شنبه 19 فروردین 1396 - 13:51:05

9 اشتباه در آرایش

اشتباه درآرایش باعث افزایش سن می شود

اشتباه درآرایش کردن

آرایش کردن صحیح

 

چگونه اشتباه در آرایش باعث افزایش سن می شود؟

 

آرایش می تواند از گونه هایی رنگ پریده، گونه هایی زیبا و با طراوت بسازد و کوتاه ترین مژه ها را پر پشت نشان دهد. همچنین با کمک آرایش می توان سن و سال را کمتر یا بیشتر نشان داد. این موضوع به خصوص برای خانم هایی که به دنبال کم کردن سن خود هستند اهمیت زیادی دارد. البته در این زمینه نکاتی وجود دارد که اگر به آنها توجه نشود ممکن است با وجود تلاش صورت گرفته سن بالاتر نشان داده شود. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، 9 اشتباه  در آرایش که باعث افزایش سن می شود، بررسی شده است. 

 

 9 اشتباه در آرایش 

 

سرخ کردن بیش از حد گونه ها

سرخ کردن بیش از حد گونه ها اولین اشتباه در آرایش است. با کمی رژگونه  روی گونه ها می توانید صورتی زیباتر، طبیعی تر و جوان تر داشته باشید. بهتر است به جای پد از قلم موها و برس های مخصوص رژگونه استفاده کنید. سعی نکنید با برس صورتتان را نقاشی کنید و یا خطوطی چند رنگ از رژگونه بزنید.

 

استفاده از کانسیلر 

 لایه ای ضخیم و پررنگ از کانسیلر دور چشم دومین اشتباه در آرایش است. از کرم پودر کمی استفاده کنید. حقیقتا با بالاتر رفتن سن خطوطی روی صورت ظاهر می شوند. از فریب دادن دیگران با پوشش دهی خطوط توسط مواد آرایش غلیظ اجتناب کنید، زیرا مواد آرایش داخل خطوط نفوذ می کنند و خطوط صورت بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. لزومی ندارد از کرم پودر برای کل صورتتان استفاده کنید، کرم را فقط روی مناطقی در صورت که بی رنگ و روح هستند بمالید.

 

کشیدن خط چشم پررنگ

سومین اشتباه در آرایش،  پررنگ کشیدن خط چشم می باشد. خیلی خط چشم نکشید. خط چشم جلوه زیبایی به چشمان شما می دهد، اما سیاه کردن بیش از حد چشم و اطراف آن باعث کوچک نشان داده چشم ها می شود و سنتان را بالا می برد. برای بزرگ کردن چشمهایتان با استفاده از خط چشم باید خط بالای پلک را پررنگ و خط پایین پلک را روشن با رنگی متفاوت بکشید.

 

بند انداختن خط ابروها

بند انداختن ابروها چهارمین اشتباه در آرایش است. ابروهایتان را خیلی نازک نکنید. ابروهای نازک علی رغم اینکه سنتان را بالا می برد، چهره شما را عصبی و پف زیر چشمتان را خیلی نشان می دهد.

 

استفاده از کرم پودر

پنجمین اشتباه در آرایش، پوشاندن خطوط صورت با پودراست. پوشاندن صورت با کرم پودر روش خوبی در آرایش است، اما همانطور که قبلا اشاره شد این کار باعث برجسته کردن خطوط صورت می شود و زیبایی طبیعی صورتتان را مخفی می کند.

 

انتخاب اشتباه رنگ مداد ابرو

 انتخاب نادرست رنگ مداد ابرو ششمین اشتباه در آرایش می باشد. در حالی که سنتان بالا می رود، رنگ پوست، مو و ابروهایتان کم کم کمرنگ می شوند. پس رنگ ابرویی که انتخاب می کنید باید با رنگ پوستتان سنخیت داشته باشد. به هنگام استفاده از مداد ابرو هم نباید ابروهایتان را خیلی پر رنگ و پهن کنید.

اشتباه رایج در آرایش کردن

استفاده از رژلب در آرایش

 

استفاده از رژلب پررنگ

غلیظ بودن رژ لب هفتمین اشتباه در آرایش می باشد. در آرایش صورت باید همه اعضا با هم متناسب باشند. پس هنگام رژ لب زدن نیازی به بزرگتر کردن لب یا پر رنگ کردن رژ نیست. انتخاب رنگ رژ هم  بسیار مهم است. سعی کنید رنگ رژتان به رنگ لبتان نزدیک باشد و نسبت به چشم ها و گونه هایتان خیلی جلب توجه نکند.

 

استفاده از رژلب تیره

هشتمین اشتباه در آرایش، استفاده از رژ لب های تیره است. رژ لب های تیره خصوصا در مورد کسانی که لب های ظریف و کوچک دارند، موجب بالا بردن سن می شود. کسانی که لب های بزرگی دارند، استفاده از این رژ لب ها به آن ها هم توصیه نمی شود زیرا حجم لبشان را بیش از حد بزرگ می کند.

 

استفاده از سایه های خیلی روشن 

روشن کردن بیش از حد پشت چشم ها نهمین اشتباه در آرایش می باشد. از سایه های مات  برای آرایش استفاده کنید. سایه های براق و پر رنگ با نشان دادن خطوط پلک سنتان را بالا می برد. برای سایه زدن قسمت درونی پلک را با سایه ای مات بپوشانید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: