سه شنبه 17 اسفند 1395 - 10:20:17

آرایش پوست روشن

حساسیت های پوست روشن

نکات مهم آرایش پوست روشن

پوست روشن

آرایش پوست روشن

برای خانم هایی که پوست روشن دارند، برنزه شدن یک رویا است، وقتی برای برنزه شدن از آفتاب به تنهایی استفاده کنند ممکن است روی پوست شان کک و مک ایجاد شود یا پوست آنها دچار قرمزی شود. اولین نکته برای آرایش پوست روشن استفاده از کرم  ضد آفتاب و هر محصول حاوی SPF است. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب، روشهایی برای آرایش پوست روشن مطرح شده است.

 

آرایش پوست روشن

نکات آرایش مناسب پوست روشن

 

  • اگر پوست روشن و بی روحی دارید، کرم پودر بهترین شیوه ی آرایش پوست روشن است، اما نباید در مصرف آن زیاده روی کنید. البته توصیه می شود که از کرم پودرهای مختلف با توناژهای رنگی متفاوت استفاد کنید.

  • برای آرایش پوست روشن برنز کردن یکی دیگر از روش هاست. بعد از اینکه کرم پودر زدید می توانید به میزان کم کرم برنز کننده بزنید. برای طبیعی نشان دادن صورتتان گونه ها و اطراف بینی را برنز کنید.

  • برای آرایش پوست روشن رژگونه بهترین چیز است. نیازی نیست صورتتان را مانند عروسک سرخ کنید. فقط روی گونه ها، اطراف دیواره بینی و بالای ابروهایتان را سرخ کنید. بهترین رنگ هایی که به پوست روشن می آیند، صورتی کمرنگ و یا هلویی است. با کمک فرچه رژگونه طبیعی بزنید.

  •  اگر موهای کم با پوست روشن و ابروهای بی حالت دارید بهتر است از مداد ابرو و یا ریمل ابرو به میزان کم و طبیعی استفاده کنید و ابروهایتان را پر کنید.

  • شما می توانید برای آرایش پوست روشن از رژ لب های نرم تر استفاده کنید،  رژ لب های صورتی و هلویی به پوست روشن خیلی می آید .

  • نمایان شدن لک روی پوست روشن نسبت به پوست تیره بیشتر است . برای رفع این مشکل می توان از کرم ضد آفتاب و یا مرطوب کننده استفاده کرد. از کرم های مرطوب کننده ی روشن در روز و تیره در شب استفاده کنید. برای طبیعی نشان دادن پوست، می توان از روغن بادام و آووکادو استفاده کرد و رطوبت پوست را حفظ نمود.

  •  تناسب کرم پودر با رنگ گردن بسیار مهم است. استفاده از کرم های تیره تر یا روشن تر از رنگ پوست طبیعی اشتباه است. وقتی رنگ صورت با رنگ گردن متفاوت باشد جلوه زیبایی ندارد.

  • افرادی که پوست روشن دارند بهتر است از ریمل های تیره استفاده کنند تا باعث شود چشم ها بیشتر در مرکز توجه باشند.

  • استفاده صحیح از کانسیلر برای آرایش پوست روشن که  معمولا با مشکل کک و مک مواجه  هستند، بهتر است برای پوشاندن لکه های روی پوست خود از کانسیلر مناسب پوستشان کمک بگیرند.

  •  حساسیت پوست روشن بیشتر است و آسیب پذیرتر هستند افرادی که پوست روشن دارند، برای جلوگیری از این مشکل باید روزانه صورتشان را با پاک کننده های لطیف بشویند و از محصولاتی که از ترکیبات مضر درست شده اند استفاده نکنند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: