چهارشنبه 03 آذر 1395 - 11:39:13

محصولات آرایشی خوب

برندهای برتر محصولات آرایشی در دنیا

محصولات آرایشی خوب

محصولات آرایشی



همه خانم ها با محصولات آرایشی بهداشتی زیادی سر و کار داشته و در طول روز از بسیاری از این محصولات استفاده می کنند. اما استفاده از این محصولات آرایشی در برخی موارد مشکلات زیادی به وجود آورده و تنها دلیل این امر هم کیفیت پایین آن هاست. کیفیت بالای محصولات ، ماندگاری بیشتر آن ها را تضمین کرده، برای پوست هیچ گونه مشکلی به وجود نیاورده و از مشکلات بسیار دیگری جلوگیری می کند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به معرفی برند برتر محصولات آرایشی در سطح دنیا پرداخته شده است.

 

محصولات آرایشی مَک

محصولات آرایشی مک


یکی از کمپانی های برتر محصولات آرایشی در سطح دنیا که محصولات خود را به سرتاسر دنیا صادر می کند، کمپانی مک است که محصولات آن در بین افراد معمولی و میکاپ آرتیست های حرفه ای از محبوبیت زیادی برخوردار است. محصولات مک تنوع زیادی داشته و در رنگ های زیادی در بازار وجود دارند.

 

محصولات آرایشی رِولُن

محصولات آرایشی رولن

 

یکی دیگر از برندهای برتر جهانی، محصولات رولن است که هر نوع نیاز خانم ها را برآورده کرده و با تنوع زیادی که در محصولات خود دارد در سطح دنیا محبوبیت زیادی به دست آورده است. محصولات آرایشی رولن کیفیت بالایی داشته و در دسترس همه قرار دارند.

 

محصولات آرایشی لورِآل

محصولات آرایشی لورِآل


می توان گفت محصولات آرایشی لورِآل بیش از هر برند دیگری در بازار بین المللی وجود داشته و از محبوبیت زیادی برخوردارند. کمپانی لورِآل در اصل در فرانسه است ولی در سطح جهانی شناخته می شود.

 

محصولات آرایشی بابی بروان

محصولات آرایشی بابی 

 

یکی دیگر از برند های برتر دنیا محصولات بابی بروان است که انواع سایه ها، انواع رژگونه ها و رنگ های بسیار متنوع این محصولات را ارئه می کند. به علاوه کمپانی بابی براون محصولات آرایشی چون کانسیلر، پرایمر، کرم پودر و پنکک هم تولید می کند که هر کدام محبوبیت بالایی در سطح جهانی دارند.

 

محصولات آرایشی کلینیک

محصولات آرایشی کلینیک


کمپانی کلینیک به نیاز تک تک مصرف کنندگان توجه کرده و با توجه به کشور و محل زندگی مشتریان خود محصولات خود را تولید می کند. به طور مثال کلینیک محصولات متفاوتی برای مصرف کننده هایی که در آب و هوای شرجی زندگی می کنند، داشته و برای مصرف کنندگانی که در هوای سرد و خشک زندگی می کنند نیز محصولات آرایشی متفاوتی ارائه می کند.

 

محصولات آرایشی آوُن

 

محصولات آرایشی آوُن



از دیگر محصولات برتر دنیا می توان به محصولات کمپانی آون اشاره کرد. محصولات این کمپانی برای پوست بسیار مناسب بوده و تنوع محصول و تنوع رنگ های زیادی که ارائه می دهد، آن را به یکی از پرطرفدارترین کمپانی های محصولات آرایشی تبدیل کرده است. به علاوه محصولات این کمپانی کیفیت بالایی داشته و در رنج بالایی در بازار وجود دارند.

 

محصولات آرایشی شیسِیدو

محصولات آرایشی شیسِیدو


محصولات آرایشی شیسِیدو که اصالتا ژاپنی بوده و برای پوست های آسیایی طراحی شده اند هم از محبوب ترین محصولات آرایشی بهداشتی در سطح دنیا بوده و به خصوص در آسیا طرفداران زیادی دارند. البته این به این معنی نیست که محصولات این کمپانی در اروپا و امریکا طرفدار ندارد. زیرا محصولات آرایشی این کمپانی در سطح جهانی نیز پرطرفدار است.

 

محصولات آرایشی لَنکام

محصولات آرایشی لَنکام


محصولات آرایشی لنکام که فرانسوی هستند نیز در سطح جهانی از محبوبیت بالایی برخودار بورده و از آن جایی که استاندارد بالا و کیفیت بالایی درساخت محصولات آرایشی این کمپانی ارائه شده است، خانم های حساس و مشتریان حساس تر که بیشتر مراقب پوست خود هستند از محصولات این شرکت آرایشی بیشتر استفاده می کنند.

 

محصولات آرایشی اِسته لُودِر

محصولات آرایشی اِسته لُودِر


این کمپانی نیز محصولات آرایشی متنوع زیادی ارائه داده و در سطح جهانی رتبه اول کیفیت را به دست آورده است. این کمپانی محصولات متنوعی در رژلب، ضد آفتاب، کرم پودر، سایه، رژگونه، لاک، مرطوب کننده و مداد و خط چشم ارائه می دهد.

 

محصولات آرایشی داو

 

محصولات آرایشی داو


محصولات داو از سال 1957 میلادی وارد بازار شده و بیشتر جنبه بهداشتی دارند. اما این محصولا ت با کیفیت بالای خود هنوز هم صدر نشین محصولات آرایشی بهداشتی دنیا هستند و رتبه برتر کیفیت را در 35 کشور دنیا به دست آورده اند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: