یکشنبه 03 آذر 1398 - 12:17:59

معرفی مجموعه سالن های زیبایی منیر هنرمند و آموزشگاه آرایشگری چهره آرایان

 

معرفی بهترین سالن آرایشی در غرب تهران سعادت آباد

آموزش و خدمات کلیه لاین های آرایش و زیبایی در مجموعه زیبایی منیر هنرمند

 

معرفی مجموعه سالن های زیبایی منیر هنرمند

 


همه ما در زمانه ای قرار داریم که اهمیت بسیاری به زیبایی ظاهری داده می شود. بسیاری از خانم های سراسر جهان، روزانه وقت خود را در مقابل میز آرایش یا سالن های زیبایی سپری می کنند. در این بین، انتخاب سالن زیبایی حرفه ای و مشتری مدار بسیار حائز اهمیت می باشد. در ادامه این مطلب از سایت رژلب با ما همراه باشید تا به معرفی یکی از بهترین مجموعه های زیبایی تحت عنوان منیر هنرمند غرب تهران محدوده سعادت آباد و آموزشگاه آرایشگری چهره آرایان در شهرک ولیعصر بپردازیم.

 

مدل میکاپ و گریم عروس آرایشگاه منیر هنرمند


سرکارخانم منیرهنرمند بیش از15سال سابقه کاری در زمینه آموزش و خدمات آرایشی دارند. ایشان دارای کارت مدیریت، مربیگری، کارشناسی و بازرسی در همین حیطه هستند. همچنین دارنده ایزو9001اتحادیه اروپا می باشند. مدیریت محترم مجموعه سالن های منیر هنرمند در غرب تهران سعادت آباد و آموزشگاه آرایش و زیبایی چهره آرایان واقع در شهرک ولیعصر، دارنده مدارک بین المللی میکاپ، میکروپیگمنتیشن، کاربامواد و احیای مو از اسپانیا هستند. علاوه بر این، به کلیه هنرجویان عزیز که اقدام به فراگیری لاین های آرایش و زیبایی در این مجموعه می کنند، مدارک بین المللی اعطا می گردد.

 

مدل های جدید شینیون عروس در سالن زیبایی منیر هنرمند


در این مرکز، آموزش و ارائه خدمات تمامی متدهای رنگ و مش اعم از هایلایت، آمبره، بالیاژ، سامبره، رنگ های فانتزی، انواع مدل های کوتاهی مو، انواع متدهای کاشت و طراحی ناخن، کار با مواد اولاپلکس، کراتین و صافی دائم مو، انواع متدهای میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، فیبروز، انواع تکنیک های گریم و میکاپ عروس همراه با شینیون، لیفت و لمینت مژه و ابرو، اکستنشن مو و مژه، انواع متدهای پاکسازی پوست و ... انجام می شود.

 

مدل رنگ مو در سالن زیبایی منیر هنرمند

 


شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات مرکز زیبایی منیر هنرمند شعبه سعادت آباد و آموزشگاه آرایشگری چهره آرایان در شهرک ولیعصر به مدیریت خانم منیر هنرمند با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: