چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 10:16:52

آموزش تصویری مدل موی ساده

6 مدل موی ساده و کاربردی

مدل موی شیک و زیبا

 

آموزش تصویری مدل مو

بسیاری از خانم ها تنها به کمک چند سنجاق و یک مدل موی ساده، تغییر بسیاری در ظاهر خود به وجود می آورند. این کار به سادگی امکان پذیر بوده و هیچ نیازی به تخصص و مهارت خاصی ندارد. برای انجام این کار یک کش موی ساده و چند سنجاق سر کفایت می کند و دیگر نیازی به وسایل و تکنیک های پیچیده نخواهد بود. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، آموزش تصویری مدل موی ساده با استفاده از تکنیک های آسان ارائه شده است.

 

آموزش مدل موی دم اسبی گره زده

در این مدل مو ، موها به صورت ساده و دم اسبی جمع شده و به دو قسمت مساوی تقسیم می شوند. سپس از دو طرف  موی دم اسبی شده،  بخش های باریکی را از روی  مو، را دو به دو گره   بزنید. برای محکم نگه داشتن آن ها نیز از سنجاق های کوچک استفاده کنید و فشار دهید. برای زیباتر نشان دادن مدل مو از اسپری استفاده کنید. در آخر با یک کش پلاستیکی انتهای مو را گره بزنید.

 

مدل مو بافت کنار سر

مدل موی دم اسبی گره زده

 

آموزش مدل مو بافت کنار سر

برای درست کردن این مدل مو به یک بخش از جلوی موها نیاز دارید. آن قسمت را ببافید و به پشت سر گره بزنید و با یک کش آن را ببندید تا موها به هم نریزد. حالا بخش کوچکتری از موها را جدا کنید و دور کش گره بزنید و برای زیباتر شدن از سنجاق های بچه گانه استفاده کنید. این مدل مو برای کودکان و بزرگسالان مناسب است.

 

آموزش مدل شیک با موهای کوتاه


اگر کوتاهی موهایتان تا سر شانه است  و به دنبال مدل موی شیک می گردید، می توانید  بخشی از موهای وسط سر را جدا کنید و پوش دهید. چند سنجاق سر بزنید و آن ها را بپوشانید. از اسپری استفاده کنید و موهای اطراف را در بالا گره بزنید (به شکل دم اسبی بسته). اکنون موها را سفت بکشید و به سمت داخل بپیچانید و مجددا از سنجاق استفاده کنید تا موها را سفت بگیرد. نهایتا از اسپری مو استفاده کنید و از وسایل زینتی مثل شکوفه، گل و یا تاج استفاده کنید.

 

 مدل موی فرانسوی

مدل موی کوتاه

 

آموزش مدل موی جمع به سبک فرانسوی

اگر از مدل موی دم اسبی خسته شدید، می توانید از مدل موی زیبا ی فرانسوی استفاده کنید. ابتدا 3 دسته از موهای جلو را بردارید و با اضافه کردن دسته های مو از بالا و پایین، موها را به هم ببافید. موهایی که پشت سر باقی مانده را هم با کمک موهای بالا و پایین ببافید و گره بزنید و با کش ببندید. برای سفت نگه داشتن موها نیز از سنجاق استفاده کنید.

 

آموزش مدل موی پاپیون 

اگر به دنبال مدل موی شیک هستید، مدل موی ساده پاپیون را به شما توصیه می کنیم. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تمام موهای جلو و پشت سر را با کمک شانه به سمت بالا بکشید و با یک کش ببندید. سپس موها را دور کش پیچانده و نیمی از آن ها را از دور کش بردارید. حال قسمت جدا کرده را به 2 قسمت تقسیم کنید و سنجاق بزنید. حالا شما با موهایتان یک پاپیون درست کرده اید.

مدل موی پاپیون

شینیون با هد بند

 

آموزش مدل موی شینیون با هدبند

در این مدل مو کافیست که هدبند را دور سر بسته و موها را دسته دسته دور آن بپیچانید تا ظاهر زیبا و باوقاری پیدا کنند. البته برای بهتر حالت گرفتن موها می توانید از قبل آن ها را به صورت یک دم اسبی زیبا جمع کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: