چهارشنبه 17 آبان 1396 - 12:29:16

مدل هاشور ابرو

هاشور ابرو به روش فیبروز در کرج

هاشور ابرو گوهردشت کرج

 



مدل هاشور ابرو 

مهم ترین بخش آرایش صورت آرایش چشم ها است برای اینکه بتوانید زیبایی چشم هایتان را چندین برابر کنید باید ابروی های زیبا و جذابی داشته باشید در این بخش نکاتی در مورد مدل هاشور ابرو خواهید آموخت.
یکی از مهم ترین اجزا صورت مدل ابرو شما است. انتخاب مدل هاشور ابرو می تواند زیبایی چشم شما را چند برابر کند و هم چنین اگر شما مدل مناسبی را برای هاشور ابرو انتخاب نکنید ممکن است هاشور ابرو زیبایی چشم های شما را از بین ببرد.

قبل از اینکه ابروهایتان را هاشور بزنید باید اطلاعاتی را درباره مدل هاشور ابرو کسب کنید به طور کلی مدل هاشور ابرویی را انتخاب کنید که به فرم صورت شما بیاید.

 

 انتخاب مدل هاشور ابرو

فرم صورت و ضخامت موهای ابرو و یا داشتن ابروی نارک و ابروی پهن و هم چنین نوع پوست شما در تعیین انتخاب تکنیکی مناسب برای هاشور ابرو بسیار تاثیر گذار می باشد.

 

مرکز هاشور ابرو در کرج

مرکز هاشور ابرو مهرجان با چندین سال تجربه در زمینه  میکروپیگمنتیشن، هاشور ابرو, هاشور مژه, تاتو ابرو, سایه ابرو و کادر ابرو, حجیم سازی لب, رژ لب دائمی با دستگاه ایمن, ایجاد خط چشم و خط لب دائمی به مناسبت سال جدید تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است.


مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن و هاشور ابرو مهرجان، به عنوان بهترین مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن و تاتو در کرج ، با کادری مجرب و کاملا حرفه ای با سابقه کار درخشان و مشاوره رایگان، آماده ارائه خدمات و آموزش تخصصی  به خانم های زیباپسند می باشد. 

 

سایر آموزش و خدمات مرکز زیبایی مهرجان

آموزش و خدمات فوق تخصصی کاشت ناخن و اکستنشن مو و مژهریال  جدیدترین رنگ و مش ها ، کراتینه مو و احیای موهای آسیب دیده، صافی  برزیلی, ... 

 

 

شما با یک بار مراجعه, به باشگاه مشتری های ثابت ما اضافه خواهید شد.

 

 

تلفن مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن و تاتو مهرجان
09123690364

آدرس اینستاگرام
Mehrejan.Beautysalon

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: