شنبه 29 دی 1397 - 13:25:16

آموزش گریم ایام فاطمیه

مدرس گریم  میکاپ حرفه ای

آموزش گریم و شنیون فوق تخصصی 

 

 

 آموزش گریم  عروس مرحله به مرحله  

 

1- برای انجام یک آرایش خوب و ماندگار برای عروس، نیاز به زیرسازی حرفه ای آرایش میباشد که توسط یک سری پکیج های مخصوص پوست از چند ماه قبل از روز مراسم انجام میشود.

2- برخی پکیج های مخصوص پاکسازی و شفاف سازی و آبرسانی پوست وجود دارد که در روز عروسی قابل استفاده هستند و باعث میشوند که پوست تا 8 الی 12 ساعت هیچ چروک یا افتادگی نداشته باشد.

3- برای برطرف کردن لایه شاخی پوست، ابتدا از پاک کننده فاقد چربی برای دور چشم استفاده میکنیم و سپس از فوم پاک کننده صورت و تونر مناسب برای تنظیم ph پوست استفاده میگردد.


4- در این مرحله میتوانیم از آمپول، ویال و یا سرمهای از بین برنده چروک استفاده کنیم. ابتدا کلاژن و کمی وایتنینگ یا روشن کننده به پشت پلکها میزنیم و خوب ماساژ میدهیم تا کلاژن جذب پوست شود.

5- از کرم مغذی یا کنسانتره مناسب با نوع پوست، استفاده میکنیم. این کرم منافذ پوست را از بین میبرد و کار لیفت و آبرسانی را انجام میدهد.

6- از پک هیدرودرمی یا آبرسان در مناطقی از صورت که خشک هستند استفاده میکنیم و ماساژمیدهیم.

7- در نقاطی مانند خط اخم و خط خنده که خطوط عمیق دارند و شلی و افتادگی پوست مشاهده میشود، از میکروکرمهای بسیار قوی استفاده میکنیم که لیفت آنی انجام میدهند.

8- مجددا از کنسانتره استفاده میکنیم.

9- در این مرحله از پاکسازی پوست، باید از پرایمر استفاده شود. پرایمر چشم و صورت متفاوت است.

10 - ابتدا پرایمر مخصوص چشم را استفاده میکنیم و کمی مکث میکنیم. سپس از پرایمر پوست استفاده کرده و آن را به حالت کششی ضربه ای به پوست میزنیم و صبر میکنیم.

11- از قطره های مخصوص و استریل چشم برای جلوگیری از قرمز شدن پوست استفاده میکنیم و سپس مژه مصنوعی را گذاشته و ادامه آرایش را انجام میدهیم.


آکادمی گریم و میکاپ میلحه قاسم نژاد

فرصت استثنایی برای کسانی که به دنبال آلبوم نمونه کار حرفه ای می باشند
آلبوم 12 برگ با 6 مدلینگ حرفه ای
سایز 80*40   میکاپ و  شینیون حرفه ای
با نام خود هنرجو روی جلد و بین صفحات
از هر شهرستان فقط یک نفر
اولویت با کسانی است که جزء هنرجوهای دوره کامل آکادمی خانم  ملیحه قاسم نژاد میباشند

 

 

آموزش گریم و شینیون آکادمی ملیحه


آموزش میکاپ عروس بصورت فوق تخصصی توسط استاد قاسم نژاد  در تهران و سراسر کشور با مدارک بین المللی و آلبوم نمونه کار با نام هنرجو می باشد

 آموزش و خدمات تضمینی جدیدترین شیوه های (کانتورینگ با انواع روشها گریم استخری و ژورنال خوانی سرعت دست و ترکیب رنگ‌،برند شناسی و هر آنچه باید درمورد زیبایی در زمینه میکاپ سینمایی و عروس با متدهای جدید باید بدانید)

 

با مدارک بین المللی و تمرین، رفع اشکال و تهیه آلبوم نمونه کار با مشاورین آکادمی استاد قاسم نژاد مدرس بین المللی گریم تماس بگیرید

 

تلفن آکادمی عروس استاد قاسم نژاد

09029024848
09124340985

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 01 بهمن 1397 - 11:01:21
زیر چشماش خیلی سفیده..کارای قبلتون اینجوری نیس.‌..
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: