سه شنبه 15 تیر 1395 - 09:21:46

رنگ مو بدون دکلره

روشن کردن رنگ مو بدون استفاده از دکلره

روشن کردن مو با رنگ مو

رنگ مو روشن

رنگ مو روشن بدون دکلره


در انجام رنگ مو، گاهی اوقات نتیجه دلخواه به دست نیامده و مشکلات مختلفی به وجود می آید. یکی از این مشکلات تیره شدن بیش از اندازه رنگ مو است. بسیاری برای روشن کردن رنگ مو استفاده از دکلره را توصیه می کنند. این در حالی است که مصرف بیش از اندازه دکلره روی برخی از موها، آسیب های جبران ناپذیری به آن ها وارد کرد و به علاوه زیبایی رنگ مو را هم تحت الشعاع قرار می دهد.
در این مقاله از سایت رژلب  به بررسی این موضوع پرداخته شده و مخصوص کسانی است که رنگ مویشان تیره تر از آن چه که انتظار داشته اند، شده است. برای این کار از چند گزینه مختلف می توان استفاده کرد که یکی از آن ها به کارگیری کالر ریموور یا کالر ایریزر است که برای پاک کردن رنگ مو به کار می رود.


مشورت با یک فرد متخصص
در صورتی که فردی پس از رنگ کردن موها با این موضوع روبرو شده و رنگ مو وی تیره تر از حد مورد انتظار شده باشد، بهتر است از یک فرد متخصص کمک گرفته و به چند نکته دقت کرد.


چه برند رنگ مویی به کار رفته است؟
دانشتن این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا برای به کار بردن کالر ریموور مناسب باید به برند رنگ موی به کار برده شده توجه کرد. البته برخی از برند ها و برخی از کالر ریموور ها مناسب هر نوع محصولی هستند.


قبل از رنگ کردن وضعیت موها به چه صورت بوده است؟
متاسفانه بسیاری از افرادی که عادت به رنگ کردن موهای خود دارند، پس از مدتی شاهد این امر هستند که موهای آن ها آسیب دیده و شکننده شده است. دلیل اهمیت این موضوع این است که ممکن است رنگ موهای آسیب دیده تیره تر از رنگ 
مو مورد انتظار باشد. در این صورت باید از رنگ موهایی استفاده کرد که 1 تا 2 درجه روشن تر هستند تا به رنگ موی دلخواه دست یافت.

 

رنگ مو روشن

 

رنگ موی تیره تر از حد انتظار
برای این کار می توان از کالر ریموور استفاده کرد که یک ماده ای شیمیایی است و پروسه رنگ مو را معکوس می کند. این ماده بوی قوی دارد که مانند بوی گوگرد است. این ماده شیمایی ممکن است باعث خشکی موها شود ولی نسبت به دکلره کردن موها روش موثرتر و مناسبی است.


برای استفاده از کالر ریموور
• ریموور را روی موها قرار داده و 15-20 دقیقه صبر کنید.
• سپس تمام موها را با آب سرد شسته و شامپو بزنید.
• برای استفاده از برخی کالر ریموورها می بایست کمی اکسیدان به آن ها اضافه شود.
در صورتی که مصرف کالر ریموور تاثیری نداشت، می بایست از روش های دیگری استفاده کرده و برای رنگ کردن مجدد موها نیز از رنگ مویی که 1 تا 2 درجه روشن تر از رنگ دلخواه باشد استفاده کرد تا بار دیگر موها تیره نشوند.

 

کمرنگ کردن موها
برای کمرنگ کردن موها می توان از روش های زیر استفاده کرد.
• استفاده از شامپو
در صورتی که درجه تیرگی موها زیاد نباشد می توان با استفاده از چند بار شستن موها با شامپو رنگ آن را روشن تر کرد. برای این کار بهتر است از شامپوهای حاوی سولفات استفاده شده و پس از آن نیز کاندیشنر به کار برد.

• کالر ریموور
همان طور که گفته شد، در صورتی که رنگ مو تیره تر از حد انتظار شود می توان به جای دکلره کردن موها از کالر ریموور استفاده کرد که در بالا به تفصیل در مورد آن توضیح داده شد.

• دکلره
دکلره کردن نسبت به دو روش دیگر زیان بارتر می باشد، اما در صورتی که مشکل موها با دو روش ذکر شده برطرف نشد، می توان از تکنیک دکلره و یا از شامپوهای دکلره که مخصوص روشن کردن رنگ مو هستند استفاده کرد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: