پنجشنبه 18 تیر 1394 - 23:40:44

چگونه رژگونه مناسب انتخاب کنیم

 

رژگونه، یکی از لوازم آرایشی محسوب می شود که سلامتی و تابش پوست شما را چندبرابر می کند. بعد از انتخاب بهترین مارک رژگونه، ضروری است که رنگی که مناسب پوست تان باشد، انتخاب کنید.

·         اگر شما پوست روشنی دارید، ترجیحا از رژ گونه کمرنگی استفاده کنید. با استفاده از سایه های صورتی کمرنگ، صورتی مرجانی و یا قرمز روشن  به گونه های خود جلوه زیبایی دهید. اگر پوست شما روشن و یا خیلی تیره نیست، یک سایه معمولی به جای رنگ سرخ، زرد تیره، ویاصورتی استفاده کنید.

·         اگر پوست شما تیره و زیتونی است، انتخاب رژگونه آجری با سایه های کهربایی و نقره ای می تواند مناسب باشد. اگر قصدتان اصلاح اجزای صورت است، از رنگ های سایه وروشن استفاده کنید.  اگر قصد برجسته کردن گونه ها و روشن کردن صورتتان را دارید، از رژگونه مرواریدوار استفاده نمایید.

·         برای اینکه مطمئن شوید که رنگ رژ گونه مناسب با پوست شما می باشد، مطمئن شوید که سه رژگونه در اختیار دارید: یک رنگ روشن برای آرایش با ظرافت بیشتر، یک رژ گونه تیره تر که مناسب تابستان است که برنزه می شوید و یک سایه روشن که پوست شما را روشن میکند.اگر شما در به کاربردن رزگونه تبحرکافی ندارید، برای جلوگیری از اشتباه، سعی کنید که از یک رژگونه پررنگ استفاده نکنید. بعدا که تخصص کافی پیدا کردید، می توانید از رنگ های تیره تر به جای رنگ های ملایم استفاده کنید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: