شنبه 28 آذر 1394 - 17:54:05

پوشاندن جوش صورت

چگونه با آرایش جوش ها را بپوشانیم؟

زیرسازی پوست

 

وقتی قبل از رفتن به مهمانی یا عروسی صورتمان جوش می زند به خوبی می دانیم که این جوش های برجسته و قرمز را کرم پودر و پن کیک همیشگی نمی پوشاند و سوال مهم اینجاست که چگونه با آرایش جوش ها را بپوشانیم؟

لوازم مورد نیاز برای پوشاندن جوش ها :

کانسیلر -قلموی باریک -گوش پاک کن -کانسیلر سبز یا سایه سبز -پنکیک

 


برخی از جوش ها هستند که حتی با کرم پودر هم خوب پوشیده نمیشند و باز هم معلوم هستند، برای پوشاندن این نوع جوش ها باید بریم سراغ کانسیلر سبز، حالا چرا سبز؟

جوشها قرمز رنگ هستند و در دایره رنگی، رنگ سبز مکمل رنگ قرمز هست، یعنی که رنگ سبز،شدت رنگ قرمز رامی کاهد. اگر کانسیلر سبز نداشتید می تونید خودتون بسازید. یعنی مقداری از کانسیلر معمولی رو بردارید و روی دستتون بریزید و بعد خیلی کم سایه سبز قاطیش کنید. سپس با گوش پاک کن مخلوطی که ساختید رو برداشته و فقط روی جوش بزنید. سپس قلموتون رو آغشته به پنکیک کنید و روی جوش ها  بمالید  و بعد با انگشتتان اون محل رو فشار بدید( دقت کنید که نباید بکشید چون رنگ سبز به جاهای دیگه پخش میشه). بعدش گوش پاک کنی که آغشته به شیرپاک کن هست رو بردارید و اطراف جوش رو که سبز شده رو پاک کنید. دوباره کمی کانسیلر رو با حالت ضربه روی جوش بزنید تا رنگ سبزکامل ناپدید بشود در اینجا نباید از کانسیلری استفاده کنید که از پوست شما روشنتره، چون جوشهاتون اینطوری بیشتر جلب توجه میکنند. بعد آرایشتون رو انجام بدید فقط حواستون باشه موقع کرم پودر زدن، روی جوش ها نمالید ، اگه باز هم لازم شد و رنگ سبز معلوم بود بعد از زدن کرم پودر به کل صورت می توانید روی مناطق دارای جوش را مجددا کانسیلر بزنید.

 

 

برای مشاهده ویدیو آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 30 آذر 1394 - 18:29:03
فوق العاده است
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: