سه شنبه 22 دی 1394 - 23:55:32

سوالات رنگ و مش

رنگ و مش و رنگ مو

پاسخگویی به سوالات متداول در رنگ مو

 

چگونه می توان بدون دکلره کردن موها را شنی کرد؟

شنی نیاز به دکلره مو دارد ولی اگر تار موی نازک دارید ابتدا 000 گذاشته با اکسیدان 12 درصد اول تست کنید میزان روشن شدن در چه پایه ای هست بعد دنگ دلخواه شنی را بزنید.

من رنگ موی شرابی گذاشته بودم ودوسه بار تکرار کردم و در منزل منزل موهایم را با دکلره روشن کردم و به پایه شش رساندم بعد شنی گذاشتم ولی دوسه بار تکرار کردم بعداز دو بار شستشو طلایی شده و توناژ زردی و نارنجی میگیرد از چه رنگ مویی باید استفاده کنم تا توناژ زردی آن گرفته شود و تیره تر شود؟

از سری رنگ مو های w استفاده کنید در پایه 6 با اکسیدان 6 درصد

پایه موهایم قهوه ای تیره با 40% سفیدی است و رنگ مویی که استفاده می کنم بلوند متوسط قوی است حالا رنگ بلوند طلایی خیلی روشن گرفتم g10. با چه رنگی ترکیب کنم که چند درجه روشن تر شود؟

رنگ مو g10 سفیدی موی شما را پوشش نمیدهد حتما با طبیعی قوی پایه 6 به نسبت مساوی باید ترکیب شود

37 ساله هستم و تعداد موهای سفیدم زیاد است و رد موهایم نیز زیاد است و هر دو هفته باید ریشه های موهایم را رنگ کنم اما رنگ موها شیمیایی بوده و به موها آسیب میزند از چه راهی می توانم استفاده کنم؟

رنگ با رعایت اصول  برای مو ضرری ندارد. اگر قصد تعییر رنگ یا بلوند کردن ندارید از رنگ های گیاهی استفاده کنید  دقت کنید که رنگ مو گیاهی غیر قابل تغییر است.

 

 

موهایی را که دکلره کرده ایم و رنگ موی N2 روی دکلره گذاشته باشیم را می توانیم دوباره بعد از 4 ماه دکلره کنیم؟

بله البته با رعایت اصول دکلره و مقاومت مو

من از رنگ مو N2 استفاده کردم و رنگ موهایم مشکی طبیعی شده است سپس رنگ موی قرمز آتشین را استفاده کردم اما فقط ساقه ی موهایم توناژ شرابی گرفته است چگونه می توانم بدون دکلره کردن موهایم را هایلایت شرابی کنم؟

رنگ مو n2 هم از قانون رنگ مشکی طبعیت میکند میتوانید از پودرهای فانتزی رنگی استفاده کنید که رنگ بسیار زیبایی هم دارند.


موهای طبیعی من مشکی است و هر بار از رنگ موی قهوه ای بدون دکلره استفاده می کنم موهایم توناژ نارنجی و قرمز می گیرد از چه ترکیب رنگی می توانم استفاده کنم؟

بستگی به رفله انتخابی رنگ مو دارد موهای مشکی پیگمنت آبی و قرمز زیادی دارد باید رنگ مو مناسب در پایه مناسب آن انتخاب شود سری رنگ موهای شکلاتی فندقی تنباکویی مناسب است ترجیحا رنگ موی خود را بفرستید تا ترکیب دقیق تر ارائه شود.

 

 

برای مشاهده فیلم پاسخگویی به سوالات رنگ و مش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: