جمعه 24 اردیبهشت 1395 - 23:33:32

آموزش شینیون

شینیون وینتج

آموزش تصویری شینیون

آموزش شینیون 


یکی از تکنیک های مرسوم که در بسیاری از شینیون ها از آن کمک گرفته می شود، پوش دادن است. البته پوش دادن باید به درستی انجام شود، زیرا پوش دادن پایه یک شینیون زیبا بوده و می تواند آرایش موها را به زیباترین شکل ممکن در آورد و نحوه غلط آن می تواد زیبایی موها را زیر سوال ببرد. معمولا پوش روی موهایی که برای روز آرایش می شوند به مقدار کمتری بوده و وقتی هدف از شینیون موها، یک مراسم رسمی باشد میزان این پوش ها نیز بیشتر خواهد بود.
در این مقاله نیز با استفاده از همین تکنیک ساده و کابردی یک شینیون زیبا انجام داده می شود که پایه آن پوش دادن موها و دم اسبی کردن آن هاست.

 

مرحله اول آموزش شینیون وینتج

 

آموزش شینیون با پوش



با استفاده از یک برس سرگرد موها را شانه کرده و هرگونه گره ای را از روی آن باز کنید. در همین حال جهت طبیعی موها را پیدا کنید. 

 

مرحله دوم آموزش شینیون وینتج

 

آموزش شینیون پوش


در قسمت پشت و بالای سر موها را پوش داده و کمی حجم بیشتر به آن ها ببخشید. سپس روی آن ها اسپری مو زده و دقت داشته باشید که موهای اطراف صورت را پوش ندهید.

 

مرحله سوم آموزش شینیون وینتج

 

آموزش شینیون ساده



روی موهای پوش داده شده را به آرامی شانه کرده و هرگونه وز را از بین ببرید. سپس موها را از اطراف سر به پشت و روی موهای پوش داده شده برده و دقت داشته باشید که با استفاده از موهای پوش داده شده یک برآمدگی در پشت سر به وجود آورید.

 

مرحله چهارم آموزش شینیون وینتج

آموزش شینیون 



موهای پشت سر را به صورت یک دم اسبی در هم پیچیده و با استفاده از چند سنجاق سر آن ها را محکم کنید. دقت داشته باشید که سنجاق ها را به صورت ضربدری روی هم زده و اگر از یک سنجاق استفاده می کنید، آن را در خلاف جهت موها بزنید.

 

مرحله پنجم آموزش شینیون وینتج

 

آموزش شنیون 



موهای جلویی که از قبل جدا کرده بودید را با استفاده از بابلیس کمی فر کرده و حالت دهید. سپس روی آن را اسپری مو زده و از ماندگاری فرهای خود اطمینان کسب کنید.

 

مرحله ششم آموزش شینیون وینتج

 

 شینیون با پوش



در صورت تمایل برآمدگی روی سر را با استفاده از یک شانه دم باریک بالا برده و موهای اطراف آن را نیز برای پوشاندن پوش ها کمی شانه کنید.

 

پس از پایان کار

 

آموزش شینیون شیک

 

فیلم آموزش شینیون .

 فیلم آموزش شینیون 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 25 اردیبهشت 1395 - 22:01:18
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: