دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 10:03:47

کانتورینگ صورت

میکاپ مناسب برای لاغرتر نشان دادن صورت

گریم صورت

گریم

بسیاری از خانم ها درگیر اضافه وزن و رژیم گرفتن و کارهایی نظیر آن هستند تا خود را لاغرتر و زیباتر نشان دهند. این در حالیست که با استفاده از چند تکنیک آرایش می توان صورت را لاغرتر و با استفاده از چند ترفند ساده می توان بدن را لاغرتر نشان داد. پس اگر شما هم به دنبال لاغرتر نشان دادن خود هستید می توانید از این مقاله در سایت رژلب کمک بگیرید. در این مقاله با مدل های مختلف صورت آشنا شده و می تواند با توجه به مدل صورت خود از آرایش مناسب استفاده کنید تا چهره خود را لاغرتر از آن چه که هست نشان دهید.

 

کانتورینگ صورت

کانتورینگ

برای لاغرتر نشان دادن چهره کافیست مطابق تصویر بالا عمل کرده و قسمت های تیره را با کرم پودر تیره و قسمت های روشن را هایلایت کنید تا به چهره دلخواه خود دست یابید.

 

کانتورینگ صورت  با توجه به فرم صورت

در صورتی که می خواهید به شکل حرفه ای تری آرایش صورت خود را انجام داده و به دنبال این هستید که چهره خود را به گونه ای لاغر نشان دهید که کسی متوجه این کار شما نشود می توانید با توجه به شکل صورت خود کانتورینگ آن را انجام دهید.


کانتورینگ صورت های قلبی شکل:

صورت قلبی



همان طور که در تصویر نشان داده شده می توان گوشه های صورت و به خصوص کناره های گونه و کناره های پیشانی را تیره کرده و قسمت  وسط پیشانی و روی چانه را هایلایت کرد. این کار چهره قلبی شکل شما را لاغرتر و زیباتر نشان خواهد داد.

 

کانتورینگ صورت های گرد:

صورت گرد



همان طور که در تصویر میبینید برای صورتهای گرد ، کانتورینگ صورت می بایست در تمام سطح کنار صورت ادامه داشته و تنها وسط پیشانی و روی چانه هایلایت شود.

 

کانتورینگ صورت های مربع و مستطیلی شکل:

صورت مستطیلی



زیرسازی صورت های مربع شکل باید با دقت بیشتری انجام شده و همان طور که در تصویر مشخص شده گوشه های پیشانی و کناره های فک می بایست تیره و وسط پیشانی و وسط چانه نیز باید هایلایت شود.

 

کانتورینگ صورت های الماسی شکل:

صورت مستطیلی



همان طور که در تصویر نشان داده شده برای لاغرتر نشان دادن چهره های الماسی شکل کافیست  کناره های گونه ها را تیره و وسط پیشانی و روی چانه را هایلایت کرد.

 

کانتورینگ صورت های مثلثی شکل:

صورت مثلثی



برای لاغرتر نشان دادن صورت های مثلث شکل کافیست همان طور که  در شکل نشان داده شده از بالای گونه ها تا کناره های فک را تیره کرده و روی چانه، وسط پیشانی و زیر چشم ها را هایلایت کرد.

 

کانتورینگ صورت های کشیده:

صورت کشیده



برای لاغرتر نشان دادن صورت های کشیده کافیست روی گونه ها را هایلایت کرده و زیر چانه را تیره کرد تا علاوه بر کوچک تر نشان دادن صورت از کشیدگی آن هم کاسته شود.

 

کانتورینگ صورت های بیضی شکل:

صورت بیضی



یکی از زیباترین حالت های صورت، شکل بیضوی آن است که برای لاغرتر نشان دادن چنین چهره هایی تنها نیاز به هایلایت کردن وسط پیشانی، روی چانه و زیر چشم هاست.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 21:28:16
عالی بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: