یکشنبه 27 فروردین 1396 - 12:30:54

ماندگاری هاشور ابرو

عوامل موثر در افزایش هاشور ابرو

چه عواملی در افزایش ماندگاری هاشور ابرو دخیل هستند؟

 
 

 عوامل موثر ماندگاری هاشور ابرو چیست؟

مدت زمان ماندگاری هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن در افراد مختلف متفاوت است و معیارهای بسیاری تعیین کننده آن می باشند:

روش انجام هاشور
یکی از موثرترین عوامل در افزایش ماندگاری هاشور ابرو، روش انجام آن است. برای روش انجام هاشور، دو روش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در اولویت قرار دارند.

روش میکروپیگمنتیشن: این روش به وسیله دستگاه میکرو پیگمنتیشن انجام می گیرد که عمق تزریق در آن نسبت به میکروبلیدینگ بیشتر است؛ در نتیجه ماندگاری آن نیز بیشتر می باشد. معمولا ماندگاری هاشور ابرو در روش میکروپیگمنتیشن به 6 ماه تا سه سال نیز می رسد.

روش میکرو بلیدینگ: در این روش از یک قلم دستی برای انجام هاشور ابرو استفاده می شود. این روش ظرافت بسیاری را برای ابروها به ارمغان می آورد اما از آن جایی که سوزن در عمق کمتری از پوست تزریق می شود، ماندگاری کمتری نسبت به روش میکروپیگمنتیشن دارد.

نوع پوست
نوع پوست نیز در ماندگاری هاشور ابرو خیلی موثر است. هر چه پوست چرب تر باشد، ماندگاری تاتو نیز کمتر از سایر پوست ها خواهد بود.

مهارت تاتو کار
مهارت پیگمنت آرتیست در افزایش ماندگاری هاشور ابرو بسیار موثر است. هر چه پیگمنت آرتیست ماهرتر باشد، رنگ ها را در عمق بیشتری از پوست قرار داده و در نتیجه ماندگاری هاشور ابرو نیز افزایش می یابد.

رنگ هاشور ابرو
معمولا هاشورهای به رنگ تیره ماندگاری بیشتری نسبت به هاشورهای با رنگ روشن دارند. هر چه رنگ های استفاده شده در تکنیک هاشور ابرو ارگانیک تر باشند، احتمال حساسیت و میزان ماندگاری در آن ها نیز کمتر خواهد بود.

دوران عادت ماهیانه
در دوران پریودی به دلیل تغییرات هورمونی در بدن، میزان رنگ پذیری پوست کاهش می یابد و ماندگاری رنگ نیز کمتر می شود. علاوه بر این، رنگ های تاتو در این دوران به ته رنگ قرمز نزدیک می شوند. به همین توصیه می شود تا سه روز قبل و سه روز بعد از پریودی نسبت به انجام هاشور ابرو اقدام نکنید.

دوران بارداری

دوران بارداری نیز هورمون های بدن دچار تغییراتی می شود که احتمال کمرنگ شدن هاشور را نیز در پی دارد. علاوه بر این خون نیز رقیق می شود که انجام آن به هیچ وجه توصیه نمی شود.  البته هاشور ابرو هیچ صدمه ای را برای جنین به دنبال نخواهد داشت.

دوران شیردهی
در دوران شیردهی نیز به دلیل رقیق شدن خون، احتمال محو شدن هاشور ابرو بسیار بالا است. به همین دلیل بهتر است تا پایان دوران شیردهی خود صبر کرده و سپس نسبت به انجام آن اقدام کنید.

 

مرکز میکروپیگمنتیشن و تاتو در گوهردشت کرج

مرکز تاتو مهرجان در گوهردشت کرج دارای چندین سال تجربه  بهترین مرکز تاتو و هاشور در زمینه خدمات و آموزش میکروپیگمنتیشن و آرایش دائم میباشد.

درمرکز تاتو مهرجان کلاس های گروهی میکروپیگمنتیشن، هاشور ابرو، میکرو اسکالپ و ...با ظرفیت محدود برگزار می شود

 

 

 

سایر آموزش و خدمات مرکز زیبایی مهرجان

آموزش و خدمات فوق تخصصی کاشت ناخن و اکستنشن مو و مژه، جدیدترین رنگ و مش ها ، کراتینه مو و احیای موهای آسیب دیده، صافی  برزیلی, ... 

 

 

شما با یک بار مراجعه, به باشگاه مشتری های ثابت ما اضافه خواهید شد.

 

 

تلفن مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن و تاتو مهرجان
09123690364

آدرس اینستاگرام
Mehrejan.Beautysalon

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: