چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 23:02:49

استفاده صحیح رژگونه

طرز صحیح استفاده از رژگونه

برجسته سازی رژگونه با آرایش

آرایش گونه

رژ گونه مناسب

رژگونه

 

بسیاری از خانم ها بر این باورند که داشتن گونه هایی برجسته یکی از نشانه های زیبایی است و به همین دلیل با استفاده از عمل های جراحی مختلف گونه های خود را برجسته تر می کنند. داشتن چنین گونه های برجسته ای بی شک وسوسه انگیز است اما می توان بدون قرار گیری در زیر تیغ جراحی نیز گونه هایی زیبا و جذاب داشت. برای این کار کافی است که از رژگونه خود متناسب با توناژ و شکل صورت استفاده کرده و طرز آرایش صحیح گونه ها را نیز بدانیم.

این مقاله از سایت رژلب به این موضوع بیشتر پرداخته و در آن روش هایی ارائه شده است که بتوان گونه ها را تنها با استفاده از زیر سازی و یک رژگونه مناسب برجسته تر نشان داد.

انتخاب صحیح رژگونه
انتخاب رژ گونه می بایست با توجه به نوع پوست شما و توناژ آن باشد. زیرا رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد و در صورتی که ندانید چه رنگی برای شما مناسب است، انتخاب برای شما کمی پیچیده می شود.
 در صورتی که رنگ پوست و توناژ چهره شما کمی به تیرگی می زند، می توانید از رژگونه های قرمز تیره و یا قرمز متمایل به قهوه ای برای زیرسازی گونه های خود استفاده کنید. این رنگ رژگونه به خانم های با پوست تیره تر کمک می کند تا ظاهر زیبا و گونه های برجسته تری داشته باشند.
 بسیاری از خانم ها پوست روشن و رنگ پریده ای دارند. این دسته از خانم ها می بایست از رژگونه های با زیرتوناژ نارنجی برای کانتورینگ گونه های خود استفاده کنند. همچنین بهتر است این دسته از خانم ها از رنگ های قرمز تیره و یا قرمز مایل به قهوه ای به شدت دوری کنند. زیرا این رنگ ها تضاد زیادی با پوست آن ها داشته و  منظره جالبی روی چهره به وجود نمی آورد.
  پس از آن که با توجه به رنگ پوست خود رژ گونه مناسبی انتخاب کردید، می بایست رژگونه دیگری که کمرنگ تر باشد هم خریداری کرده و از آن برای زیرسازی گونه های خود کمک بگیرید.

 

فرچه رژگونه

فرچه آرایشی

 

فرچه مناسب و با کیفیت برای زدن  صحیح رژ گونه
برای زیرسازی و برجسته تر نشان دادن گونه ها، استفاده از یک فرچه مناسب امری بسیار مهم است. به همین دلیل در انتخاب فرچه خود می بایست نهایت دقت را به کار برید. برای زدن رژگونه روی کل گونه نیاز به یک فرچه زاویه دار بوده و در صورتی که بخواهید روی برجستگی گونه های خود رژگونه بزنید، بهتر است از یک فرچه بزرگ تر استفاده کنید. دقت داشته باشید که برای زدن رژگونه سر فرچه شما باید نرم بوده و زبر نباشد که پوست را قرمز کند.

کانتورینگ گونه ها
 روی امتداد گونه و زیر برجستگی آن از یک رنگ تیره تر استفاده کرده و با استفاده از یک فرچه زاویه دار، این رنگ را روی گونه ها به خوبی پخش کنید.
 برای پخش کردن رژگونه از کناره های لب شروع کرده و تا نزدیکی گوش ها رژگونه خود را پخش کنید.
 همان طور که فرچه را بالاتر می برید، فشار دست خود را هم بیشتر کرده و به گونه ای سایه بزنید به طوری که در قسمت هایی بالایی صورت رژگونه شما تیره تر به نظر برسد.

 

زدن  صحیح رژگونه روی برجستگی گونه ها
برجستگی گونه نسبت به قسمت زیرین آن ها باید روشن تر بوده و برای کانتورینگ خود بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که به رنگ اصلی گونه ها نزدیک تر باشند. این کار حالت طبیعی چهره را هم حفظ می کند. به طورمثال توصیه می شود برای برجستگی گونه ها از رژگونه های صورتی کمرنگ استفاده کنید.
برای پخش رژگونه نیز از یک فرچه بزرگ کمک گرفته و به صورت حرکات دوار رژگونه خود را در روی گونه ها پخش کنید.

 

تثبیت آرایش
برای این که آرایش شما ماندگاری بیشتری داشته باشد، می توانید از پنکک کمک بگیرید. برای این کار کافیست کمی پنکک روی برجستگی گونه های خود زده و رژگونه خود را ماندگارتر کنید.

 

هایلایت رژگونه
برای هایلایت و زیر سازی نهایی رژگونه خود می توانید از یک رژگونه براق یا اکلیلی استفاده کرده و با درخشان تر نشان دادن گونه های خود، آن ها را برجسته تر هم نشان دهید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: