سه شنبه 30 خرداد 1396 - 10:10:15

انتخاب مدل موی مناسب

مدل مو برای مهمانی

مدل مو متناسب با آرایش

 مدل موی مناسب

انتخاب مدل مو

 

علاوه بر لباس و آرایش، موها در زیبایی و جذابیت  هر فرد جایگاه ویژه ای دارند. با  رعایت نکات آرایشی و زیبایی خانم ها می توانند ظاهری زیبا داشته باشند. اما در بسیاری از مواقع دخترخانم ها  وقتی به یک مهمانی دعوت می شوند، نمی دانند کدام لباس را انتخاب کرده وچه نوع آرایش و یا مدل مویی را به کار برند. در میان مدل موها، موی بسته شده از همه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.  خیلی از هنرمندان محبوب این مدل موی ساده را انتخاب کردند.  در این مقاله از سایت آرایشی رژلب،  به انتخاب مدل موی مناسب  پرداخته شده است.


برای زیباتر نشان دادن موها، می توانید از اتو مو یا دستگاه فر کننده استفاده کنید تا شکل موها زیبا شود. همان طور که برای یک مهمانی ویژه لباسی بسیار زیبا انتخاب می کنیم، انتخاب مدل مو مناسب هم مهم است. به طور کلی، آماده شدن برای یک مهمانی و انتخاب بهترین لباس و مدل مو خیلی سخت است. به این دلیل است که معمولا برای خانم ها یک برنامه ابتدایی گذاشته می شود تا در انتخاب مدل مو و لباس خود راهنمایی شوند. انتخاب کیف و کفش برای یک مهمانی باید با هم سنخیت داشته باشد و آرایش و مدل مویی که انتخاب می کنید، باید از نظر سن و سال مناسب شما باشد. 

 

 

انتخاب مدل موی مناسب

مدل مو متناسب با آرایش 

 

مدل مو متناسب با آرایش و لباس


 درست کردن مو و شینیون، زمان زیادی نیاز دارد. اما هنگامی که به یک مهمانی دعوت می شویم بهتر است، به جای بستن مو در بالای سر، مو را در اطراف صورت  و روی شاانه ها بریزیم. اگر لباسی را که انتخاب می کنید، از پشت دکلته باشد و موهایتان بسیار بلند باشد، مجاز نیستید که موهایتان را از پشت باز بگذارید تا کمرتان را بپوشاند. بهتر است موها را باز و به اطراف شانه ها انتقال دهید. اگر موهایتان خیلی بلند نیست، می توانید آن ها را رو به پشت باز بگذارید. اگر لباستان از پشت کاملا بسته است، موهایتان را دم اسبی ببندید و یا مدل موی کاملا بسته ای انتخاب کنید. برای سایر لباس ها، مدل موی باز انتخاب کنید. بهتر است به جای موی صاف، موهایتان را فر کنید و در اطراف خود بریزید.

اگر گردنبند بزرگی دارید که می خواهید در مهمانی مشخص باشد، موهایتان را بالا ببندید.  نوع جواهرات هم باید متناسب با مدل مو و لباس باشد. اگر از گردنبند و گوشواره های بزرگ و سنگی استفاده می کنید، مدل موی باز انتخاب اشتباهی است. فرم صورت شما در انتخاب مدل موی مناسب بسیار مهم است. باید دقت کنید که مدل مویی که انتخاب می کنید، کاملا متناسب با فرم صورتتان باشد.

در آخر هم باید به این نکته اشاره کرد که همیشه اول باید خودتان از مدل لباس، آرایش و مویتان رضایت کامل داشته باشید و بعد از دیگران نظر بخواهید. دقت کنید که شما باید لباسی را انتخاب کنید که راحت باشد و به قول معروف دست و پا گیر نباشد. اگر مدل موی بسته را انتخاب می کنید، از محکم بودن و باز نشدن آن مطمئن شوید. در بعضی مواقع موهای بعضی افراد در مجالس به دلیل خوب نبستن شل می شود و این مورد موجب نگرانی و تشویش در صورت آن ها می شود. در نتیجه آرایش و فرم صورت به هم می ریزد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: