یکشنبه 06 فروردین 1396 - 13:46:56

5 مدل فر مو

انواع فر مو

مدل فر موی جدید

عکس فر مو

 

فر کردن مو

 برای فر کردن مو روش ها و وسایل مختلفی وجود دارند .  بهتر است مدل فر مو متناسب با چهره انتخاب شود، برای این کار از آرایشگر و چند نفر از نزدیکان خود مشورت بگیرید. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب،  به بررسی 5 مدل فر مو  با روش های مختلف پرداخته می شود.

 

روش های فرکردن مو

انواع مدل فر موها


مدل فر مو بسته

 

قبل از هر چیز باید دستگاه مناسب و دلخواه خود را جهت مدل فر مو انتخاب کنید. یک تکه بسیار نازک از موها را برداشته و به آرامی دور دستگاه بپیچید. این کار را باید از سمت ریشه به ساقه انجام دهید. دقت کنید که این کار باید با دقت و ظرافت انجام شود. بعد از پیچیدن مو و رها کردن آن ها به مدت 2 دقیقه اجازه دهید موها آزاد باشند تا حالتشان حفظ و تثبیت شود. برای حالت دهی موهایتان یکی از متدهای زیر را انتخاب کنید.

 

مدل فر مو باز

 

با کمک انگشت ها موها را شانه کنید، این کار به معنی شانه زدن واقعی نیست. کافی است انگشتان را لای موها ببرید و به آرامی  پایین بکشید. برای جدا کردن تکه های مو و برجسته کردن فر موها باید از اسپری های مو استفاده کنید.

 

مدل فر مو نرم شانه شده

 

در این روش باید بعد از فرموها از شانه نرم استفاده کنید. در این جا باید با کمک شانه موها را جوری شانه کنید که حالت فر در موها هم چنان مشهود باشد و موها حالت آزاد و شل پیدا کنند.

 

مدل فر مو آزاد

 

بعد از این که موهایتان را به درستی و با ظرافت فر کردید، کافی است از شانه ای نرم استفاده کنید و موها را شانه کنید. برای سهولت و اثر بخشی بهتر و بیشتر باید از یک اتو موی مناسب با درجه حرارت متعادل استفاده کنید. برای کار با اتو باید ابتدا از درجه کم شروع کنید و به آرامی موها را اتو کنید. در انتها برای تفکیک و جداسازی تکه های مو باید از کرم موی مخصوص استفاده کنید.

 

مدل فر مو معمولی

 

زمانی که موهایتان را فر کردید، تا هنوز موها گرم هستند با کمک دست آن ها را بکشید. با این کار مشاهده می کنید که فر موها به آرامی باز می شود و مو هنوز حالت فر دارد. بعد از آن می توانید از شانه ای نرم استفاده کنید و موها را آرام شانه کنید. برای اثر بخشی بیش تر از کمی کرم مو به همراه چند قطره سرم مو استفاده کنید. آن ها را ترکیب کرده و کف دستتان بریزید و از اواسط موها تا انتها به آرامی بکشید.

 

مدل فر مو نامنظم

 

این مرحله مشابه مرحله بالا است. تفاوت این مرحله با مرحله قبل در این است که در این جا باید از سشوار کمک بگیرید و موها را بر گردانید. سشوار را روی درجه کم و خنک تنظیم کنید و به صورت حرکات دورانی بالای کف سرتان بگیرید. در آخر هم از اسپری استفاده کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: