دوشنبه 16 اسفند 1395 - 14:53:11

برندینگ محصولات

برند

برندینگ محصولات

 

 
 

برند چیست

 

 

برندسازی محصولات

• آیا به این فکر کرده اید که چه چیزی باعث ماندگاری محصول شما می شود؟
• آیا مایل هستید که محصول شما با تقاضای جدید مشتریان منطبق باشد؟
• آیا  به مرگ محصول خود فکر کرده اید؟
• آیا می دانستید که انتخاب نام درست برای محصول، می تواند توجه مردم را جلب کند؟
• آیا روش های مختلف تبلیغاتی را  امتحان کرده اید ولی  بازخورد مثبت و خوشایندی را تاکنون دریافت نکرده اید؟
• و و ....

 


برای آن که یک محصول ماندگار و پرقدرت باقی بماند، نیاز دارد که راهکارهایی را در پروسه های مختلف زمانی، به مرحله اجرا در آورد. این راهکارها به فروش محصول کمک می کنند که نظامی از ارزش  ها را برای خود و شرکت  به وجود آورند. مهمترین این راهکارها برند سازی و برندینگ محصولات است .

 

 

 

برندینگ

برند سازی
 

چگونه برند سازی کنیم؟

برندها به مانند انسان دارای ویژگیهای شخصیتی هستند و براساس آن با مشتریان خود ارتباط برقرار می نمایند و قول هایی به مشتریان خود می دهند که تحقق آن وعده ها، شخصیت برند را بتدریج در ذهن مشتریان شکل می دهد.


شرکت نیک نما به صورت تخصصی برندینگ محصولات آرایشی و بهداشتی با روش هایی از جمله: انتخاب یک اسم، لوگو، بسته بندی و غیره که  سبب می شود یک محصول را از سایر محصولات متمایز نماید با هدف ارضای نیاز مشتری انجام میدهد.


همانطور که میدانید برندینگ مفهومی ادراکی می باشد، پیرامون مدیریت برداشت یا درک مشتری از محصول و خدمات شرکت ،و به نوعی مدیریت برند سبب مدیریت ادراک می شود.


برندینگ  به خصوص برندسازی محصولات آرایشی و بهداشتی را با هدف تزریق ارزش های مورد نظر خود در ذهن مخاطب  انجام داده که این مورد جهت ارتباط بهتر  با مشتریان و ذینفعان  میشود . برندینگ برای بهتر شناخته شدن شرکت توسط مشتریان و همچنین فکر کردن مشتریان به شما اما به صورت معنادار انجام می شود.

 


با برندینگ آینده کاری خود را بسازید

برندسازی یا برندینگ در صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی فعلی کشور، به عنوان یکی از ارکان های اصلی و اساسی محسوب می شود امروزه دیگر مهم نیست که شما در چه سطح درآمدی هستید ولی ضرورت ساختن برندی قدرتمند در کارتان بسیار با اهمیت می باشد .


دوران کنونی و عصر آینده، دوران برندآفرینی است و چه چیزی از آن بهتر که شما در عرصه کسب و کار خود در این صنعت نسبت به رقبا و همکاران خود پیشرو باشید.


در همین رابطه شرکت نیکان نمایان با حضور تیمی حرفه ای و باتجربه در خصوص خلق برند، آماده ارائه مشاوره و خدمات در زمینه  به صورت تخصصی به محصول داران آرایشی و بهداشتی را عهده دار می باشد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: