یکشنبه 27 فروردین 1396 - 12:34:31

میکروپیگمنتیشن و هاشور ابرو در کرج

انواع روش های هاشور ابرو 

میکروبلیدینگ در کرج

 
 

انواع هاشور ابرو 

هاشور ابرو انواع مختلفی دارد که افراد با توجه به ویژگی های ابروی خود می توانند نوع متناسب با خود را انتخاب کنند. انتخاب هاشور ابرو متناسب با ویژگی های چهره و ابرو موجب می شود طراحی زیباتر و طبیعی تری را تجربه کنید.

 

هاشور ابرو نچرال

یکی از بهترین روش ها برای داشتن ابروهایی زیبا، طبیعی و پرپشت، هاشور ابرو نچرال است. در این روش، ابروها شکل اصلی خود را حفظ می کنند و تنها قسمت هایی از ابرو که خالی هستند، هاشور زده می شوند.

 

هاشور ابرو کرکی

روش هاشور ابرو کرکی برای افرادی که ابروهای کم پشتی دارند، مناسب است. در این روش، لابه لای تارهای ابرو خطوط باریکی ایجاد می شود تا حالت طبیعی آن حفظ شود. ابروها در هاشور ابرو به روش کرکی حالت سایه داشته و پرتر و زیباتر نشان داده می شوند.

 

هاشور ابرو دو بعدی

هاشور ابرو دو بعدی برای افرادی که تمایلی به خط انداختن زیر ابرو ندارند و همچنین افرادی که جهت ابروهایشان رو به پایین است، کاربرد دارد. در این روش ابتدا خطوط ابرو رو به بالا هستند که به سمت دم ابرو خمیده می شوند و در انتهای ابرو خطوط هاشور رو به پایین زده می شون.

هاشور ابرو سه بعدی


در این روش، زمانی که کار هاشور به اتمام رسید، یک هایلایت همرنگ با هاشور یا رنگ روشن زده می شود و سپس با استفاده از یک رنگ سوخته تر، پرزهایی مانند موهای نازک در وسط کار کشیده می شود که شکل جذاب و طبیعی را برای ابروها به ارمغان می آورد. امروزه این روش بسیار پرطرفدار است.

هاشور ابرو تیغ ماهی

افرادی که تمایل دارند شکل جدیدی از طراحی ابرو را تجربه کنند، می توانند از هاشور ابرو به روش تیغ ماهی استفاده کنند. در این روش ابتدا شکل مورد نظر ابرو طراحی می شود و پس از تایید مشتری، هاشور به صورت درهم زده می شود.

 

هاشور ابرو هایلایت

در روش هاشور ابرو به روش هایلایت، هاشور به صورت کامل با رنگ قهوه ای تیره زده می شود و حد فاصل بین آن ها را با خط هایی به رنگ قهوه ای روشن طراحی می کنیم. برای این کار بهتر است از دو سوزن جداگانه استفاده شود.

 

هاشور ابرو ترکیبی

در این روش هاشور ابرو که به روش میکس نیز معروف است، دم ابرو را سایه زده و سر ابروها هاشور می خورد. این روش بسیار جذاب و طبیعی است.

 

مرکز میکروپیگمنتیشن و تاتو در گوهردشت کرج

مرکز تاتو مهرجان در گوهردشت کرج دارای چندین سال تجربه  بهترین مرکز تاتو و هاشور در زمینه خدمات و آموزش میکروپیگمنتیشن و آرایش دائم میباشد.

درمرکز تاتو مهرجان کلاس های گروهی میکروپیگمنتیشن، هاشور ابرو، میکرو اسکالپ و ...با ظرفیت محدود برگزار می شود

 

 

 

سایر آموزش و خدمات مرکز زیبایی مهرجان

آموزش و خدمات فوق تخصصی کاشت ناخن و اکستنشن مو و مژه، جدیدترین رنگ و مش ها ، کراتینه مو و احیای موهای آسیب دیده، صافی  برزیلی, ... 

 

 

شما با یک بار مراجعه, به باشگاه مشتری های ثابت ما اضافه خواهید شد.

 

 

تلفن مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن و تاتو مهرجان
09123690364

آدرس اینستاگرام
Mehrejan.Beautysalon

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: