چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 00:27:20

اکستنشن مژه

زیبایی نتیجه هارمونی و تعادل بین اجزای صورت میباشد.مژه و مو یکی از بارزترین اجزا در تشکیل یک صورت زیباست.تمام خانوم ها مژه هایی بلند و ضخیم را دوست دارند و راه های مختلفی را برای داشتن ان امتحان میکنند.اکستنشن مژه تکنیک جدیدی است که به شما کمک میکند تا مژه هایتان زیبا و بلند باشند.

اکستنشن مژه مژه هایی مصنوعی است که ان را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو میسازند و این مژه ها تک تک به مژه های طبیعی چسبانده میشوند تا ضخامت و طول مژه ها بهبود یابد.
تفاوت ان با تکنیک های قدیمی این است این مژه ها به جای پوست پلک روی مژه ها چسبانده میشوند و برخلاف ان از چسب های مضر استفاده نمیشود.اکستنشن مژه عوارض جانبی ندارد.
نکته: 24 ساعت بعد از انجام اکستنشن مژه نباید با اب در تماس باشید تا مژه ها به خوبی سر جایشان قرار گیرند.
پس از اکستنشن باید از مصرف ریمل ضد آب و فرمژه پرهیز کنید اگر میخواهید مژه ها فر باشند باید با متخصص اکستنشنتان صحبت کنید.
در ادامه نمونه کارهای اکستنشن مژه خانم شادی همایونی اکستنشن کار خوب تهران  را مرحله به مرحله میبینید.

خانم شادی همایونی

وسایل مورد نیاز اکستنشن مژه

قبل از اکستنشن مژه

مرحله اول اکستنشن مژه:چسباندن پد زیر چشم

 

مرحله دوم اکستنشن مژه:انتهای هر مژه تک را مقدار کمی چسب می زنیم و با کمک پنس مژه های طبیعی را باز کرده تا اطراف آن مژه طبیعی که می خواهیم تار مصنوعی مژه را بچسبانیم خالی باشد و با پنس دیگر مژه چسب خورده را کنار یا روی مژه طبیعی می چسبانیم.

 

مرحله سوم:چسباندن تک تک مژه ها را ادامه می دهیم تا کل چشم با نظم خاصی پر شود

مرحله چهارم:چشمها را در حالت بسته با کمک دستگاه دستی باد زن ،خشک می کنیم تا رطوب چسب ها از بین برود.

نکته :مژه های مورد استفاده در اکستنشن مژه در شماره های مختلفی موجود هستند که هر چه شماره این مژه ها بالاتر می رود طول و ضخامت آن مژه هم بیشتر می شود.انتخاب شماره مژه های تک با توجه به مژه ها و فرم چشم مدل ما انتخاب می شود.

نکته:تعداد مژه هایی که ما در اکستنشن مژه برای هر چشم استفاده می کنیم علاوه بر مدل چشم ها، به سلیقه هر فرد در داشتن مژه های طبیعی تر یا اغراق آمیز نیز بستگس دارد.

مراقبت های اکستنشن مژه:

معمولا ماهی یکبار اکستنشن مژه احتیاج به ترمیم دارد.

رطوبت در ماندگاری مژه های اکستنشن شده تاثیر منفی دارد پس بهتر است از قرار گرفتن در محیط های بسیار مرطوب مثل سونا جلوگیری کنید.

برای پاک کردن آرایش چشمتان از پنبه استفاده نکنید زیرا به مژه ها گیر می کنند و با عث کنده شدن مژه ها می شوند و بهتر است از پد های آرایشی به جای پنبه استفاده کنید.

و همچنین از چشم پاک کن های آرایشی چرب استفاده نکنید زیرا چربی موجود در این محلول ها حلال چسب اکستنشن است و دوام اکستنشن مژه را پایین می آورد.

 

جهت مشاوره و انجام خدمات اکستنشن با شماره 09192039642 تماس حاصل نمایید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: