن ها را هم بهتر نشان می دهد.

 



اگر می خواهید رنگ موی قهوه ای قرمز را امتحان کنید ولی تمایلی برای رفتن به سالن های آرایشی هم ندارید، بهتر است هنگامی این کر را انجام دهید که خود موهای قهوه ای دارید. برای رنگ موها با هایلایت های قرمز نیز کافیست رنگ موی مرغوبی انتخاب کرده و با توجه به رنگ پایه مو و پوست خود موها را هایلایت کنید. رنگ مویی که معمولا روی هر بسته رنگ مو است نشان دهنده رنگی است که از آن رنگ مو به دست می آید، ولی این یک امر قطعی نیست و ممکن است رنگ موی به دست آمده روی موهای شما متفاوت باشد. البته این رنگ های روی پاکت رنگ ها نشان دهنده رنگ اصلی آن رنگ مو بوده و برای انتخاب کردن مناسبند.

 

برای مشاهده فیلم آموزش رنگ مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 17 آذر 1394 - 17:55:09
ممنون از مطالب خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: