سه شنبه 26 بهمن 1395 - 14:12:25

تثبیت رژلب

جلوگیری از پخش شدن رژلب

ثابت کردن آرایش لب

 

رژلب

زیبا بودن لب ها، باعث زیباتر دیده شدن کل چهره میشود، به همین دلیل رژلب یکی از وسایل آرایشی است که بسیاری از خانم ها به طور مرتب از آن استفاده می کنند. لب های زیبا باعث می شوند که چهره زیباتر دیده شده و حتی خانم ها بدون هیچ آرایش دیگری، زیبا به نظر برسند. اما مشکلی که در استفاده از رژلب ها وجود دارد این است که رژلب های معمولی به سرعت پاک شده و بعضی دیگر از رژلب ها باعث خشکی لب ها می شوند. از طرفی رژلب ممکن است در اطراف لب پخش شود. به همین دلیل در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب، به بررسی بیشتر این موضوع پرداخته شده و ترفندهای تثبیت رژلب معرفی شده است.

 

رژ لب

 

5 روش برای جلوگیری از پخش شدن رژلب ها

  • استفاده از خط لب

یکی از ترفندهای تثبیت رژلب، استفاده از خط لب است. با کمک خط لب می توان رژلب را در محدوده لب ثابت نگه داشته و از پخش شدن آن جلوگیری کرد. البته برای استفاده از خط لب نیز بهتر است قبل از رژ، از آن استفاده کرد. خط لب  به سرعت روی لب ها خشک شده و از پخش شدن رژلب که حالت چرب تری دارد، جلوگیری می کند. به علاوه با کمک خط لب می توان به لب ها شکل زیباتری بخشیده و آن ها را برجسته  و زیباتر نشان داد.

  • پرایمر لب

به طور کلی پرایمر، یک محصول آرایشی است که باعث تثبیت آرایش روی چشم ها، پوست، پلک ها و حتی لب ها می شود. پرایمر، لب ها را یکدست کرده و به مانگاری بیشتر رژلب کمک می کند. به علاوه پرایمر مانند چسبی می ماند که رژ لب را ثابت نگه می دارد.

  •  دستمال را فراموش نکنید

یکی از روش هایی که از گذشته تاکنون برای ماندگاری بیشتر رژلب از آن استفاده می شده است، استفاده از دستمال است. در این روش ابتدا باید رژلب را روی لب ها زده و سپس دستمال کاغذی تمیزی که از قبل آماده شده بود را به آرامی روی لب ها قرار داد تا کمی از رژلب کم شده و بقیه آن نیز به داخل لب ها نفوذ کند. سپس باید بار دیگر روی لب ها رژلب زده شده و رنگ آن را پر رنگ تر نشان داد. این کار باعث می شود که رژلب ماندگاری بالاتری داشته و مدت زمان بیشتری روی لب ها بماند. تنها نکته ای که در مورد انجام این کار وجود دارد این است که هنگام استفاده از دستمال نباید آن را مانند وقتی که می خواهید رژلب را پاک کنید، محکم روی لب ها بکشید و یا این که بیش از حد آن را فشار دهید.

  •  استفاده از پودر یا پنکک

یک ترفند ساده دیگر که برای تثبیت رژلب و جلوگیری از لک شدن لباس، لیوان و فنجان هایی که استفاده می کنید، کمک می کند، این است که از پنکک یا پودر برای تثبیت رژلب استفاده کنید. برای این کار نیز باید پس از زدن رژلب، کمی پنکک روی یک فرچه بزرگ زده و آن را روی لب ها پخش کنید. سپس بار دیگر کمی رژلب روی لب ها مالیده و با این کار رژلب ثابتی داشته باشد. علت اثر بخشی این کار این است که پودر یا پنکک، رطوبت لب ها را می گیرد و رژلب را بهتر در لب ها نگه می دارد.

  •  کرم پودر

همان طور که از خط لب برای تثبیت رژلب می توان استفاده کرد، کرم پودر نیز مانند یک چسب عمل کرده و به تثبیت رژلب را روی لبها کمک می کند. به علاوه با  استفاده از کرم پودر می توان سطح یکدست و زیبایی روی لبها به وجود آورده و از پخش شدن و ریختن آن جلوگیری کرد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: