دوشنبه 11 مرداد 1395 - 10:16:24

پوست گردن

10 نکته برای داشتن گردنی زیبا

 جوانی گردن

پوست گردن



بسیاری از افراد به پوست صورت خود توجه کرده و با استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی زیادی سعی می کنند تا پوست صورتی جوان، شاداب و سالم داشته باشند. اما در این میان گاهاً پوست گردن فراموش شده و به دلیل کم توجهی پوست گردن دچار چروک و یا افتادگی می شود. این در حالی است که پوست گردن یکی از عوامل موثر در زیباتر و جوان تر دیده شدن بوده و اگر کسی پوست گردن صاف و سفتی داشته باشد، جوان تر دیده می شود.
در این مقاله از سایت رژلب  به ماسک هایی که با کمک آن ها می توان لکه ها، چروک ها و یا چند رنگ بودن پوست گردن را از بین برد، معرفی شده است.

1. ماسک آب لیمو و گلاب

پوست گردن زیبا


برای تهیه این ماسک می بایست آب گلاب و آب لیمو را با هم ترکیب کرده و قبل از خواب آن را روی گردن زد. سپس صبح روز بعد ماسک را از روی پوست شسته و با انجام این کار به مدت 1 ماه پوست گردن زیبا و جوان به دست آورد.

 

2. بکینگ سودا
برای ساخت ماسک بکینگ سودا باید آن را با آب ترکیب کرده و روی لکه های روی گردن مالید. سپس صبر کرده تا مخلوط به دست آمده خشک شده و سپس آن را شست. انجام این کار 2 بار در هفته به روشن شدن و کمرنگ شدن لکه های روی پوست گردن کمک می کند.

 

3. گوجه فرنگی و بلغور جو

پوست گردن


برای ساخت این ماسک باید کمی بلغور جو را با آب گوجه فرنگی ترکیب کرده و آن را روی پوست گردن مالید. سپس 15 دقیقه صبر کرده و به مدت 5 دقیقه پوست گردن را ماساژ داد. این ماسک را باید 2 تا 3 بار در هفته استفاده کرده و لکه های روی گردن را به کمک آن از بین برد.

4. خیار
یکی از موادی که با کمک آن می توان پوست گردن را زیباتر نشان داد، خیار است. با استفاده از خیار رنده شده و مالیدن و ماساژ آن روی گردن به مدت 10 دقیقه می توان لکه ها و چروک های روی گردن را از بین برد.

 

5. سیب زمینی و آب لیمو
ترکیب ماسک آب لیمو سیب زمینی و و زدن آن روی گردن می تواند لکه ها را از بین ببرد. کافیست این خمیر را روی گردن مالیده و 15 دقیقه صبر کنید سپس آن را با آب سرد بشویید. تکرار هر روزه این کار در کوتاه ترین زمان ممکن پوست گردن را بدون لک و روشن تر می کند.

 

6. شیر و پوست پرتقال

پوست گردن زیبا


پوست خشک شده پرتقال را خرد کرده و با میزان یکسانی شیر ترکیب کنید تا خمیر یکدستی به وجود بیاید. سپس آن را روی گردن مالیده و 15 دقیقه صبر کنید تا خوب جذب شود. پس از این زمان خمیر را شسته و شاهد باشید که گردن روشن تر و درخشان تر شده است.

 

7. آلوئه ورا
یک برگ آلوئه ورا را بریده و ژل آن را روی گردن بمالید. سپس 15 دقیقه صبر کرده و با آب بشویید. انجام هر روزه این کار باعث از بین بردن لکه های روی گردن می شود.

 

8. مخلوط بادام، عسل و شیر
نصف قاشق پودر بادام را با یک قاشق شیر و یک قاشق عسل ترکیب کرده و خمیر به دست آمده را روی گردن بمالید. نیم ساعت تا 1 ساعت صبر کرده و سپس گردن را بشویید. این کار را 3 تا 4 بار در هفته انجام داده و شاهد از بین رفتن چروک های روی گردن و درخشش آن باشید.

9. گردو و ماست
گردوی خرد شده را با ماست ترکیب کرده و خمیر یکدستی به دست آورید. سپس آن را روی گردن گذاشته و صبر کنید تا خشک شود. سپس با آب سرد بشویید. انجام این کار برای 2 تا 3 بار در هفته لکه های روی گردن را از بین برده و گردن را جوان تر می کند.

10. آرد نخود و زردچوبه
با اضافه کردن دو قاشق آرد نخود به 1 قاشق
زردچوبه و اضافه کردن کمی آب به آن خمیر یکدستی به دست آورید. سپس آن را روی گردن مالیده و پس از 15 دقیقه بشویید. این کار را هر روز انجام دهید تا لکه های روی گردن از بین بروند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.

لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: