دوشنبه 09 مرداد 1396 - 09:42:10

بهترین آموزشگاه میکروپیگمنتیشن در کرج

آموزش میکروبلیدینگ کرج

مدرس میکروپیگمنتیشن گوهردشت کرج

 
 

تفاوت میکروپیگمنتیشن با تاتو

میکروپیگمنتیشن با تاتوی سنتی تفاوت ‌هایی دارد. اولین تفاوت در دستگاه میکروپیگمنتیشن است. امروزه دستگاه‌ هایی برای این کار استفاده می‌شود که ارتباط اجزای ثابت آن با قسمت‌های قابل ‌تعویض و یک بار مصرفشان قطع شده و اصطلاحا جریان برگشتی به عقب ندارند و همین امر عدم انتقال بیماری ها را تضمین می کند.

سوزن یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده در کیفیت میکروپیگمنتیشن محسوب می گردد.  کارتریج دستگاه میکروپیگمنتیشن یک بار مصرف است و به جای سوزن‌ های یک بار مصرف در دستگاه‌ های سنتی تاتو به کار می ‌رود که با سیستم بسته ‌ای که دارند، تضمین‌کننده عدم ‌برگشت خون و انتقال ترشحات از فردی به فرد دیگر است. سوزن کارتریج های استاندارد کاملا تیز بوده و با حداقل تخریب بافت، کاشت رنگدانه ها را به نحو مناسبی انجام می دهند. البته نقش یک پیگمنتر یا تاتوکار حرفه ای را نباید نادیده گرفت 

 

 

مرکز هاشور ابرو در کرج

مرکز هاشور ابرو مهرجان با چندین سال تجربه در زمینه  میکروپیگمنتیشن، هاشور ابرو, هاشور مژه, تاتو ابرو, سایه ابرو و کادر ابرو, حجیم سازی لب, رژ لب دائمی با دستگاه ایمن, ایجاد خط چشم و خط لب دائمی به مناسبت سال جدید تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است.


مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن و هاشور ابرو مهرجان، به عنوان بهترین مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن و تاتو در کرج ، با کادری مجرب و کاملا حرفه ای با سابقه کار درخشان و مشاوره رایگان، آماده ارائه خدمات و آموزش تخصصی  به خانم های زیباپسند می باشد. 

 

سایر آموزش و خدمات مرکز زیبایی مهرجان

آموزش و خدمات فوق تخصصی کاشت ناخن و اکستنشن مو و مژهریال  جدیدترین رنگ و مش ها ، کراتینه مو و احیای موهای آسیب دیده، صافی  برزیلی, ... 

 

 

شما با یک بار مراجعه, به باشگاه مشتری های ثابت ما اضافه خواهید شد.

 

 

تلفن مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن و تاتو مهرجان
09123690364

آدرس اینستاگرام
Mehrejan.Beautysalon

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: