شنبه 09 اردیبهشت 1396 - 07:59:20

چرخه رنگ در آرایش

استفاده از چرخه رنگ  در آرایش

چگونه از رنگ در آرایش استفاده کنیم

تئوری رنگ در آرایش زیبا

چرخه رنگ در آرایش چیست

 

با نگاه گسترده تر به آرایش دیده می شود که در این مقوله رنگ های متنوع و زیبایی وجود دارند. به علاوه وجود چرخه رنگ ها این امکان را می دهد تا از هر رنگ، چند طیف وجود داشته و با توجه به تناسب رنگ ها بتوان آرایش زیبایی به وجود آورد. میکاپ و آرایش مانند نقاشی و طراحی، یک هنر است و کسانی در آن موفق می شوند که خلاقیت بیشتری داشته و از چرخه رنگ در آرایش به درستی استفاده کنند. از طرفی رنگ های ابتدایی و اولیه سه رنگ قرمز، آبی و زرد هستند که با ترکیب این سه رنگ اصلی می توان بسیاری از رنگ ها را به وجود آورد. رنگ های ثانویه نیز شامل سبز، بنفش و نارنجی هستند که اغلب از ترکیب رنگ های اولیه به دست می آیند. رنگ های مکمل رنگ هایی هستند که در چرخه رنگ ها مخالف یک دیگر هستند. مثلا قرمز و سبز، آبی و نارنجی، زرد و بنفش. این رنگ ها هنگامی که در کنار یک دیگر قرار می گیرند، بسیار زیبا و محبوب هستند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، با کمک چرخه رنگ در آرایش، رنگ های مناسب توناژ هر پوست بررسی می شود.

توناژ رنگ ها برای تکمیل آرایش چشم ها، کانسیلر و یا لاک قابل استفاده است. به همین دلیل از این موضوع کمک گرفته شده و رنگ مناسب هر توناژ پوستی با توجه به چرخه رنگ ها ارائه شده است. در ادامه چرخه رنگ در آرایش را مورد بررسی قرار داده ایم.

 

ترفند چرخه رنگ در آرایش

رنگ سایه چشم در آرایش

استفاده از چرخه رنگ در آرایش

 

 سایه چشم


در آرایش چشم هدف از سایه زدن، درخشان و برجسته کردن چشم هاست. بنابراین برای این کار باید از بین رنگ های مکمل یک رنگ را انتخاب کنید. اگر چشمانتان قهوه ای است، بهتر است از سایه بنفش و متالیک استفاده کنید. رنگ آبی بسیار روشن در چشم افراد برنزه دیده می شود.

 

 رژ گونه

 

هدف اصلی استفاده از رژ گونه، استفاده از یک رنگ بسیار تیره تر یا روشن تر نیست. اگر رنگ پوستتان بور است، از رژ گونه روشن تر با رنگ های خنک در آرایش صورت استفاده کنید.

 

 کانسیلر


 برای پوشاندن گودی های زیر چشم، از کانسیلر قرمز استفاده کنید. با کمک کانسیلر می توان تمامی مشکلات سطح پوست را رفع کرد.

 

 رنگ لب ها


تناسب رنگ لب با رنگ پوست می تواند بسیار جالب باشد. پس اگر پوستتان روشن و خنک است، از سایه های آبی، بنفش و یا صورتی کم رنگ استفاده کنید. توناژ های گرم تر با رنگ های مرجانی و هلویی سازگار تر هستند. افراد بسیار سبزه شانس بیش تری دارند. آن ها می توانند 22 رنگ تیره و یا روشن انتخاب کنند.

 

 لاک ناخن


اگر می خواهید جوری لاک بزنید که ناخن هایتان شیک و گیرا شوند، از رنگ های روشن استفاده کنید. رنگ لاکی که انتخاب می کنید، بهتر است متضاد رنگ لباستان باشد. البته انتخاب رنگ لاک به توناژ پوست هم بستگی دارد. افرادی که پوست سفیدی دارند، از لاک های روشن و تیره استفاده می کنند و زیبایی دست ها و پاهای لاک زده شان بسیار گیرا است، اما افراد تیره پوست با مشکلات زیادی مواجه اند.

به طور کلی می توان گفت که با کمک چرخه رنگ در آرایش و دانستن اطلاعات کافی راجع به رنگ ها و با ترکیب آن ها، می توان رنگ های فوق العاده زیبایی ساخت و از آن ها لذت برد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 09 اردیبهشت 1396 - 09:58:29
سلام خسته نباشید واقعا مفید بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: