جمعه 06 اسفند 1395 - 12:39:36

بهترین مارک خط چشم

مارک خط چشم های معروف
انواع برندهای خط چشم

مارک انواع خط چشم 

آرایش چشم با بهترین مارک خط چشم

خط چشم یکی از لوازم آرایشی است که از دیرباز مورد استفاده قرار گرفته و خانم ها و حتی آقایان در کشورها و رنگ های مختلف با  خط چشم آرایش های مختلفی انجام می دهند. خط چشم باعث برجسته شدن و زیبایی بیشتر چشم ها شده و به جذابیت آن ها می افزاید. به همین دلیل در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب، بهترین مارک خط چشم معرفی شده است.

 

 

بهترین مارک خط چشم ها 

 خط چشم بابی براون Boby Brown


این مارک خط چشم حالت ژلی داشته و نه تنها ضد آب است بلکه درمقابل تعرق و رطوبت هوا نیز مقاوم بوده و کمرنگ یا محو نمی شود و  12 ساعت ماندگاری دارد. تنها عیب این خط چشم تهیه جداگانه فرچه آن است. این خط چشم دارای رتبه بندی 5 از 8/4 می باشد.

 

خط چشم لورآل L’oreal


یکی دیگر از بهترین مارک خط چشم ها، برند لورال می باشد که می توان به صورت های مختلفی استفاده کرد و علت آن نیز بیس ژله ای آن است. استفاده از این خط چشم بسیار ساده بوده و ترکیب آن با سایه چشم بسیار ساده است. این خط چشم ضد تعریق و ضد ریزش بوده و از چروک شدن پلک نیز جلوگیری می کند.  این مارک خط چشم به همراه فرچه مخصوص خود فروخته می شود. خط چشم های لورآل تا 36 ساعت ماندگاری دارد و ممکن است  در مقابل قرار گیری در آب یا رطوبت بریزد. این خط چشم دارای رتبه بندی 5 از 7/4 می باشد.

 

مارک خط چشم های خوب

خط چشم رِولُن Revlon


از بهترین مارک خط چشم می توان به  خط چشم رِولُن اشاره کرد که ضد آب و ضد ریزش هستند، ماندگاری بالایی دارند. به علاوه می توان این خط چشم را باریک و محو کشیده و یا آن را پررنگ و برجسته کرد.  لازم به ذکر است این خط چشم  به سادگی پاک نمیشود و دارای رتبه  از 5 از 7/4 می باشد.

 

 خط چشم مَک MAC


مَک یکی دیگر از بهترین مارک خط چشم است که نیاز به معرفی زیادی ندارد. خط چشم این برند نیز طرفداران زیادی داشته و دارای ماندگاری تا 6 ساعت می باشد.  خط چشم  مَک ضد ریزش است و در رنگ های مختلفی نیز وجود دارد. این مارک خط چشم قیمت بالایی دارد و دارای رتبه  5 از 5/4 می باشد.


 خط چشم های مِیبی لاین Maybeline


این مارک خط چشم  بعلت استفاده ساده و قیمت مناسب در بازار سر و صدای زیادی ایجاد کرد. ماندگاری این خط چشم  است و ضد آب می باشد. خط چشم های میبی لاین نمی چسبند و ضد چربی هستند و دارای رتبه  4/4 از 5 می باشد.
 

 خط چشم های مدادی استیلا Stila


یکی از بهترین مارک خط چشم، خط چشم مدادی استیلا  است که می توان بدون هیچ نگرانی از ریزش و محو شدن، در تمام روز خط چشم داشت و از آن جایی که حالت مدادی دارد، هر کسی می تواند به سادگی از آن استفاده کند. به علاوه این خط چشم به سرعت خشک شده، ضدآب و ماندگار ست و دارای رتبه  4/4 از 5 می باشد.
 

خط چشم های مدادی نارس NARS


خط چشم های مدادی نارس به سادگی قابل استفاده است.  این خط چشم  بسیار پررنگ بوده و تا 24 ساعت ماندگاری دارند  و دارای رتبه  4/4 از 5 می باشد.
 

 خط چشم های NYX


خط چشم های NYX  به دلیل شکل ابتکاری و جالبی که دارند استفاده آنها بسیار راحت است.  هر فردی چه حرفه ای و چه مبتدی می تواند به آسانی خط چشم زیبایی روی چشم ها به وجود آورد. خشک شدن خط چشم NYX  کمی طول می کشد . اما نمی ریزد و محو نمی شود و دارای رتبه  4/4 از 5 می باشد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: