پنجشنبه 12 آذر 1394 - 20:11:08

کانسیلر

استفاده صحیح از کانسیلر

پوست براق و بدون نقص با کانسیلر



یکی از بهترین محصولات آرایشی که تا به حال ساخته شده است، بدون شک کانسیلر است و هر دختر خانمی باید حداقل یک کانسیلر داشته باشد. زیرا کانسیلر باعث می شود که پوست براق تر و بدون نقص دیده شده و دلیل آن هم توانایی پوشش جای جوش ها، زخم ها و کک و مک ها روی پوست است که کانسیلر به خوبی از عهده آن بر می آید. البته انتخاب کانسیلر مناسب هر چهره می تواند کمی دشوار باشد، زیرا هر رنگ پوست و توناژ پوستی با یک نوع کانسیلر مخصوص خود زیبا دیده می شود و هر کانسیلری برای هر رنگ پوستی مناسب نیست. از طرفی برای استفاده از کانسیلر باید نحوه به کارگیری آن را نیز دانست تا بتوان به نتیجه دلخواه خود رسید. در این مقاله به برخی از نکات و ترفندهای آرایشی استفاده از کانسیلر پرداخته شده است تا بتوانید با کمک این نکات پوستی زیبا و بی نقص داشته باشید.
انتخاب کانسیلر صحیح بر اساس نوع پوست

 



یکی از ابتدایی ترین و مهم ترین نکات در هنگام خرید کانسیلر توجه به نوع پوست است. اگر در حال حاضر نیز از کانسیلر استفاده کرده ولی به نتیجه دلخواه خود دست پیدا نمی کنید، به این معنی است که شما در حال استفاده از کانسیلری هستید که با پوست شما هم خوانی نداشته و مناسب آن نیست. اکثر کانسیلر ها به صورت تیوپی بوده و یا به شکل ظرفی هستند. آن دسته از کانسیلرهایی که به شکل تیوپی هستند، معمولا دسته داشته و حالت مایع تری دارند و برای پوست های خشک مناسب تر می باشند. آن دسته از کانسیلرهای داخل ظرف های مشخص، غلیظ تر بوده و به حالت خمیری هستند که این نوع کانسیلرها برای پوست های چرب مناسب تر هستند. البته صرف نظر از این حالت روی محصول را خوانده و از این که مخصوص پوست های خشک و یا چرب هستند اطمینان یابید.

 

 

هزینه بیشتر، نتیجه بهتر

 



وقتی نوبت به انتخاب کانسیلر می رسد باید بدانید که گاهی اوقات باید هزینه بیشتری بپردازید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود دست یابید. به خصوص اگر کانسیلرهایی می خواهید که پوشش بیشتری می توانند انجام دهند، طبیعتا قیمت بالا تری هم خواهند داشت. از طرف دیگر محصولات با کیفیت بالاتر مواد تشکیل دهنده بهتری داشته و باعث بسته شدن منافذ پوستی نمی شوند.

توناژ کانسیلر

 



نکته دیگری که در هنگام خرید کانسیلر باید به آن دقت شود، نوع مشکلی است که می خواهید با کمک کانسیلر آن را بپوشانید. به طور مثال برای پوشاندن حلقه های تیره دور چشم و نامتعادل بودن رنگ پوست بهتر است از کانسیلرهای با توناژ زرد استفاده کرده و برای پوشاند قرمزی و جای جوش ها بهتر است از کانسیلری با توناژ سبز استفاده شود زیرا به پوست کمک می کند که ظاهر بهتری داشته باشد.

ماندگاری بیشتر

 



اگر می خواهید کانسیلر شما در تمام طول روز در جای باقی بماند قبل از زدن آن روی صورت پوست خود را بشویید. زیرا کانسیلر در حالاتی بهتر عمل می کند که پوست تمیز باشد.پس فراموش نکنید که قبل از استفاده از کانسیلر پوست خود را شسته و روی آن مرطوب کننده بزنید تا آماده استفاده از کانسیلر بشود. استفاده از پرایمر قبل از زدن کانسیلر هم فکر خوبی است زیرا باعث ماندگاری بهتر کانسیلر می شود. استفاده از کانسیلر باعث می شود که نیازی به استفاده از کرم پودر نبوده و تنها با پوشاندن برخی نقاط به پوست زیبایی دست یافت.

استفاده از کرم پودر در ابتدای کار

 


اگر می خواهید تمام صورت خود را آرایش کرده و از کرم پودر استفاده کنید، بهتر است ابتدا کرم پودر را روی آن زده و سپس از کانسیلر استفاده کنید. دقت کنید که استفاده از کرم پودر به تنهایی باعث پوشاندن زخم ها و قرمزی های روی پوست نمی شود.

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 13 آذر 1394 - 16:19:27
ممنون از مطالب خوبتون
حرف نداره
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: