چهارشنبه 25 اسفند 1395 - 12:29:29

دوام رنگ مو

چطور دوام رنگ مو را بالا ببریم

 رنگ مو فانتزی

 

 

7 توصیه برای داشتن رنگ مویی با ماندگاری زیاد

اکثر خانم ها موهای خود را یا در خانه رنگ می کنند و یا آرایشگر ماهر موها را رنگ می کند ،‌ اما بعد از یک مدت زمانی رنگ موها زیبایی و جلوه اولیه خود را ندارد .اگر می خواهید دوام رنگ موی خود را ثابت و طولانی نگه دارید ادامه مقاله را بخوانید.

 

نکته1: برای حفظ رنگ موی خود و برای آنکه زیبا به نظر برسد ، باید هر 6 هفته موها را هایلایت و رنگ کنید ، اگر رنگ موی شما قرمز یا شرابی است باید این کار را هر 4 هفته انجام دهید ، زیرا رنگ قرمز به دلیل حساسیت که نسبت به شامپو دارد زودتر کم رنگ می شود.

 

نکته2: از شامپوهای روشن کننده مو قبل از رنگ کردن مو استفاده کنید، اگر از سرم مو استفاده می کنید ، از شامپوی روشن کننده مو چند روز قبل از رنگ مو استفاده کنید ، از شامپوهای روشن کننده هرروز استفاده نکنید ، چون رنگ موی شما را کم رنگ تر می کند .  قبل از استفاده از شامپوی روشن کننده از سرم مو استفاده کنید باعث می شود وقتی که می خواهید مو را رنگ کنید نفوظ آسانتر خواهد شد.

 

نکته3: 24 ساعت قبل از رنگ کردن مو ، از شامپو استفاده نکنید هرچقدر مو چرب تر و کثیف باشد رنگ بهتر بر روی مو می نشیند.

 

نکته4: اگر هرروز از شامپو روزانه استفاده کنید موهایتان زودتر کمرنگ می شود ، هر هفته 1-2 بار موها را شامپو کنید بقیه روزها از آب سرد استفاده کنید.

 

نکته5: از آب داغ استفاده نکنید ، سعی کنید موی خود را با آب سرد یا ولرم آبکشی کنید .

 

نکته6: از اسپری حالت دهنده مو استفاده نکنید زیرا رنگ مو را کدر و مات می کند، سعی کنید در مواقع ضروری که مو نیاز به حالت خاص دارد از آن استفاده کنید .

 

نکته7: از موها در برابر آفتاب حفاظت کنید، اگر می خواهید برای مدت طولانی در معرض آفتاب قرار بگیرید از کلاه یا روسری استفاده کنید، و یا 1/2 فنجان آب را با 1 قاشق چایخوری کرم ضد آفتاب خوب مخلوط کنید و بر روی موهای خود بزنید .

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: