جمعه 26 شهریور 1395 - 12:36:07

برندهای برتر لاک

مقایسه برندهای برتر لاک در دنیا

برند های معروف لاک ناخن

مارک لاک ناخن

برند لاک ناخن



ناخن ها یکی از اعضاء بدن هستند که زیبایی آن ها نقش مهمی در زیبا به نظر رسیدن یک فرد دارد. به همین دلیل خانم ها معمولا سعی می کنند که ناخن های خود را به بهترین وجه ممکن آراسته و با زیباتر کردن ناخن هایشان، دست های خود را هم زیباتر کنند.اما نکته مهمی که در هنگام زیباسازی ناخن ها باید به آن اهمیت داده شود این است که قبل از هرچیز سلامت ناخن ها حفظ شود و تنها بلند بودن ناخن ها باعث زیبا دیده شدن آن ها نخواهد بود. برای حفظ این سلامتی هم باید از محصولات مرغوب استفاده کرد. در این مقاله از سایت رژلب به بررسی برندهای برترلاک دنیا که علاوه بر زیبایی به سلامت ناخن ها هم کمک می کنند، پرداخته شده است.
 

لاک ناخن OPI

 لاک ناخن قرمز


اُ پی ای یک شرکت استرالیایی مشهور است و تخصص آن در لاک ناخن است. لاک های این کمپانی در سرتاسر دنیا وجود داشته و در دسترس همگان قرار دارد.

لاک ناخن NARS

برند لاک ناخن



نارس یکی از برندهای زیبایی محبوب در دنیاست که محصولات با کیفیتی تولید می کند. یکی از بهترین محصولات این کمپانی لاک ناخن آن بوده و این کمپانی با ارائه لاک های زیبا در طرح ها و رنگ های مختلف زیبایی و سلامت ناخن ها را تضمین می کند.

 

لاک ناخن ESSIE

لاک آبی



اسی لاک های مختلفی را در طرح ها و رنگ های مختلف در سطح جهان توزیع کرده و به همین دلیل یکی از برندهای پر طرفدار است. به علاوه لاک های این کمپانی ماندگاری بالایی داشته و حتی بدون استفاده از تاپ کت هم تا بیش از یک هفته روی ناخن ها باقی می ماند.

 

لاک ناخن ZOYA

 لاک ناخن



لاک ناخن زُیا برای حفظ سلامت ناخن ها شناخته شده اند و به همین دلیل طرفداران زیادی در دنیا دارند. به علاوه لاک های زویا ماندگاری بالایی داشته و بهترین سالن های آرایشی از آن ها استفاده می کنند.

 

لاک ناخن REVLON

مارک لاک ناخن



کمپانی REVLON یکی از معتبرترین کمپانی های آرایشی در سرتاسر دنیاست. لاک های آن هم به همین صورت بوده و به دلیل ماندگاری بالا و عطر خوبی که دارند از پرطرفدارترین لاک های دنیا محسوب می شوند. به علاوه این کمپانی طرح ها و رنگ های زیادی هم برای لاک های خود ارائه می دهد.

 

لاک ناخن Yves Saint Laurent

لاک قرمز



لاک های ایوسنت لورنت نیز طرح ها و رنگ های زیادی دارند و رنگ های طبیعی و زیبایی روی ناخن ها به وجود می آورند. به علاوه این لاک ها به سرعت خشک شده و علاوه بر محافظت از ناخن ها و براق کردنشان، ماندگاری بالایی هم دارند.

 

لاک ناخن Super Glow

لاک شبرنگ



این لاک ها به نام لاک های شبرنگ هم شناخته می شوند. دلیل آن هم درخشش بالای آن ها حتی در تاریکی شب است. در طول روز لاک های سوپر گلو برق زیبایی دارند ولی شب ها این لاک ها روی ناخن درخشان و زیبا به نظر می رسند.

 

لاک ناخن China Glaze

لاک ناخن چین



این برند چینی از جمله کمپانی هایی است که اعتبار خوبی در زمینه لاک به دست آورده است. زیرا لاک های آن ماندگاری بسیاری بالایی داشته و مانند لاک هایی است که در سالن های زیبایی زده می شود.

 

لاک ناخن Orly

ماندگاری لاک



کمپانی اُرلی معمولا لاک های به رنگ روشنی تولید کرده و لاک های آن برای هر فصل و زمانی مناسب است. به علاوه این لاک ها ماندگاری بالایی داشته و به راحتی کنده نمی شوند.

 


لاک ناخن L’oreal Paris

برند برتر لاک



لورِآل یکی از کمپانی های مشهور در زمینه زیبایی است و لاک های تولیدی آن هم به دلیل سال های متمادی فعالیت در این زمینه تمام خواسته های مصرف کننده را برطرف می کند.

 

لاک ناخن Bobbi Brown

لاک ناخن بابی


بابی براون هم یکی از معتبرترین کمپانی های آرایشی بوده و همه محصولات آن در سرتاسر دنیا طرفدار دارد. لاک های بابی بروان از تنوع رنگی های خاصی تشکیل شده و در بقیه برند ها کمتر از این مدل ها استفاده شده است. به علاوه این لاک ها ماندگاری بالایی داشته و به سرعت هم خشک می شوند.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: