پنجشنبه 30 مهر 1394 - 20:57:01

جدیدترین روش اکستنشن مو

موهای بلند و پرپشت با اکستنشن مو با کمترین آسیب

اکستنشن مو به روش میکرو و لیزر

 

این روزها فاصله شما تا تحقق رویاهایتان برای داشتن موها یا حتی مژه‌هایی بلند و پرپشت تنها به اندازه وقت صرف کردن برای انتخاب سالن آرایشگاه است.اکستنشن مو به اضافه کردن مو لابه لای موهای طبیعی گفته می شود.بعضی از این روش، برای بلندتر کردن موهایشان و برخی برای پرپشتی مو نشان دادن استفاده می‌کنند. البته می‌توانید این موهای اضافی را در رنگ‌هایی متفاوت با موهای طبیعی خودتان انتخاب کنید و از آن به عنوان هایلایت یا مش استفاده کنید.این موها اگر جنس مناسبی داشته و به وسیله فرد آموزش دیده‌ای در لابه‌لای موهای طبیعی اضافه شوند، کاملا با موهای طبیعی مخلوط شده و غیرقابل تشخیص‌ خواهند شد.اکستنشن مو با روش های مختلفی از جمله رینگ,دوخت,بافت و گره انجام می شود اما از جدیدترین روش های اکستنشن مو,اکستنشن به روش لیزری و میکرو می باشد که در این مقاله به توضیح و آموزش آن می پردازیم.


آموزش اکستنشن مو به روش کراتینه با دستگاه لیزری
ابتدا در قسمتی از سر یک خط کاملا صاف باز می کنیم و چسب کراتین را روی دستگاه زده و مقداری به سر مو اضافه می زنیم و به قسمت انتخاب شده می چسبانیم.حجم موی انتخابی برای اکستنشن باید متناسب با حجم موهای شخص باشد و فاصله ی موهای اکستنشن شده از هم نیم سانت باشد.

برای ردیف دوم باید یک لایه از موها را ریخته و لایه ی زیری را انتخاب کنیم به صورتی که اکستنشن مابین دو تکه قرار بگیرد مثل روش زیگزاک یا چیدن آجر.
نکته: توجه کنید که زمان اکستنشن موهای اکستنشن شده در هاله های سر نباشد تا موقع جمع کردن موها لبه های اکستنشن شده مشخص نباشد همچنین برای اکستنشن موها باید از موهای صد در صد طبیعی استفاده شود که به موهای شخص آسیبی وارد نکند.
تفاوت دستگاه لیزری با دستگاه های قدیمی در تعیین درجه حرارت است,دستگاه های قدیمی با درجه حرارت یکنواخت در تمام مراحل باعث آسیب رساندن به موها می شوند اما درجه حرارت دستگاه لیزری قابل تعیین است.
چسب کراتین نیز آسیب کم تری به موها وارد می کند زیرا از ساختار خو مو می باشد و همچنین سریع خنک می شود و برای باز کردن تکه های اکستنشن میتوان از ریموور های مخصوص همین کار استفاده کرد.
اکستنشن مو با دستگاه لیزری خیلی محو بوده و میتوان در قسمت جلو سر هم از ان استفاده کرد.این روش ماندگارترین روش اکستنشن مو است.

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش اکستنشن مو لیزری اینجا کلیک کنید.


آموزش اکستنشن مو به روش میکرو
جدیدترین مدل اکستنشن مو روش میکرو است که برای جلو مو نیز استفاده می شود و در این روش موها به هیچ عنوان کشیده نمی شود و موها خیلی سبک هستند که آسیبی به موهای خود شخص وارد نمی شود.میکروها دانه های بسیار ریزی هستد که با دستگاه روی موها کار میشوند همچنین میکروها در رنگ های مختلفی موجود هستند که میتوان به راحتی برای هر رنگ مو استفاده کرد.

ابتدا یک لایه ی خیلی نازک و کوچک از موها را در قسمت جلو سر جدا می کنیم,میکرو را داخل دستگاه گذاشته و تکه ی نازک مو را از داخل میکرو رد کرده و با انبر ثابت می کنیم و به این صورت برای کل قسمت های مو اکستنشن را انجام می دهیم.

 

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش اکستنشن مو اینجا کلیک کنید.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.

لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: