پنجشنبه 10 تیر 1395 - 01:28:09

رنگ مو موقت

رنگ مو موقت

ماندگارتر کردن رنگ مو موقت

ماندگاری بیشتر رنگ مو موقت


رنگ مو موقت در انواع و رنج های رنگی مختلفی در بازار وجود دارند. حتی در بسیاری از موارد رنگ موهای دائم چنین تنوع رنگی نداشته و به زیبایی رنگ موهای موقت به نظر نمی رسند. اما نکته ناراحت کننده در استفاده از رنگ موهای موقت این است که به سرعت محو می شوند و زیبایی اولیه خود را از دست میدهند.به همین دلیل در این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته شده و روش هایی برای استفاده از رنگ مو موقت ارائه شده است که بتوان با کمک آن ها ماندگاری بیشتر این رنگ موها را تضمین کرد.
 

چک کردن برند رنگ مو موقت

در استفاده از رنگ موهای موقت همیشه باید از برندهای مرغوب استفاده کرد. زیرا برخی از این برندها بیشتر از این که رنگ مو باشند تنها روی موها لکه هایی به وجود آورده و ماندگاری زیادی ندارند. به همین دلیل قبل از مصرف باید از کیفیت رنگ مو اطمینان حاصل کنید.

 

آماده کردن موها برای گذاشتن رنگ مو موقت

برای نفوذ پذیری بیشتر موها، بسیاری از خانم ها از چند روز قبل از رنگ کردن موها آن ها را تنها با شامپو شسته و از کاندیشنر استفاده نمی کنند. این تکنیک برای خانم هایی که موهای چرب دارند و موی آن ها به سادگی رنگ نمی گیرد، تکنیک مناسبی است.

 

حرارت دادن

برای این که رنگ موی ماندگارتری داشته باشید، پس از زدن رنگ مو روی آن کمی حرارت گرفته و موها را گرم کنید. این کار را می توان با سشوار و روی کلاه رنگ مو انجام داد تا موها نسوزند. فراموش نکنید که بهتر است از حرارت دادن مستقیم موها جلوگیری کرد. روش دیگری که برای ماندگاری رنگ مو وجود دارد این است که دمای کل محیط سالن را بالا برده و یا از قرار دادن موها در معرض هوای سرد خودداری کرد. اگر ریشه موها بهتر از نوک آن ها رنگ بگیرد به این معنی است که دمای بدن روی رنگ گرفتن موها تاثیر گذاشته است.

شستن رنگ موموقت

برخلاف رنگ کردن موها، پس از آن که موها رنگ شدند، بهتر است آن ها را با آب سرد شست. این کار به موها کمک می کند تا رنگ را بهتر نگه داشته و به علاوه موها را درخشان تر و خوش حالت تر می کند.
به علاوه استفاده از شامپوی مخصوص موهای شده و کاندیشنر مناسب این موها نیز به ماندگاری بیشتر رنگ مو کمک می کند. استفاده از این محصولات نه تنها ماندگاری رنگ مو را تضمین بلکه به درخشش بیشتر موها نیز کمک می کند.

 

نشستن بیش از حد رنگ مو موقت

پس از آن که موها رنگ شدند، بهتر است آن ها را کمتر شست. این کار باعث می شود که رنگ مو دیرتر از بین رفته و همچنین چربی موها بازگشته و سلامتی موها تضمین شود. فراموش نکنید که هر چه قدر چربی روی موها بیشتر باشد رنگ مو ماندگارتر و زیباتر خواهد بود.

 

تجدید رنگ مو موقت

گاهی اوقات بهترین روش برای حفظ رنگ مو این است که روی رنگ قبلی دوباره رنگ بگذارید. این کار کمی هزینه بر بوده و باعث آسیب دیدن موها می شود ولی در صورتی که به دنبال ماندگاری رنگ مویی زیبا و درخشان باشید، این کار بهترین روش برای حفظ رنگ موی موقت شماست. برای این کار و برای حفظ رنگ موی خود کافیست هر 1 تا 2 هفته موهای خود را دوباره رنگ کنید.
برای این کار نیز نیازی نیست که دوباره موها را از اول رنگ کرده و قرار دادن رنگ مو روی موهای خیس به مدت 5 تا 10 دقیقه میتواند رنگ موی زیبایی به شما بدهد. سپس می توانید برای درخشش موها رنگ مو را با کمی کاندیشنر مخلوط کرده و آن را به مدت 5 تا 10 دقیقه روی موها قرار دهید. سپس آن ها را بشویید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: