دوشنبه 26 آبان 1399 - 13:05:59

معرفی بهترین مدرس آرایش

 

بهترین مدرس آرایش و گریم در غرب و شرق تهران

آموزش و خدمات آرایش عروس تهران

 

معرفی بهترین مدرس آرایش و گریم

 

در این مطلب از سایت رژلب قصد داریم یکی از بهترین های مدرس آرایش و گریم را خدمت شما معرفی کنیم. خانم ملیحه قاسم نژاد، مدرس آرایش و گریم تخصصی متولد تهران هستند. ایشان با بیش از 18 سال سابقه تدریس گریم و میکاپ عروس و یکی از برترین میکاپ آرتیستها و گریمور عروس در تهران می باشند. از جمله سِمَت ها و فعالیت های ایشان می توان به کارشناس گریم و میکاپ سینمایی و عروس، مدرس دانشگاه، نقاش و مینیاتوریست، تکنولوژیست آموزش و مدرس بین المللی همایش ها و ورکشاپ های گریم عروس با جدیدترین تکنیک های جهانی در داخل و خارج از کشور، مبتکر تکنیک های جدید میکاپ با کلیه برندهای مطرح دنیا اشاره کرد.

 

ایشان از سن 16 سالگی به دلیل علاقمندی زیادشان به هنر 2 شاخه هنری آرایشگری (گریم و سایر شاخه های فنی و حرفه ای ) و همیطنور طراحی و نقاشی  و ترکیب رنگ را به مدت 8 سال مداوم در هنرستان کمال الملک تا مرحله استاد کاری گذراندند و مدتی نیز کلیه تکنیک های نقاشی و آموزش می دادند. از آنجایی که از ابتدای شروع آموزشهای  آرایشگری کلیه آرایش های غیر علمی و بی قاعده باعث آزار ایشان می شد و تکنیک های گریم را در برخی از سالن های آرایشی متفاوت با قانون های جهانی نقاشی و طراحی می دیدند به این فکر افتادند که با گذراندن دوره ای فوق تخصصی در داخل و خارج از کشور نزد اساتید برجسته سینما و تلویزیون و مدرسین زبده این شاخه در کشور و ترکیب تجربیات شخصی خود در این شاخه سبکی را ابداع نمایند که برگرفته از علوم و قاون های جهانی (طراحی و نقاشی – گریم سینمایی – چهره شناسی و روانشانسی چهره – گریم آرایشی ) باشد و بتواند همیشه و در هر زمانی با مد و علم روز مطابقت داشته باشد و مورد سلیقه ی همه ی افراد و همه ی سنین واقع شود  و چون رشته ی تحصیلی ایشان نیز مرتبط با فنون جدید و تکنیک های صحیح و ساده و به روز آموزش دادن (تکنولوژی آموزشی ) بود. خیلی زود سبک ایشان توانست مورد توجه شرکت های آرایشی بین المللی ، آموزشگاه های رسمی فنی وحرفه ای در سراسر کشور و کانون کشوری و همایش گذاران در سراسر کشور قرار بگیرد و ایشان مدتهاست که به عنوان مدرس آرایش برتر دپارتمان تخصصی آرایشگران ایران و کانون کشوری در این شاخه مشغول فعالیت هستند.

 

دوره آموزش میکاپ و گریم توسط بهترین مدرس گریم


خانم ملیحه قاسم نژاد علاوه بر خدمات گریم و میکاپ، به آموزش این لاین نیز می پردازند. کلاس های آموزشی بهترین مدرس آرایش و گریم به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود. در این دوره های آموزشی به بیان تکنیک های گریم میکاپ می پردازند و کار روی مدل زنده را خواهند داشت.


خانم قاسم نژاد جهت تسهیل روند آموزشی علاقه مندان در شهرستان، دوره های آموزش آنلاین را نیز راه اندازه کرده اند. امکان شرکت در دوره های ورکشاپ ایشان نیز وجود دارد. افرادی که تمایل دارند جهت رفع اشکال به بهترین مدرس آرایش و گریم مراجعه کنند، می‌توانند در ورکشاپ های ایشان شرکت نمایند.

 

معرفی بهترین مدرس آرایش و گریم عروس


شرایط ورود به بازار کار هنرجویان بهترین مدرس گریم چگونه است؟


کلاس های آموزشی مدرس آرایش خانم ملیحه قاسم نژاد در چند جلسه تشکیل می شوند. پس از پایان دوره آموزشی، به هنرجویان دو مدرک اعطا می شود که یکی از مدارک بین المللی و دیگری مدرک فنی و حرفه ای ایران است تا در صورت تمایل امکان انجام فعالیت در داخل یا خارج از کشور را به راحتی داشته باشند.
هنرجویان پس از پایان دوره های آموزشی از چنان تبحری برخوردار می شوند که به راحتی جذب بازار کار شده و می توانند در بهترین سالن های زیبایی در سطح تهران یا حتی خارج از کشور مشغول به فعالیت شوند.


آموزش گریم صورت عروس توسط بهترین مدرس آرایش و گریم


مهمترین اصلی که باید در آرایش و گریم عروس به آن توجه داشته باشیم، شناخت پوست مراجعه کننده است. یعنی باید ببینیم که پوست وی از نوع چرب، خشک یا مخلط است تا کرم پودر و سایر لوازم آرایشی متناسب با نوع پوست را به کار ببریم. برای پوست صورت عروس حتما باید پاکسازی را انجام دهیم. علاوه بر این، ماساژ پوست صورت عروس به گریم و میکاپ بهتر وی نیز کمک بسیاری خواهد کرد.


هنگام انجام کانتورینگ صورت نیز باید به فرم چهره عروس خانم توجه داشته باشیم. برای پاکسازی پوست عروس، ابتدا آن را کلینز می کنیم. سپس با استفاده از دستگاه اولتراسونیک، لیفت صورت و همچنین افزایش میزان جذب مواد مغذی در پوست را انجام می دهیم. به اولتراسونیک، دستگاه اتوی صورت نیز گفته می شود. پس از استفاده اولتراسونیک، پوست را کاملا پاک کرده و کلینز می کنیم.
استفاده از دستگاه اولتراسونیک در زیرسازی گریم عروس بسیار حائز اهمیت است. چرا که ماندگاری و دوام میکاپ عروس را افزایش داده و از ایجاد خطوط یا ماسیدگی لوازم آرایش روی پوست جلوگیری می کند. در میکاپ و گریم عروس، تنها مواد آرایشی و گریم مهم نیست؛ بلکه پاکسازی پوست و لیفت صورت نیز در افزایش کیفیت آن تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 

معرفی بهترین مدرس آرایش و گریم عروس


زیرسازی آرایش عروس توسط بهترین مدرس آرایش و گریم


پس از پاکسازی پوست نوبت به استفاده از پرایمر می رسد. برای مصرف پرایمر باید نوع پوست را به خوبی بشناسیم. اگر پوست مراجعه کننده نه خیلی خشک و نه خیلی چرب باشد، می توان از پرایمر سیلیکونی برای وی استفاده کرد. نیازی نیست پرایمر سیلیکونی روی کل پوست مالیده شود. فقط کافیست روی گونه، بینی، پیشانی و چانه مقداری از آن را بزنید و با انگشت کمی ماساژ دهید.
پس از زدن پرایمر، نوبت به مصرف فوندیشن می رسد. فوندیشن را روی تمام نواحی پوست می زنیم و با استفاده از بیوتی بلندر خیس به طور ضربه ای فید می کنیم. پس از زدن فوندیشن، 5 دقیقه صبر می کنیم تا جذب پوست شود و سپس کانتورینگ می کنیم. پس از ایجاد تکنیک های کانتورینگ، نوبت به زدن کانسیلر چشم می رسد. کانسیلر را باید به صورت مثلثی زیر چشم بزنید و با یک بیوتی بلندر تمیز خوب آن را فید نمایید.


آموزش سایه چشم عروس توسط بهترین مدرس آرایش و گریم


پس از اینکه زیرساز آرایش چشم را با استفاده از پرایمر مخصوص یا کانسیلر انجام دادیم، با استفاده از پودر فیکس آن را تثبیت می کنیم تا دوام سایه چشم افزایش بیابد و از پخش شدن رنگ ها جلوگیری شود. یک قلموی تمیز را به کمی پودر فیکس آغشته کرده و با آن زیرچشم را خوب فید می کنیم.


برای زدن سایه چشم ابتدا از یک رنگ پایه برای حالت دادن به چشم ها استفاده می کنیم. ابتدا فرم سایه را مشخص کرده و رنگ مورد نظر را پشت و زیر پلک می زنیم. پس از آن، کمی سایه چشم شاین روی پلک می زنیم. اخیرا سایه چشم شاین و گلیتور بسیار ترند شده اند و شما می توانید از رنگ های ملایم آن برای عروس خانم استفاده کنید.

 

معرفی بهترین مدرس آرایش و گریم عروس

 


پس از سایه چشم، نوبت به طراحی ابروها می رسد. ابتدا ابروها را رو به سمت بالا شانه می زنیم. سپس ریمل ابرو می زنیم و شروع به طراحی قسمت های خالی ابرو با استفاده از تکنیک هاشور ابرو می کنیم. پس از طراحی ابروها نوبت به استفاده از ریمل و خط چشم می رسد. انگشت خود را پشت پلک قرار دهید تا ریمل منجر به خراب شدن سایه چشم نشود. سپس شروع به زدن ریمل کنید. در صورت تمایل می توانید از مژه مصنوعی تار به تار یا ریسه ای نیز استفاده نمایید.


در مرحله بعد نوبت به زدن رژگونه و رژلب می رسد. برای این کار می توانید از رنگ های دارای هارمونی مشترک استفاده کنید. در پایان با یک اسپری فیکساتور، آرایش و گریم عروس را تثبیت کنید. آموزش تمامی تکنیک های آرایش و گریم عروس را می توانید با بهترین مدرس آرایش و گریم تجربه کنید.


آموزش میکاپ پنه لوپه با بهترین مدرس آرایش و گریم


طبق روال معمول هر میکاپ، ابتدا صورت را با یک فیس واش مناسب با نوع پوست پاکسازی می کنیم. سپس پرایمر را مطابق با نوع پوست مراجعه کننده مصرف کرده و آن را با انگشت به صورت ضربه ای فید می کنیم. حتما پس از به کار بردن پرایمر، باید حدود 5 دقیقه صبر کنید و سپس سایر محصولات آرایشی را به کار ببرید. بعد از مدت مکث معین، باید از کرم پودر یا فوندیشن استفاده کنیم.
فوندیشن را باید دقیقا همرنگ با پوست انتخاب و مصرف کنیم. اگر پوست مراجعه کننده دارای تناژ گرم باشد، از رنگ های گرم و برعکس اگر دارای تناژ سرد باشد باید از کرم پودر با رنگ سرد استفاده کرد. جهت آگاهی از نوع تناژ پوست راهکارهای بسیاری وجود دارد که یکی از پرکاربردترین آنها توجه به رنگ رگ های مچ دست است. اگر رگ های روی مچ دست به رنگ سبز بودند، بدانید که تناژ پوستی شما گرم است. اگر رگ های کچ دست آبی یا بنفش بودند، باید بدانید که تناژ پوستی شما سرد است و از کرم پودر مربوط به همان ویژگی های استفاده نمایید.


یکی دیگر از نکاتی که حین انتخاب کرم پودر باید به آن توجه داشته باشید، نوع پوست است. برای افراد دارای پوست چرب باید از کرم پودر بدون چربی استفاده کرد تا پوست آنها پس از مدتی دچار براقیت و ماسیده شدن نکند. برای افراد دارای پوست خشک نیز باید از کرم پودرهای حاوی مقداری چربی استفاده کنیم تا پوست حین آرایش خشک و دهیدراته جلوه نکند.

 

معرفی بهترین مدرس آرایش و گریم عروس

 


جهت کنترل چربی یا خشکی پوست می توان از پرایمر مختص به همان سبک پوست نیز استفاده کرد. پس از به کار بردن فوندیشن باید ابتدا آن را خشک کنیم و سپس از کانتور استفاده نماییم. برای خشک کردن فوندیشن می توان از پودر فیکس استفاده کرد. تکنیک های کانتورینگ را نیز مطابق با فرم چهره مراجعه کننده انجام می دهیم.


بدین صورت که ابتدا با استفاده از فوندیشن سه درجه تیره تر از رنگ پوست، اقدام به ایجاد خطوط زیر استخوان گونه، روی رستنگاه مو، زیر چانه و اطراف تیغه بینی می کنیم. سپس از یک رنگ سه درجه روشن تر از رنگ پوست، اقدام به ایجاد عمق می کنیم. می توان از تکنیک های کانتور خشک استفاده کرد که تمام تکنیک های کانتور خیس را در بر دارد.

 

نکات آرایش صورت پنه لوپه توسط بهترین مدرس آرایش و گریم

 


در میکاپ پنه لوپه باید آرایش چشم ملایم و آرایش لب بولد و گیرا باشد. برای این کار باید ابتدا از سایه چشم بسیار مات و ملایم برای پشت پلک استفاده کنیم. پس از اینکه سایه را پشت پلک ایجاد کردیم، نوبت به زدن خط چشم فرا می رسد. خط چشم را نیز باید ترجیحا باریک و بدون مدل آن چنانی بکشیم. در این سبک میکاپ، فوکوس بیشتر روی آرایش لب ها است.


در مرحله بعد نوبت به طراحی ابروها می رسد. ابتدا باید ابروها را رو به سمت بالا شانه بزنیم. سپس از ریمل ابرو یا ژل ابرو برای ثابت نگه داشتن تارهای ابرو استفاده می کنیم. در مرحله بعد اقدام به ایجاد هاشور ابرو لابلای نواحی خالی می کنیم.

 

معرفی بهترین مدرس آرایش و گریم عروس

 


قبل از اینکه ریمل و مژه مصنوعی را روی مژه‌ها نصب کنیم، بهتر است کارهای پودری صورت را به اتمام برسانیم. به همین دلیل رژگونه را روی سیب گونه می زنیم. پس از زدن رژگونه، ریمل را می زنیم. برای این کار بهتر است انگشت خود را پشت پلک قرار دهیم تا ریمل باعث خراب شدن سایه چشم نشود.


از مشتری بخواهید به سمت پایین نگاه کند و از تمام زوایا ریمل را روی مژه های پلک بالا بزنید. سپس از وی بخواهید رو به سمت بالا را نگاه کند و ریمل مژه‌های پایین را نیز بزنید.


برای زدن رژلب، اولین کاری که باید انجام دهیم این است که خط لب بزنیم. خط لب را باید مطابق با رنگ رژلب انتخاب کنیم. شما با استفاده از خط لب می توانید مشکلات لب یا نواقص را نیز به خوبی برطرف کنید. پس از اینکه خط لب را دور خطوط ترسیم کردید، با همان مداد لب داخل لب را نیز پر کنید. این کار باعث می شود دوام رژلب شما افزایش پیدا کند.


در میکاپ پنه لوپه باید حتما از رژلب قرمز رنگ استفاده کرد. شما می توانید بسته به سلیقه مشتری از رژلب قرمز مات یا براق استفاده کنید. قابل ذکر است که در میکاپ پنه لوپه نباید از مژه مصنوعی استفاده کرد؛ اما از آنجایی که مژه مصنوعی نقش بسیاری در افزایش جلوه چشم ها و زیبایی هر چه بیشتر دارد، استفاده از آن منعی ندارد.
در این آیتم از سایت رژلب به معرفی بهترین مدرس آرایش و گریم و آموزش دو سبک متفاوت از میکاپ و گریم ایشان پرداختیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات خانم ملیحه قاسم نژاد با شماره تماس درج شده تماس حاصل نمایید.

 

معرفی بهترین مدرس آرایش و گریم عروس

 


آدرس و شماره تماس بهترین مدرس آرایش و گریم

 

جهت دریافت خدمات عروس و آموزش در شعبه شرق و غرب بهترین مدرس آرایش با مشاورین تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 لینک اینستاگرام خانم قاسم نژاد :

     

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: