شنبه 13 خرداد 1396 - 14:42:27

اشتباهات اتو مو کشیدن

 اشتباه رایج در اتو کشیدن موها

اتو کشیدن مو

صاف کردن مو با اتو مو

صاف کردن مو با اتو مو

موهای صاف از مدل موهای زیبایی است که خانم ها در هر سن و با هر سلیقه ای آن را می پسندند. همچنین موهای صاف و لَخت، براق تر و بسیار شیک هستند. یکی از وسایلی که با کمک آن می توان به موهای صاف و زیبایی دست یافت اتو مو می باشد. اتو مو با حرارت دادن موها باعث صاف و لَخت کردن آن ها شده و بدون هیچ تکنیک خاصی این کار را انجام می دهد. اما استفاده از این وسیله ساده نیز نیاز به داشتن دانش دارد، در غیر این صورت حرارت بالای اتو مو، هم موها را خراب کرده و هم به اندازه دلخواه آن ها را صاف نمی کند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به اشتباهات رایج اتو مو کشیدن پرداخته شده است.

 

اتو مو کشیدن اشتباه

بسیاری بر این باورند که صاف کردن موها از حمام شروع شده و باید با کمک کاندیشنر موها را صاف کرد. این در حالی است که کاندیشنر چنین کاری نکرده و تنها محصولاتی که حاوی عبارت "smoothing" هستند به تسریع فرآیند اتو مو کشیدن کمک می کنند. همچنین می توان از محصولات نرم کننده روی موها استفاده کرده و موها را شانه کرد. پس از حمام نیز نباید موها با حوله خشک شوند. زیرا خشک کردن موها با حوله باعث فر بیشتر آن ها می شود.

خیس بودن موها در هنگام اتو مو کشیدن و صاف کردن موها، دشمن صاف کردن آن هاست. بسیاری از متخصصین مو بر این باورند که موها باید کاملا خشک شده و سپس صاف شوند.


بسیاری از خانم ها در محافظت از موهای خود کوتاهی کرده و قبل از استفاده از وسایل گرمایشی و  اتو مو کشیدن روی موهای خود از محافظ حرارت استفاده نمی کنند. این اسپری ها باید روی موهای نم دار زده شده و رطوبت فولیکول های مو را در خود آن ها حفظ کند.

اتو کشیدن مو

حالت دادن مو با اتومو


برای  اتو مو کشیدن حتما باید موها را تقسیم بندی کرده و سپس صاف کرد. زیرا اتو مو نمی تواند دسته های ضخیم مو را صاف کرده و کار شما چند برابر می شود. به علاوه با این کار ممکن است موها به اندازه دلخواه شما صاف نشوند. بنابراین تقسیم بندی را فراموش نکنید.

گاهی اوقات تمام موارد بالا انجام می شود اما خانم ها باز هم از نتیجه به دست آمده ناراضی هستند. در این حالت باید اتو مو بررسی شده و در صورت قدیمی بودن و یا هرگونه مشکل دیگر عوض شود.

تجربه ثابت کرده که اتو مو کشیدن موهای بلند راحت تر بوده و نتیجه بهتری دارد. در عوض سشوار می تواند موهای کوتاه را صاف کند. بنابراین اگر کسی موهای بلندی داشته باشد از به کار بردن اتو مو رضایت بیشتری خواهد داشت.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: