یکشنبه 15 اسفند 1395 - 11:07:26

آموزش تصویری اکستنشن مو

نصب اکستنشن مو
 اکستنشن مو

نصب اکستنشن مو


قرار دادن اکستنشن روی موها


خیلی از خانم ها و آقایان با مشکل  کم مویی و ریزش مو روبرو هستند و برای پرپشت نشان دادن مو و گاهی به دلیل تنوع و جذابیت بیشتر از اکستنشن مو استفاده می کنند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به آموزش تصویری اکستنشن مو پرداخته می شود.

 


برای اکستنشن مو از چه موهایی استفاده کنیم


همیشه از اکستنشن هایی با موی طبیعی استفاده کنید. اگر موهایتان روشن است و می خواهید فقط چند سانت نزدیک کف سرتان را اکستنشن کنید، باید از رنگ موی تیره تر استفاده کنید تا مشخص و طبیعی باشد که موها در حال رشد کردن هستند. همیشه به یاد داشته باشید که مرز بین موهای طبیعی و موهای اکستنشن شده تان نباید مشخص باشد.

 

آموزش اکستنشن مو

مراحل اکستنشن مو


آموزش اکستنشن مو


با کمک بابلیس موهای خودتان را فر کنید. سپس اکستنشن مو را بر دارید و شانه کنید. وقتی موهای هم رنگ اکستنشن صاف لا به لای موهای فر شما قرار بگیرند، بسیار طبیعی و زیبا خواهند بود.
برای نتیجه گیری بهتر و طبیعی تر، می توانید اکستنشن مو را هم فر کنید تا با گذاشتن آن ها بین موهایتان، موهای فر پر حجم داشته باشید.

اگر نگران باز شدن فرهای اکستنشن موی خود هستید، از اسپری ها و تافت های مو استفاده کنید تا فر بودن آن ها تثبیت شود.
اکنون با کمک سنجاق های مخفی، اولین لایه از 
اکستنشن مو را در موهای اصلی تان قرار دهید. نحوه گذاشتن موها بسیار مهم است. آن ها را با گیره خوب محکم کنید.
لایه بعدی مو را با 4 گیره بزنید. همان طور که می دانید، به دلیل حساسیت بالای این کار، هرچه لایه های مو را اضافه می کنیم، سنجاق هایمان هم زیاد می شود. وقتی لایه 
 اکستنشن مو  را لا به لای موهایتان می گذارید، آن ها را مرتب و هم جهت با موهای اصلی تان کنید تا طبیعی تر به نظر آیند.

اکنون کار اصلی شما شروع می شود. قرا دادن  اکستنشن موهای کوچک  در کناره های سر. این کار بسیار حساس است و باید در آن نهایت دقت را به خرج دهید. بهتر است موهایتان را به دو قسمت تقسیم کنید و راحت تر  اکستنشن موها را لای موهایتان قرار دهید.

 

شستشوی موی اکستنشن شده


موهای خود را تمیز نگه دارید. تمیز نبودن مو و عرق باعث گره خورن مو می شود. بعد از ورزش، شنا و... موهای خود را بشویید. قبل از شستشو، موی سر خود را شانه بزنید و گره های آن را باز کنید. مو را از بالا به پایین بشویید. از شامپوی مناسب استفاده کنید. وقتی موی خشک را یکباره با آب فراوان بشویید مو ضخیم میشود و گره میخورد. به تدریج مو را خیس کنید و قبل از شستشوی کامل به آرامی شانه بزنید.
با کمک یک برس نرم می توانید موهایتان را شانه کنید. می توانید برای تست کردن محکمی 
 اکستنشن موها، آن ها را کمی بکشید و ریشه موها را به آرامی شانه کنید.

 

آرایش اکستنشن مو


برای شانه کردن مو از شانه و برس نرم استفاده کنید. از انتهای مو شروع کنید و به آرامی به سمت جلو بروید. همیشه مو را از پایین به بالا و به آرامی شانه کنید. این کار را 2 تا 3 بار در روز انجام دهید. حرارت یکی از بزرگ ترین دشمنان موی شماست، هر چه بیشتر از حرارت استفاده کنید طول عمر اکستنشن موی شما کمتر می شود. در استفاده از اتوی مو و سشوار دقت کنید. بهترین کار این است که بگذارید مو به صورت طبیعی خشک شود.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 17 اسفند 1395 - 00:54:42
سایت خیلی خوبی دارین
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: