چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 10:39:25

مارک سایه چشم خوب

بهترین سایه های لورِآل

بهترین مارک سایه چشم


 

سایه چشم

یکی از مهم ترین ابزارهای آرایشی چشم ها، سایه چشم است. به کمک سایه چشم می توان چشم ها را درشت تر یا کوچک تر نشان داده و چین و چروک ها و افتادگی پلک ها را به خوبی پوشاند. به همین دلیل هر میکاپ آرتیستی نیاز به یک پَلِت سایه مناسب دارد تا بتواند هنر خود را بهتر نشان دهد. یکی از برندهای معروف در سایه چشم، محصولات لورآل هستند که با داشتن یک سابقه درخشان در محصولات آرایشی طرفداران خاص خود را دارند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، نیز به معرفی مارک سایه چشم خوب که هر میکاپ آرتیست نیاز دارد، پرداخته می شود.

 

بهترین برندهای سایه چشم

 

سایه چشم لورآل به رنگ بژ اُپِن آیز پرو  Open Eyes Pro

این سایه چشم برای میکاپ های no-makeup و خنثی مناسب بوده و از آن جایی که تنوع رنگی زیبایی در رنگ های کرم و بژ دارد می توان به عنوان بیس آرایشی هم از آن استفاده کرد. به علاوه این سایه چشم به راحتی جذب پوست شده و حتی بدون استفاده از پرایمر تا 5 ساعت ماندگاری دارد.

 

 سایه چشم لورآل چهار رنگ کالر ریچ Color Riche Ombre

این پلت سایه چشم برای به وجود آوردن یک آرایش چشم دودی به رنگ بژ عالی بوده و در چهار رنگ طلایی، نقره ای، مسی و خاکستری وجود دارد که هر کدام دیگری را تکمیل می کند. به علاوه از آن جایی که هر کدام از این رنگ سایه چشم ها، رنگ دانه های زیادی دارند، به همین دلیل تنها با یک بار کشیدن سایه چشم بر روی پوست می توان آرایش زیبایی به وجود آورد. همچنین این سایه چشم بدون پرایمر نیز ماندگاری بالایی داشته و 6 تا 7 ساعت روی پوست می ماند. البته اگر از پرایمر استفاده کنید می توانید این زمان را افزایش دهید.

 

  سایه چشم لورآل به رنگ آبی اُپِن آیز Open Eyes Pro

رنگ آبی و سرمه ای یکی از رنگ هایی است که برای آرایش دودی بسیار مناسب بوده و کاربرد فراوانی دارد. این سایه چشم در چهار رنگ آبی روشن، تیره، مشکی و سفید موجود بوده و تنها با کمی استفاده از آن ها می توان یک سایه چشم پررنگ و زیبا به وجود آورد. همچنین این سایه چشم ها براق هستند و ماندگاری بسیار بالایی دارند تا جایی که بدون پرایمر تا 7 ساعت روی پوست می مانند.

 

 سایه چشم لورآل به رنگ صورتی اپن آیز پرو Open Eyes Pro

این سایه چشم چهارگانه برای خلق یک سایه چشم  دودی صورتی بسیار مناسب بوده و از آن جایی که بیس طبیعی رنگ پوست را داراست، برای خانم هایی که به دنبال یک آرایش ملایم هستند، مناسب است. به علاوه از آن جایی که این سایه چشم  اکلیل زیادی ندارد و چندان براق نیست برای استفاده روزانه مناسب بوده و با  ماندگاری بالایی که دارد می تواند تا ساعت ها روی پوست باقی بماند.

 

انواع سایه چشم


 

  سایه چشم  لورآل کالِر اِپیل کروم شاین Color Appeal Chrome Shine Eyeshadow



این سایه چشم از محصولات لورآل حاوی یک رنگ خاکستری طلایی زیباست که از آن می توان همراه با سایه چشم های مسی و روی پوست ها برنزه استفاده کرد تا پوست را به اصطلاح بازتر نشان دهد. به علاوه ماندگاری این  سایه چشم بدون پرایمر 5 تا 6 ساعت بوده و از آن جایی که قیمت مناسبی دارد، برای مصرف روزانه مناسب است.

 

  سایه چشم لورآل اُل نایت بلو All Night Blue

این سایه چشم  تک رنگ براق نیز برای مهمانی های رسمی و چشم های دودی مناسب بوده و از آن جایی که به راحتی جذب پوست می شود، با هر  سایه چشم دیگری قابل ترکیب است.

 

  سایه چشم لورآل پَریس کواد پرو L’Oreal Paris Quad Pro


این سایه چشم که به رنگ عسلی  و قهوه ای است را می توان برای خلق یک سایه چشم دودی به همین رنگ در آورده و تا 5 ساعت حتی بدون پرایمر ماندگاری دارد.

 

  سایه چشم لورآل اِپیل ترایو پرو  Color Appeal Trio Pro


این سایه چشم زیبا به سه رنگ قهوه ای موجود بوده و از آن می توان برای یک آرایش روزانه ملایم استفاده کرد. به علاوه این سایه چشم رنگ دانه های زیادی داشته و با یک بار کشیدن بر روی پوست پررنگ دیده می شود. ماندگاری آن نیز تا 5 ساعت است.

  سایه چشم لورآل به رنگ فیروزه ای اُپن آیز پرو Open Eyes Pro


سایه چشم اپن آیز پرو یکی از بهترین سایه های محصولات لورآل بوده و رنگ های مختلف آن طرفداران بسیاری دارد. ر این سایه چشم نیز از رنگ فیروزه ای، بژ، سرمه ای و هایلایتر استفاده شده و با کمک این ترکیب رنگ ها می توان یک سایه چشم دودی بسیار زیبا روی موها به وجود آورد.

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: