یکشنبه 23 آبان 1395 - 22:11:18

ابزار کانتورینگ

وسایل مورد نیاز برای کانتورینگ

کانتورینگ

کانتورینگ



برای زیبایی بیشتر چهره و برای پوشاندن عیوب جزئی صورت می توان از یک تکنیک کاربردی به نام کانتورینگ استفاده کرد. این تکنیک با اضافه کردن سایه روشن هایی روی پوست به جذابیت چهره افزوده و مشکلات آن را رفع می کند. اما تکنیک کانتورینگ هم مانند هر کار دیگری نیاز به وسایل مخصوص به خود دارد که در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به معرفی هر کدام از این وسایل و نحوه به کارگیری آن ها پرداخته می شود.

 

بیس مناسب کانتورینگ
مانند هر کار دیگری در کانتورینگ هم داشتن پایه و بیس مناسب یک ضرورت است. به همین دلیل قبل از انجام هر کاری باید صورت با کمک محصولات مناسب خود شسته شده و بری این کار آماده شود.

 

پرایمر
همان طور که همه می دانند و بار ها بر آن تاکید شده است، پرایمر می تواند ماندگاری آرایش را بیشتر کرده، چروک های آن را پوشانده و به طور کلی به زیبایی بیشتر چهره کمک کند. بنابراین استفاده از پرایمر در انجام کانتورینگ ضروری است و نباید فراموش شود.

 

کرم پودر کانتورینگ
برای داشتن یک کانتورینگ مناسب داشتن کرم پودر مایع مناسب از جمله وارد ضروری است. به خصوص این که این این کرم به صورت مایع بوده و آرایش را بهتر روی صورت می خواباند. البته در استفاده از کرم پودر باید دقت شده و با مصرف بیش از حد آن ظاهر صورت را به اصطلاح کیکی نشان ندهد. به همین دلیل کرم پودرهای سبک بهتر از کرم پودر های دیگر روی پوست عمل می کنند.

 

کانسیلر

همان طور که می دانید کانسیلر می تواند لک های روی چهره را از بین برده و سطح یک دستی روی پوست به وجود آورد بنابراین برای کانتورینگ هم باید از کرم پودر استفاده کرده و لکه ها و کک و مک های روی صورت را از بین برد. البته مانند کرم پودر مصرف کانسیلر هم نباید بیش از اندازه باشد تا ظاهر غیر طبیعی ای روی صورت به وجود آید.

وسایل کانتورینگ

پالت های کانتورینگ
بسیاری از شرکت های آرایشی و کمپانی های مطرح آرایشی بهداشتی پالت های کانتورینگ را به صورت مجزا تولید می کنند تا مصرف کنندگان بتوانند با استفاده از این پالت ها به یک میکاپ زیبا دست پیدا کنند. این پالت ها معمولا حاوی دو یا چند رنگ هستند و در همه آن ها حداقل یک رنگ خیلی روشن و یا خیلی تیره وجود دارد.

 

پودر یا پنکک
برای تثبیت آرایش و برای این که کرم هایی که روی پوست زده شده اند بهتر روی آن باقی بمانند بهترین کار استفاده از پودرهای تثبیت کننده آرایش و یا پنکک است. البته این پودرها می توانند به رنگ های تیره و روشنی هم باشند و با کمک خود آن ها بتوان کانتورینگ را انجام داد.

 

کانسیلر مایع
بسیاری از افراد و متخصصین بر این باورند که محصولات مایع برای کانتورینگ بهتر عمل کرده و استفاده از آن ها ساده تر است. به همین دلیل این افراد ترجیح می دهند که حتی برای استفاده از کانسیلر هم از کانسیلر های مایع استفاده کنند تا نتیجه مطلوب تری به دست آورند.

 

هایلایتر
همان طور که می دانید برای انجام کانتورینگ نیاز به یک رنگ تیره و یک رنگ روشن است که به رنگ روشن معمولا هایلایتر گفته می شود. از جمله محصولات مناسب این هایلایت هایلایتر های NYX و یا Lancome هستند.

 

سایه چشم
در صورتی که فردی هر کدام از وسایل زیر را در دسترس خود نداشته باشد، می تواند از سایه های تیره و روشن چشم برای کانتورینگ استفاده کند تا چشم ها را بزرگ تر، بینی را کوچک تر، صورت را لاغرتر و یا گونه ها را برجسته تر نشان دهد.

 

وسایل ترکیبی کانتورینگ
برای داشتن یک کانتورینگ خوب باید همه رنگ ها به خوبی با یکدیگر با هم ترکیب شوند تا نتیجه بهتری به دست آید.

 

فرچه کانتورینگ
این فرچه سر سفتی دارد و برای زدن محصولات مایع روی پوست به کار می رود. از آن جایی که سر این فرچه سفت و محکم است هم می توان هر نوع کرمی را به خوبی روی سطح پوست پخش کرد.

 

فرچه هایلایت
این فرچه یک سر گرد و صافی دارد و با کمک آن می توان کرم و یا محصولات هایلایت کننده دیگر را به طور دقیق تری بر روی پوست پخش کرد.

 

فرچه ترکیب
برای ترکیب رنگ های تیره و روشن باید از این فرچه استفاده کرد. این فرچه خط های واضح روی پوست را از بین برده و آرایش را طبیعی تر نشان می دهد.

 

اسفنج آرایشی
در صورتی که فردی فرچه ترکیب را نداشته باشد می تواند از اسفنج های آرایشی استفاده کرده و آرایش خود را به خوبی در هم ترکیب کند.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: