چهارشنبه 13 آبان 1394 - 16:38:47

رژگونه مناسب هر مدل صورت

آموزش نحوه ی زدن رژگونه برای انواع مدل صورت

گریم و آرایش

 



اگر از آن دسته خانم هایی هستید که به آرایش خود اهمیت داده و می خواهید به وسیله آن زیباتر دیده شوید باید این نکته را هم در نظر بگیرید که مدل چهره شما در مرحله به مرحله آرایش شما نقش دارد. این به این معنی است که باید به بیضی بودن، گرد بودن، قلبی بودن و انواع مختلف دیگر از انواع چهره ها نوع آرایش خود را انتخاب کرده و انجام دهید.
در این مقاله نیز با توجه به این موضوع درباره نحوه استفاده از رژگونه روی صورت های بیضی، گرد، مربعی و قلبی پرداخته شده است.
برای یافتن نوع چهره خود قبلا در همین سایت روش هایی معرفی شده است، علاوه بر این روش ها می توانید از راهکار زیر کمک گرفته و نوع چهره خود را دریابید.
مرحله اول: لبخند زده و برآمدگی گونه های خود را پیدا کنید.
مرحله دوم: با توجه به تصاویر نشان داده شده نوع چهره خود را پیدا کنید.
نحوه زدن رژگونه روی صورت های بیضی شکل

 



اگر شما از آن دسته افرادی هستید که صورت بیضی شکل دارند، به این معنی است که فرد خوش شانسی هستید، زیرا داشتن گونه های برجسته و صورتی ظریف و زیبا که به چانه ای کوچک منتهی می شود از ویژگی های این افراد است. برای زدن رژگونه نیز تنها کاری که باید این افراد انجام دهند، این است که از وسط برجستگی گونه ها تا زیر قسمت خارجی چشم رژگونه مورد نظر خود را بزنند. اما توجه داشته باشید که در زدن رژگونه دقت کرده و آن را تا روی شقیقه ها ادامه نداده و آن را به خوبی روی صورت محو کنید. فراموش نکنید که کسانی که صورت های بیضی شکل ذارند نیازی به زدن رژگونه در زیر برجستگی گونه ها برای آن ها وجود ندارد.
نحوه زدن رژگونه روی صورت های گرد

 



کسانی که صورت های گرد دارند، چهره با نمکی دارند و تنها هدف از زدن رژ گونه روی صورت این افرا باریک تر جلوه دادن چهره آن ها بدون از بین بردن این با نمکی صورت است. برای باریک تر نشان دادن صورت نیز باید از زیر قسمت وسطی چشم شروع کرده و روی گونه ها به مت بالا رژگونه زد. این کار را ادامه داده و از شقیقه تا وسط گونه ها و از گونه ها تا شقیقه فرچه خود را حرکت داده و خط های رژگونه خود را یا این حرکت محو کنید.
برای این که این کار ساده تر شود نیز می توانید لپ ها را به داخل کشیده و رژگونه را روی گونه ها  و به دور از بینی بزنید.
نحوه زدن رژگونه روی صورت های قلبی

 



کسانی که صورت های قلبی دارند یعنی بالای صورت آن ها کشیده تر از قسمت پایین بوده و این تفاوت بارز است می بایست هم روی گونه ها و در زیر آن ها از رژ گونه استفاده کنند تا گونه ها پرتر به نظر رسیده و چهره به جای قلبی شکل بودن حالت بیضی شکل بگیرد.
برای زدن رژگئنه در این گونه ها، رژگونه را روی گونه ها و در زیر آن ها باید بزنید تا تیزی چانه و بزگی بالای سر کمتر دیده شود.
نحوه رژگونه زدن روی صورت های مربعی

 



کسانی که صورت های مربعی شکل دارند، خط فک صافی دارند که نباید در زدن رژگونه از آن غافل شد. برای کسانی که چنین چهره ای دارند، بهترین کار زدن رژگونه روی برجستگی گونه ها و از بین بردن تمرکز روی خط صاف فک است.
برای زدن رژگونه روی چنین چهره هایی می بایست کمی از بینی فاصله گرفته و به صورت خطی روی گونه ها رژگونه بزنید و به گونه ها رنگ دهید.
نکاتی در مورد زدن رژگونه
• در فصل سرما بهتر است به جای رژ گونه های پودری از انواع کرم مانند آن ها استفاده کنید.
• در فصل گرما و روی پوست های چرب از رژگونه پودری استفاده کنید.
• برای گرفتن نتیجه بهتر همیشه از یک رژگونه کرمی استفاده کرده و روی آن در صورت تمایل از رژگونه پودری استفاده کنید.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 13 آبان 1394 - 18:31:00
فوق العادست
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: