چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 19:57:08

وازلین

مزایای وازلین

استفاده از وازلین در روتین آرایشی و بهداشتی

کاربرد وازلین



یکی از محصولاتی که در هر خانه پیدا شده و برای زیبایی مصارف زیادی دارد، وازلین است. سالیان درازی است که خانم ها از این محصول در موارد زیبایی و یا کاربردهای دیگر استفاده می کنند. اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که ترجیح می دهید از یک ماده برای کاربردهای بیشتری استفاده کنید می توانید از این مقاله بهره برده و از وازلین و کاربردهای زیاد آن استفاده کنید.
در ادامه به مواردی که در آن ها می توان از وازلین استفاده کرد، اشاره شده است.

مرطوب کننده لب

 

کاربرد وازلین برای لب


در زمستان لب ها خشک شده و زیبایی خود را از دست می دهند. برای جلوگیری و از بین بردن این موضوع می توان از وازلین کمک گرفت. برای این کار کافیست کمی وازلین روی لب های خود مالیده و از لب های نرم و براق خود لذت ببرید.

ساخت رژ لب

با استفاده از وازلین می توان رژ لب ساخت. برای این کار کافیست کمی سایه به رنگ دلخواه را با وازلین مخلوط کرده و روی لب ها مالید. این کار به خصوص وقتی اهمیت پیدا می کند که رژ لب به رنگ دلخواه خود را نداشته باشید. در این صورت با استفاده از وازلین و بدون خرید آن رنگ می توانید از رنگ مورد علاقه خود را روی لب هایتان داشته باشید.

بیس سایه چشم

 

کاربرد وازلین برای آرایش



اگر می خواهید سایه چشم شما زیباتر و براق تر دیده شود، کافیست قبل از زدن سایه از کمی وازلین روی پلک چشم ها کمک گرفته و سپس سایه دلخواه خود را بزنید. وازلین استفاده شده در این کار علاوه بر براق کرد سایه مانند یک پرایمر عمل کرده و باعث می شود که سایه چشم ماندگاری بیشتری روی چشم ها داشته باشد. 

ژل ابرو

 

کاربرد وازلین برای ابرو



اگر ابروهای پر و نامرتبی دارید، کافیست از وازلین کمک گرفته و ابروهای خود را مرتب نگه دارید. البته همراه این کار می توان از محصولات دیگر آرایشی هم کمک گرفت.

بیس میکاپ های براق

اگر ترجیح می دهید به جای یک آرایش مات آرایشی داشته باشید که براق باشد، به جای خرید محصولات آرایشی جدید و گران قیمت می توانید از وازلین استفاده کرده و سپس روی آن کرم های زیرسازی خود را بزنید. البته دقت داشته باشید که استفاده بیش از حد از وازلین باعث می شود که زیبایی  آرایش شما از بین رفته و پوست چرب به نظر برسد.

ژل مو

اگر ژل موی شما تمام شده و هنوز وقت نکرده اید که ژل موی جدیدی خریداری کنید. می توانید به جای آن از وازلین کمک بگیرید. وازلین باعث می شود که موها صاف شده و در جای خود به راحتی قرار گیرند.

پاک کننده آرایشی

 

کاربرد وازلین برای پاک کردن آرایش


یکی از بهترین پاک کننده های آرایشی وازلین است. وازلین حتی می تواند ریمل ها و رژ لب های ضد آب را پاک کند. کافیست کمی وازلین روی تکه ای پنبه مالیده و تمام مواد آرایش را از روی پوست خود پاک کنید. سپس صورت را با دستمال پاک کرده و با آب ولرم بشویید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

جمعه 13 مهر 1397 - 14:59:50
ممنون از مطالب مفیدتون
جمعه 13 مهر 1397 - 14:59:32
عالی
پنجشنبه 29 بهمن 1394 - 17:57:19
فوق العاده بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: