یکشنبه 01 اسفند 1395 - 15:45:38

برندینگ آرایشگاه

آیا آرایشگاه شما برند است؟

مشاوره برندینگ در آرایشگاه

 
 
 

برندینگ آرایشگاه و آرایشگران

  • آیا علاقمند هستید که آرایشگاهی مملو از مشتری  داشته باشید و درآمد بیشتری کسب کنید؟

  •  آیا سالهاست که آرایشگر یا مدیر یک آرایشگاه هستید ولی هنوز در ذهن عموم شناخته شده نیستید؟

  •  آیا تاکنون به این فکر کرده اید که چرا تعدادی از مشتریان آرایشگاه شما بعد از مدتی دیگر مراجعه نمی کنند؟

  •  آیا روش های مختلف تبلیغاتی را امتحان کرده اید ولی بازخورد مثبت و خوشایندی تاکنون دریافت نکرده اید؟

  •  آیا به آینده کاری خود اندیشیده اید؟ برنامه شما جهت موفقیت در سال های آتی چیست؟

  •  و و ........

این ها سوالاتی است که خیلی از شما مدیران آرایشگاه و افراد متخصص در این زمینه  را درگیر کرده است ;i به عنوان دغدغه های کاری خود از آن یاد خواهید کرد و باید آگاه باشید ادامه دادن به  راه های قبلی، شما را از اهداف آیندتان دور خواهد کرد. مهمترین قدم برای پاسخگویی به این سوالات و قرار گرفتن در مسیر موفقیت این است که تصمیم بگیرید می خواهید چه برنامه ریزی را برای آینده کاری خود رقم بزنید.
یکی از مهمترین تصمیم ها، تسخیر ذهن مشتریان و وفادار نمودن آن ها به آرایشگاه تان می باشد که جهت تحقق این امر، فقط و فقط با روش تخصصی "برندسازی یا برندینگ " انجام پذیر میباشد.

 

 

در دنیای بازاریابی امروز برند و کلمات اشاره کننده به آن مفهوم جذاب و گیرایی دارد. برندها به مانند انسان دارای ویژگی های شخصیتی هستند و براساس آن با مشتریان خود ارتباط برقرار می نمایند و قول هایی به مشتریان خود می دهند که تحقق آن وعده ها، شخصیت برند را بتدریج در ذهن مشتریان شکل می دهد.
وقتی مفهوم برند را می شنویم حس ما از این کلمه چیست آیا تا به حال با کلمات ساده ای برخورد کرده اید  که احساس می کنید آن را درک کردید ولی از تعریف دقیق آن ناتوان هستید؟ این موقعیت برای خیلی از ما پیش آمده است. لغت برند یکی از همان پیش آمدها است که تعاریف اشتباهی را در اذهان عموم و صاحبان کسب و کار ایجاد نموده است به تعاریف زیر دقت کنید:

  •  برند با علامت تجاری تفاوت دارد.

  •  برند با حسن شهرت تفاوت دارد.

  •  برند معتبر بودن، با گران قیمت بودن تفاوت دارد.

  •  برند داشتن با شعار داشتن تفاوت دارد.

  •  برند داشتن الزاماً به این معنا نیست که همه باید ما را بشناسند.

  •  با داشتن لوگوی شخصی، برند شخصی نخواهیم داشت.


مفهوم برندینگ

برند، نمانام یا نام تجاری‏ یک نام، عبارت، طرح، نماد  و یا هر ویژگی دیگریست که مشخص‌کننده خدمات یا محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد که هدف اصلی فروش کالاها یا ارائه خدمات  به مخاطبان به بهترین نحو ممکن می باشد.
در واقع برند دارای ماهیتی اجتماعی است و قدرتمندترین برندها آن‌هایی هستند که همه افراد مرتبط با آن‌ها نسبت به آن حس مالکیت داشته و آن را متعلق به خود می‌دانند.
اجرای برندینگ یا بهتر بگویم برندسازی در حیطه های مختلفی انجام میشود که پرکاربردترین آن برای شخص (Personal Branding)  یا برای شرکتها و موسسات  صورت می گیرد که شرکت نیکان نمایان به صورت تخصصی مشاوره و اجرای برندینگ آرایشگاه ها عهده دار می باشد.
تیم حرفه ای ما  برای موفقیت در اجرای برندینگ آرایشگاه ها نیازها و خواسته های مشتریان شما را شناسایی کرده و در کنار آن به بازار هدف شما کاملا مسلط شده تا شما بتوانید آن را مدیریت نمایید و به موقع از استراتژی های مشخص شده در زمان متناسب با  آن استفاده نمایید مسلما این امر نیاز به ممیزی کردن بازار و شناخت رقبا و  تدوین استراتژی برند دارد. هدف از استراتژی برند، بهره برداری از فرصت های داخلی و خارجی می باشد که این استراتژی باید آینده نگر و پیش فعال باشد.

 


بنابراین برندینگ درباره رقابت بر سر مشتری و تشویق آنها به انتخاب آرایشگاه شما در میان رقبا نیست، بلکه ایجاد ذهنیت و چشم انداز مثبت از فعالیت شما در مشتریان است که این خود وفاداری مشتریان شما را در آینده ممکن می سازد. تا جاییکه  مشتریان رفع نیازهای خود را فقط در گرو مراجعه به شما بدانند.
همیشه به این نکته مهم توجه داشته باشید که مشتریان امروز فضای ذهن محدودی برای پیام های تبلیغاتی دارند و از این رو موفق ترین برندها آن هایی هستند که قادر به استقرار خودشان در اذهان مشتریان بر اساس رویکرد درست و از قبل برنامه ریزی شده می باشند.

آینده کاری خود را بسازید

برندسازی یا برندینگ در صنعت آرایشی و بهداشتی فعلی کشور، به عنوان یکی از ارکان های اصلی و اساسی آرایشگاه محسوب می شود امروزه دیگر مهم نیست که شما در چه سطح درآمدی هستید ولی ضرورت ساختن برندی قدرتمند در کارتان بسیار بااهمیت می باشد .
دوران کنونی و عصر آینده، دوران برندآفرینی است و چه چیزی از آن بهتر که شما در عرصه کسب و کار خود در این صنعت نسبت به رقبا و همکاران خود پیشرو باشید.


شرکت نیکان نمایان با حضور تیمی حرفه ای و با تجربه، ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در زمینه برندینگ آرایشگاه را عهده دار می باشد.

 

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: