جمعه 22 آبان 1394 - 13:29:26

اکستنشن مو

نکاتی مهم برای اکستنشن موها

اکستنشن مو

 



امروزه استفاده از اکستنشن مو بسیار رواج داشته و خانم ها در سرتاسر دنیا از انواع اکتنشن مو استفاده می کنند. زیرا با بهره گرفتن از این موهای مصنوعی، موها بدون نیاز به این که به دلیل استفاده از وسایل حرارتی یا رنگ های مو آسیب ببینند، زیباتر دیده می شوند.
از طرفی اکستنشن های مو به چند دسته تقسیم می شوند. برخی از آن ها از موی طبیعی انسان ها و برخی از این موهای مصنوعی از موی حیوانات و به خصوص پرنده ها هستند. اکستنشن های مصنوعی نیز وجود دارد که با مواد مصنوعی ساخته شده اند و به تعداد بالاتری در بازار وجود دارند.
نکات پایه ای در مورد اکستنشن مو
موهای مصنوعی که معمولا با نام اکستنشن شناخته می شوند دسته ای موی طبیعی یا مصنوعی هستند که با قرار گرفتن در بین موها مشابه موی خود انسان عمل می کنند. در اکثر مواقع اکستنشن ها برای اضافه کردن طول موها به کار برده می شوند. اما با تغییر هر روزه مد، این موها برای کارهای دیگر نیز به کار برده می شوند.
انواع
اکستنشن های موبه حالت های مختلفی وجود دارند که برخی از آن ها با گیره، برخی با داغ کردن و برخی با چسباندن به دسته موهای دیگر روی سر قرار می گیرند. بعضی از این اکستنشن موها برای تنها چند هفته و بعضی از این اکستنشن موها برای ماه ها روی موها باقی می مانند.
اگر تصمیم گرفته اید که از اکستنشن مو استفاده کنید بهتر است به چند نکته اساسی توجه کنید. به طور مثال موهایی را انتخاب کنید که طبیعی بوده و از موهای مصنوعی تا حد امکان دوری کنید. 
در ادامه به چند مدل از این اکستنشن ها پرداخته شده است:
1. اکستنشن مو رنگی

 



این اکستنشن ها با گیره به موها وصل شده و به سادگی می توان آن ها را از روی موها باز کرد.

2. اکستنشن مو مدل دار

 



این موهای مصنوعی به صورت بافت مو و یا به صورت فر بوده و برای استفاده از آن ها بهتر است بخشی از موهای اصلی نیز مانند آن ها حالت گیرد.

3. اکستنشن برای بلند کردن موها

 



این مدل اکستنشن برای افزایش قد موها روی موهای اصلی به کار برده می شود.

4.  اکستنشن های کوتاه و بلند مو

 



این مدل اکستنشن حجم موها را افزایش می دهد.

5. اکستنشن کوتاه

 



این موهای مصنوعی روی موهای کوتاه به کار رفته و به حجم موها می افزاید.

6. اکستنشن های طرح دار

 



این مدل موهای مصنوعی را باید به صورت کم و پراکنده روی مووها قرار داد تا حالت زیباتری به موها بدهند.

همچنین باید دقت شود که محل مناسب قرار دادن آن ها به درستی انتخاب شود. برای این کار معمولا در اطراف و جلوی سر این اکستنشن ها بهتر خود را نشان می دهند.
نکته مهم
دقت داشته باشید که موهای مصنوعی نیز مانند موی طبیعی انسان نیاز به شسته شدن دارند پس سعی کنید آن ها را پس از هر بار مصرف با یک شامپوی ملایم بشویید و سپس با سشوار خشک کرده و حالت دهید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: