پنجشنبه 14 بهمن 1395 - 17:07:17

اکستنشن مژه

نکات مهم در مورد اکستشن مژه

کاشت مژه

 

نکاتی که باید قبل از اکستنشن مژه بدانید

بیشتر بانوان برای گذاشتن مژه مصنوعی به صورت روزانه وقت ندارند. پس بی دلیل نیست که اکستنشن مژه در سر تا سر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. زیرا علاوه بر داشتن مژه های پرپشت و زیبا، بلندی مژه نیز بسیار مهم است و به همین دلیل اکستنشن مژه در بین بسیاری از هنرمندان محبوب و بازیگران به چشم می خورد. اما اکستنشن مژه نیز مانند هر کار دیگری نیاز به داشتن اطلاعات کافی قبل از انجام دارد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، اطلاعات مهمی ارائه شده است که قبل از انجام اکستنشن مژه باید از آن ها آگاهی داشته باشید.

 

انواع مختلف و مرسوم اکستنشن ها

3 نوع اکستنشن مژه وجود دارند؛ ترکیبی (مصنوعی)، ابریشمی،  مینک
اندازه آن ها از 6 تا 17 میلی متر متغیر است. بعد از انتخاب یکی از این 3 نوع اکستنشن، با چسب مخصوص مژه که نیمه دائمی است، مژه را بدون آسیب رساندن به چشم یا مژه اصلی می چسبانند. البته با وجود چسب های مختلف و جنس چسب ها احتمال ایجاد حساسیت وجود دارد.

 

مدت زمان انجام اکستنشن

انجام اکستنشن مژه حدودا 2 ساعت طول می کشد و طی 3 الی 4 هفته بعد ترمیم می شود. اکستنشن مژه می تواند به صورت تکی یا پرحجم باشد. هر چه کمتر باشد چشم ها طبیعی تر به نظر می رسند.

 

اکستنشن مژه در افراد مختلف

مژه در افراد متفاوت است و متناسب با شرایط طبیعی مژه هر فرد، متخصصان، مژه مناسب را انتخاب می کنند (با این کار مژه های اصلی شما مصون می مانند). مثلا اگر مژه واقعی شما کوتاه است و مژه های اطراف چشمتان نازک تر است، نمی توانید اکستنشن پر و با حجم بالای مژه انتخاب کنید، چون دوام نمی آورد. بهتر است از 50 تا 60 درصد بالای مژه هایتان شروع کنید.

 چسب مژه 

همیشه به هنگام انجام اکستنشن، چشم ها بسته است و امکان ریختن چسب داخل چشم غیر ممکن می باشد، اما برای احتیاط بیشتر می توانید ترکیبات چسب را بخوانید تا از امنیت بالای آن بهره ببرید. تنها چسب های دارای فرم آلدهید برای چشم مضر هستند.
تفاوت بین آلرژی و عفونت هم مهم است که گاهی افراد این دو را با هم اشتباه می گیرند. افرادی که حساسیت شان بالاست، حتی اگر از بهترین چسب ها هم استفاده کنند ممکن است با حساسیت رو به رو شوند.

 

آیا چسب موجب کور شدن می شود؟

تکنسین مربوطه شما باید در انجام این کار تجربه و تبحر کافی داشته باشد و از طریق کاملا بی خطر این کار را انجام دهد. البته چشم های شما در تمام مدت انجام اکستنشن بسته است و به هیچ عنوان کور نمی شوید. در صورت بروز حساسیت به دکتر مراجعه کرده و از قطره های چشمی مناسب استفاده کنید.

 

وقتی گریه می کنید چه اتفاقی می افتد؟

اگر به هر دلیلی در موقعیتی بودید که منجر به اشک ریختن شما شد، باید بگوییم این یک پرچم قرمز است و باید به متخصص خود مراجعه کنید و چسب مژه تان را عوض کنید.

 

مزایا و معایب اکستنشن مینک شبیه بیانس چیست؟

مردم به دنبال ایجاد چهره هایی جدید و زیباتر هستند. مزایای این نوع اکستنشن این است که بیشتر شبیه پَر است و به طور کلی سبک تر است. آن ها به مژه فشار کمتری وارد می کنند و البته بسیار گران هستند.

 

اغلب چه موقع باید اکستنشن را تمدید کرد؟

اکستنشن مژه دقیقا همزمان با رشد طبیعی مژه ها یعنی 6 تا 8 هفته ماندگاری دارد. البته از آن جایی که رشد مژه همانند رشد مو قابل رویت نیست، بهتر است هر 3 الی 4 هفته آن را تمدید کنید.

 

آیا طی یک محدوده زمانی چسب این مژه ها از بین رفته و مژه ها می ریزند؟

از آن جایی که اکستنشن مژه لا به لای مژه های اصلی هستند، طی فرایند رشد می ریزند. وقتی این کار توسط افراد بی تجربه انجام شود، اکستنشن ناقص انجام می شود و ممکن است مژه ها قبل از زمان موعود بریزند که هیچ گاه نباید آن ها را دست کاری کنید.

 

آیا می توان با وجود اکستنشن استحمام کرد؟

طی 12 الی 24 ساعت بعد از انجام اکستنشن در معرض آب نباشید. زیرا قبل از 12 الی 24 ساعت ممکن است آب چسبندگی را بکاهد و مژه ها بریزند. مراقبت های بعد از اکستنشن به نوع چسب استفاده شده بستگی دارد. توصیه می شود از محصولات حاوی روغن یا پاک کننده های آرایشی دور چشم استفاده نکنید. به هیچ عنوان استفاده از ریمل توصیه نمی شود، زیرا ریمل باعث چسبیدن مژه ها و کنده شدن آن ها می شود.

 

آیا مژه های اصلی شما آسیب می بینند؟

اگر انجام اکستنشن توسط افراد با تجربه باشد و با رعایت نکاتی مثل نمالیدن چشم، نکشیدن مژه ها، هیچ آسیبی به مژه های شما نخواهد رسید. به دلیل این که مژه ها بسیار حساس هستند، به دنبال آرایشگاهی حرفه ای با افراد مجرب بگردید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: