چهارشنبه 17 شهریور 1395 - 09:30:50

انواع اسپری مو

معرفی انواع اسپری مو برای افراد حرفه ای

انواع اسپری

اسپری مو

اسپری مو



اسپری مو یکی از مهم ترین ابزار در انجام شینیون بوده و بدون کمک آن نمی توان مدل موی زیبایی به وجود آودرده و یا شینیون انجام شده را به خوبی نگه داشت. اما اسپری موهای مختلفی وجود دارند که همه آن ها هم به وعده های خود عمل نکرده و موها را به خوبی نگه نمی دارند. به همین دلیل در این مقاله از سایت رژلب به معرفی چند اسپری مو پرداخته شده است. این اسپری ها توسط متخصصین مو و زیبایی در سرتاسر دنیا توصیه شده اند.

 اسپری مو اُریب سوپرفاین

 اسپری



این اسپری مو برخلاف بسیاری مدل های دیگر بوی بسیار مطبوعی داشته و در بین افراد مشهور و آرایشگران حرفه ای از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.این اسپری موها را خیلی سفت نکرده و در حین حال به حجم آن ها اضافه می کند.
 

 اسپری مو لورآل اِلنِت

انواع اسپری 



این اسپری مو با سابقه 40 ساله هنوز هم یکی از محصولات پرفروش و محبوب شرکت لورآل است. به گونه ای که در سال 2008 محبوب ترین اسپری مو در نیویورک شناخته شد. این اسپری موها را براق کرده و در عین حال آن ها را سفت نمی کند. به همین دلیل پس از زدن اسپری هم می توان موها را شانه کشیده و حالت داد.

 

 اسپری مو آوِدا کنترل فرُس

انواع اسپری مو



انتخاب اسپری مویی که موها را مانند یک کلاه روی سر نشان ندهد کمی سخت است. اما اسپری مو آودا این خاصیت را داشته و بدون سفت کردن موها به آن ها حالت دلخواه را می دهد.به علاوه اسپری مو آوِدا برای همه نوع مو کاربرد داشته و از آن جایی که حالت موها را طبیعی نشان می دهد یکی از اسپری موهای محبوب در سطح جهانی است.
 

 اسپری مو kevra کِنرا

مو



پرطرفدارترین و محبوب ترین اسپری مو در بین تمام استایلیست های حرفه ای، اسپری موی کنراست. این اسپری مو تا به حال 10 بار برنده بهترین اسپری مو در مراسم استایلیست چویس اِوارد بوده است. این جایزه خود به تنهایی کیفیت این اسپری مو را مشخص می کند.اسپری مو کِنرا به سرعت خشک شده و بدون در نظر گرفتن آب و هوا تمام روز موها را نگه می دارد.
 

 اسپری مو sebastian  سباستَین ری شِیپِر پلاس

انواع اسپری مو



این اسپری مو هم یک اسپری کاملا کلاسیک بوده و به سرعت محو می شود. از مزیت های این اسپری مو نگه داشتن طولانی مدت موها حتی در آب و هوای شرجی است. به علاوه با زدن این اسپری می توان باز هم موها را شانه کرده و حالت داد.

 اسپری مو هیل گُرجِس

تافت مو



مارک هیل یک کمپانی تولید کننده محصولات آرایشی بهداشتی است که از محبوب ترین محصولات آن ها اسپری موی آن هاست. زیرا هزینه این اسپری مو کم بوده و می توان پس از به کار بردن آن، موها را به سادگی شانه کرد.

 

اسپری مو کِوین مورفی سِشِن 

 

اسپری مو


اسپری موی کوین مورفی یک اسپری بدون پارابن است و مخصوص افرادی است که در آب و هوای شرجی زندگی می کنند. این اسپری مو وزن کمی داشته و موهای کم حجم را پرپشت نشان می دهد. به علاوه یکی از مزیت های این اسپری مو این است که در برابر اشعه UV از موها محافظت کرده و تمام روز، هر نوع مو حتی موهای فر را نگه می دارد.به علاوه بوی این اسپری بسیار مطبوع بوده و با استفاده از آن می توان موها را به سادگی حالت داد.
 

 اسپری مو آلترنا کَویار

 

اسپری کردن

این اسپری مو پرفروش ترین محصول folica.com  بوده و در بین استایلسیت های حرفه ای طرفداران زیادی دارد. زیرا مانند یک شامپوی خشک عمل کرده و به موها حجم می دهد.به علاوه این اسپری مو در آب و هوای شرجی هم به خوبی عمل کرده و مدل موها را به مدت طولانی حفظ می کند.
 

 



 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: