جمعه 12 خرداد 1396 - 11:49:47

انتخاب مدل مو مناسب

انتخاب شینیون هماهنگ با لباس

 مدل مو مناسب با لباس 


انتخاب مدل مو 

شرکت در مهمانی های رسمی و حتی عروسی ها به این معنی است که خانم ها باید چهره، ناخن ها و موهای خود را بیارایند و با توجه به نوع مراسم و فاکتورهای مهم دیگر لباس و کفش خود را انتخاب کنند. به علاوه مدل مو نیز اهمیت زیادی دارد و برای انتخاب مدل مو باید فاکتورهای دیگر مانند لباس و مدل آن در نظر گرفته شود. با در نظر گرفتن نوع لباس می توان هماهنگی لازم بین صورت و موها را به خوبی به وجود آورد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به بررسی انتخاب مدل مو مناسب با لباس آنها پرداخته  شده است.

 

انتخاب مدل موی با توجه به لباس


 مدل مو و شینیون ساده

در صورتی که لباس پر طرح و زیبایی داشته و می خواهید که بیشتر از هر چیز دیگری لباس شما به چشم آید، بهتر است از یک مدل مو ساده استفاده کنید تا با  لباستان بیشتر به چشم آمده و هم ظاهر شیک تری داشته باشید.

 مدل مو بافت

یک مدل مو بسیار زیبا که بیشتر بین خانم های جوان محبوبیت دارد، استفاده از  مدل بافت های مختلف روی موهاست. بافتن موها و به وجود آوردن مدل موهای مختلف روی هر صورتی زیبا دیده می شود. به خصوص کسانی که موهای روشنی دارند می توانند از این مدل مو استفاده کرده و در عین سادگی ظاهری متمایز و بسیار زیبا داشته باشند.

 

 مدل مو با استفاده از گل

استفاده از گل های زیبا در مدل مو هنگامی زیبا دیده می شود که روی لباس هم گل بوده و یا طرحی از آن وجود داشته باشد. البته در موقعیت های دیگر نیز می توان از گل و یا گل سر های زیبا در روی شینیون و مدل مو استفاده کرد و این بستگی به سلیقه فرد دارد. لازم به ذکر است که قرار دادن گل در آرایش موها، هنگامی بهتر دیده می شود که موها جمع شوند ولی خیلی بالای سر قرار نگرفته باشند.

 

 مدل مو و شینیون راحت

بسیاری از خانم ها برای آرایش موهای خود یا دخترانشان به دنبال مدل مو ساده ای هستند.  مانند مدل مو که با فرق وسط گرفتن و پیچیدن موها روی گردن به دست می آید برای این کار مناسب بوده و با کمی خلاقیت ظاهر زیبایی پیدا می کند.

 

  مدل مو فر

در صورتی که لباس شما  بدون طرح و ساده است، بهتر است از مدل مو فر استفاده کنید. به علاوه برای زیبایی بیشتر می توان موها را در یک طرف سر جمع کرده و پیچ و خم های آن را از جلو نیز نشان داد.

 

عکس شینیون و مدل مو جدید

 

 مدل مو و شینیون حجم دار

 مدل مو حجم دار مناسب خانم هایی است که صورت باریک و لاغری دارند. به علاوه با کمک این مدل مو، موها از روی صورت کنار رفته و از آن جایی که دسته های مو، به صورت شل در کنار صورت قرا گرفته اند، به چهره حالت بهتری می دهند.

 

 مدل مو بان گل رز 

مدل مو بان به شینیون هایی گفته می شود که در آن همه موها در یک جا جمع شده و به صورت ساده و یا طرح دار هستد. بان مرتب یک مدل مو رسمی و بان به هم ریخته یک مدل موی غیر رسمی و بسیار زیباست.

 

 مدل مو کلاسیک

در صورتی که کسی به سبک های قدیمی و کلاسیک علاقه داشته باشد می تواند از این مدل مو کمک گرفته و در مهمانی هایی که خاص است به زیبایی بدرخشد.

 

 مدل مو با تل مو

در صورتی که از سادگی و ساده بودن مدل موی خود لذت می برید می توانید بدون استفاده از شینیون های خاص و زمان بر، تنها به کمک وسایل جانبی ساده ای موهای خود را بیارایید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: