دوشنبه 24 مهر 1396 - 10:52:05

هاشور ابرو کرج

چگونه هاشور ابرو را پاک کنیم؟
ریموو کردن تاتو و هاشور ابرو

 

دکاپاژ هاشور ابرو یا روشن کردن ابروهای تیره


دکاپاژ یعنی روشن کردن ابروهای تیره برای دکاپاژ کردن ما باید در اولین مرحله پیگمنت ها رو بشناسیم .

سه نوع پیگمنت اصلی داریم .
قرمز- زرد - آبی

 پوستایی که پیگمنت آبی زیاد دارند را پوست سبزه میگن. در پوستایی  که قرمزی زیاد هست پوست گندمی  و در پوستایی که زرد زیاد هست پوست سفید گفته میشود .خنثی کننده رنگهای گرم، رنگهای سرد هستن و برعکس


یرای پوست های گندمی که پیگمنت قرمز دارن در ترکیب رنگمون باید از الیو (زیتونی) استفاده کنیم که خنثی کننده قرمز هست که رنگمون بعدها بدرنگ نشه، برای پوستای سبزه باید از یه قطره نارنجی استفاده کنیم که رنگمون به دودی نزنه.

وقتی با یه ابرویی مواجه شدیم که قبلا تأتو شده به بنفشی میزنه باید زرد و تاپ دکاپاژ کنیم، چون‌ خنثی کننده بنفش زرد هست.

برای ابروهایی که تیره هستن و قدیمی و به رنگ دودی تیره میزنه باید با نارنجی دکاپاژ کنیم، چون خنثی خنثی رنگای تیره نارنجی هست.
 

در صورت دودی بودن، بصورت زدن ابروی توپر ابتدا به روش ضربه ای، با عمق سوزن 0.8 تا 1.5 میل ( بر اساس جنس پوست ) و با زاویه 75 درجه رنگ را به منتهی الیه لایه اپیدرم (مرز لایه اول و دوم) رسانده و سپس با کوک کوک رفت و برگشت در حد یک سانت با تکرار کار 5 الی 10 دور بسته به میزان روشن کردن، با سوزنهای 3 و 5 و 7 پاور بسته به سطح انجام کار، با سرعت حرکت دست آهسته و سرعت دستگاه متوسط رو به بالا دکاپاژ کنید.

بدیهی ست عمق سوزن متناسب با جنس پوست مشتری انتخاب میشود یعنی برای پوست های حساس با عمق نفوذ کمتری کار میشود.

بعد از 25 روز و پس از مدت زمان لازم جهت استراحت و فرصت بازسازی پوست و واکنش ترکیب رنگ ها، اگر از رنگ جدید رضایت حاصل شد میتوانید با رنگ دلخواه مشتری هاشور نمایید .
توجه داشته باشید که دکای رنگ تیره و مشکی و قدیمی هرگز با یکبار از بین نمیرود و حداقل به 2 الی 3 بار دکاپاژ نیاز دارد .
انجام دکاپاژ و تتوی همزمان اشتباه است و اگر به خنثی سازی و روشن کردن رنگ قدیمی اقدام نموده ایم دیگر نمی بایست همزمان به پوست با انجام تاتو، پیگمنت بدهیم!

شاید بتوان برای تنالیته هایی که با بدرنگی کمی مواجه میباشند همزمان کار دکاپاژ و هاشور یا تاتو را انجام داد یعنی با نصف تشتک واریاسیون خنثی کننده پیگمنتهای بد رنگ + تناژ رنگی جدید (مثل هانی براون یا لایت براون در برند بایوتاچ ، یا میکروپلنت ویا کالرتاچ )کار دکاپاژ و تاتو را همزمان و در یک جلسه به انجام رسانید اما در خصوص بدرنگیهای تیره گاهی تا سه مرحله به انجام دکاپاژ جهت تغییر تناژ نیاز است.

در خاتمه ازآنجا که کار دکاپاژ عمدتا با رنگهای قرمز، زرد، نارنجی انجام میپذیرد، برای اینکه در صورت مشتری وجهه و ظاهر قشنگتری ایجاد نماییم دور آخر را با ترکیب رنگ عسلی خیلی روشن و زرد انجام میدهیم تا از جیغ بودن و پر رنگی قرمز و نارنجی کاسته شود .
رنگ عسلی توانایی ترکیب و غلبه بر واریاسیون های قرمز و نارنجی را به سادگی نداشته و فقط جهت رفع بدرنگی و پررنگی بعد از انجام کار استفاده میشود.


باید توجه داشته باشیم اگر ابروی تیره ای را دکاپاژ کردیم و باز تیره بود ضرب دست مناسب نبوده است ، لذا می بایست مجددا با ضرب دست مناسب دکاپاژ شود.


برای ابروهایی قدیمی که به قرمزی میزنند نباید با الیو به تنهایی دکاپاژ کنیم چون ابرو بدرنگ می شود . باید برای ابروی قرمز 50 درصد رنگ انتخابی و 50 درصد رنگ خنثی کننده  استفاده کنیم یعنی الیو

خنثی کننده ها :
خنثی کننده سبز، قزمز
خنثی کننده بنفش، زرد
خنثی کننده قرمز، سبز
خنثی کننده رنگ های دودی، نارنجی

 

 

 

مرکز میکروپیگمنتیشن و تاتو در گوهردشت کرج

مرکز تاتو مهرجان در گوهردشت کرج دارای چندین سال تجربه  بهترین مرکز تاتو و هاشور در زمینه خدمات و آموزش میکروپیگمنتیشن و آرایش دائم میباشد.

درمرکز تاتو مهرجان کلاس های گروهی میکروپیگمنتیشن، هاشور ابرو، میکرو اسکالپ و ...با ظرفیت محدود برگزار می شود

 

 

 

سایر آموزش و خدمات مرکز زیبایی مهرجان

آموزش و خدمات فوق تخصصی کاشت ناخن و اکستنشن مو و مژهریال  جدیدترین رنگ و مش ها ، کراتینه مو و احیای موهای آسیب دیده، صافی  برزیلی, ... 

 

 

شما با یک بار مراجعه, به باشگاه مشتری های ثابت ما اضافه خواهید شد.

 

 

تلفن مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن و تاتو مهرجان
09123690364

آدرس اینستاگرام
Mehrejan.Beautysalon

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: