جمعه 26 تیر 1394 - 16:28:44

چه رنگ موهایی شما را جوان می کند؟

بسیاری از خانم ها بر این باورند که رنگ های روشن بیشتر از رنگ های تیره به جوان تر نشان دادن آن ها کمک می کند. این حرف تا حدی درست است زیرا سایه های روشن باعث جوانی و زیبایی پوست می شود اما با گذشت زمان حتی رنگ بلوند هم باید تیره تر باشد تا سن کمتر به نظر برسید. خانم های بالاتر از 30 سال همیشه رنگ های مختلفی را امتحان می کنند تا به رنگ مورد نظر خود برسند. اما باید درنظر گرفت که در نهایت همه به دنبال رنگ هایی هستند که آن ها را جوان تر نشان می دهد.

انتخاب رنگ مو برای هر خانمی متفاوت با دیگری است، اما آرایشگران برای کمک به شما در تصمیم گیری انتخاب رنگ چند توصیه می کنند که در ادامه به آن ها اشاره شده است:

رنگ ها و هایلایت های روی مو باید با هم به گونه ای ترکیب شوند که تازگی پوست شما را تضمین کرده و روی آن تاکید کنند. برای شادابی پوست رنگی انتخاب کنید که طبیعی بوده و سن شما را 5 تا 10 سال کاهش دهد.

 

·         برای پوست های خیلی روشن، رنگ مشکی یک اشتباه محض است، زیرا رنگ مشکی باعث می شود تا چین و چروک و خط های صورت بیشتر به چشم بیایند. پس اگر رنگ پوست روشنی دارید، از یک رنگ موی روشن تر استفاده کنید.

 

·         موهای با ته رنگ قرمز معمولا به صورت یک هاله ای از قرمزی می دهند، پس اگر روی پوستتان جوش و یا جای جوش دارید موهای قرمز باعث می شوند که پوست صورتتان بیشتر خود را نشان داده و شبیه یک دختر نوجوان شوید.

 

·         دقت داشته باشید که رنگ موهای روشن تنها در صورتی به جوان نشان دادن شما کمک می کنند که طبیعی به نظر برسند. در غیر این صورت رنگ های خیلی روشن که با ته رنگ پوست شما همخوانی نداشته باشند، فقط بیانگر این هستند که این خانم برای جوان نشان دادن خود تلاش زیادی کرده ولی موفق نبوده است.

 

·         سعی کنید که در رنگ موی خود از هایلایت نقره ای و خاکستری استفاده کنید تا چروک های صورت را کمتر نشان داده و باعث شود که این هایلایت ها موهای خاکستری خودتان را کمتر نشان داده و صورتتان را جوان تر نشان دهد.

 

·         به خاطر داشته باشبد که با گذشت زمان بهتر است از رنگ های بنفش، قرمز روشن، قهوه ای روشن و هایلایت های روشن دوری کنید. چرا که وقتی موهای خاکستری تان زیاد شود این رنگ ها به همه تلاش های دیگرتان برای جوان تر نشان دادن خود غلبه کرده و باعث پیر نشان دادن شما می شوند.

 

·         اگر موهایتان خاکستری یا سفید شده است، سعی کنید که از رنگ موهای قهوه ای کمرنگ، گردویی، بلوند مایل به خاکستری و رنگ موی خرمایی استفاده کنید.

 

اختصاصی: جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: