دوشنبه 23 فروردین 1395 - 19:23:56

رنگ مو بهاری

10 رنگ موی بهاره

رنگ موهای جدید

رنگ مو 2016

رنگ مو
 


با نزدیک شدن فصل بهار بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که تغییری در ظاهر خود به وجود آورده و بسیاری با تغییر رنگ موهای خود این تغییر را به وجود می آورند. اما این تغییر باید به گونه ای باشد که از شخصیت فرد به دور نبوده و با چهره هم سازگار باشد. به همین دلیل در این مقاله از سایت رژلب مدل موهای متنوعی ارائه شده است که همگی مخصوص بهار بوده و می توانند چهره شما را به زیبایی بیارایند.

1. رنگ مو بهاری برنزه



رنگ مو تیره

اگر پوست سفید و رنگ موهای روشنی دارید و می خواهید به زیبایی بیشتر پوست و موی خود بیفزایید، کافیست از این رنگ مو که به رنگ برنز است و بسیار زیباست، استفاده کنید. البته قبل از هر کاری بهتر است با آرایشگر خود مشورت کرده و سپس درباره رنگ موهای خود تصمیم بگیرید.

2.رنگ مو بهاری دیپ دای


رنگ مو 2016

 

رنگ مو بهاری دیپ دای به روشی از رنگ کردن موها گفته می شود که در آن انتهای موها به یک رنگ دیگر در آمده و بقیه موها رنگ خود را حفظ می کنند. رنگ موی دیپ دای به خصوص برای خانم های جوان بسیار مناسب بوده و از آن جایی که تنها چند سانت از موها رنگ می شوند مشکل خاصی برای موها ایجاد نکرده و در صورتی که فرد از آن لذت نبرد به راحتی از بین می رود.

3. رنگ مو بهاری بیبی لایت


بیبی لایت 


رنگ مو بیبی لایت به مدل مویی گفته می شود که در آن تعداد کمی هایلایت متناسب با رنگ مو روی موها ایجاد می شود. بسیاری از افراد مشهور از این مدل مو استفاده کرده و به دلیل سایه روشن هایی که روی سر به وجود می آید، به حجم و زیبایی موها افزوده می شود. به علاوه از آن جایی که در این روش از فویل و ورقه های پلاستیکی استفاده نمی شود ماندگاری رنگ مو بیشتر خواهد بود.

4. رنگ مو بهاری رنگین کمان


رنگ مو رنگین کمانی

 

رنگ موهای فانتزی و کاربرد آن ها بر روی سر به مدل رنگین کمانی مشهور است. در این مدل مو از رنگ های صورتی، آبی، سبز و یا رنگ های مشابه استفاده شده و ظاهری بشاش و زیبا به فرد می بخشد.

5. رنگ مو بهاری قهوه ای-بلوند (بروند)



رنگ مو بروند

 

اگر به دنبال تغییر هستید ولی از طرفی به دنبال به وجود آوردن یک تغییر اساسی در ظاهر خود نیستید، می توانید از رنگ موی قهوه ای و بلیاژ بلوند روی موهای خود استفاده کنید. به این نوع رنگ مو بروند گفته می شود و در سرتاسر دنیا طرفداران بیشماری دارد.

6. رنگ مو بهاری  بلوند پلاتینیوم

بلوند

 

یکی از رنگ موهای محبوب بلوند پلاتینیومی است که به خصوص برای خانم های با پوست سفید و یا سبزه مناسب است. البته اگر به طور طبیعی موهای روشنی دارید هم می توانید موهای خود را روشن تر کرده و به زیبایی آن بیفزایید.

7. رنگ مو بهاری آبی سیر

رنگ مو تیره

اگر موهای تیره ای داشته و می خواهید بدون تغییر رنگ موها تغییری در ظاهر خود به وجود آورید می توانید از رگه های آبی رنگی روی موها خود استفاده کرده و به زیبایی بیشتر آن ها کمک کنید.

8. رنگ مو  بهاری خاکستری


مو خاکستری

رنگ مو خاکستری رسما رنگ خانم های جسور است. زیرا این رنگ مو جسارت خاصی نیاز دارد. اما از طرفی یکی از زیباترین رنگ موهایی که برای بهار مناسب است نیز رنگ خاکستری است. برای به دست آوردن رنگ موی خاکستری کافیست همه موها را خاکستری کرده و یا روی موهای تیره خود رگه هایی از خاکستری به وجود آورد.

9. رنگ مو بهاری اپال

مو رنگ روشن
 

رنگ موی اپال نیز مشابه رنگ موی رنگین کمانی بوده و در آن موها به رنگ های فانتزی در می ایند. تنها تفاوت این دو رنگ موی زیبا نیز اضافه کردن رگه هایی از رنگ های روشن دیگر به موهای رنگین کمانی است که این سایه روشن ها به زیبایی روی موها خود را نشان می دهند.

10.رنگ مو بهاری بلیاژ و هایلایت



بلیاژ

هایلایت و بلیاژ موها در سرتاسر دنیا انجام شده و طرفداران بیشماری دارد. بسیاری از افراد مشهور نیز از این مدل رنگ مو استفاده کرده و سن خود را کمتر نشان می دهند. از آن جایی که بلیاژ موها با دست انجام می شود، حالت طبیعی تری به موها بخشیده و بلند شدن موها و عدم تغییر رنگ ریشه موها نیز بسیاری از مشکلات رایج رنگ موها را از بین می برد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: